http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)is-van-Chinees.dhtmlquote:Een 41-jarige Chinees kreeg in het holst van de nacht het bezoek van vier gemaskerde inbrekers. De dieven trokken de pyama van de man uit, sneden zijn penis af en vluchtten weg. De dieven en hun uitzonderlijke buit zijn spoorloos. Het slachtoffer herstelt in het ziekenhuis.
De speurders vermoeden dat het om een afrekening gaat omdat de nu ontmande Fei Lin veelvuldig zou gerotzooid hebben met andere vrouwen in het dorp. Fei ontkent dit ten stelligste.
In het politierapport staat te lezen dat de inbrekers omstreeks vier uur 's ochtends de kamer van Fei Lin binnenstormden. Ze trokken een zak over het hoofd van hun slachtoffer. Vervolgens trokken ze zijn pyjamabroek uit en sneden z'n penis af.
Geen pijn
'Vreemd genoeg voelde ik helemaal geen pijn', getuigt Fei. 'Ik bloedde hevig en moest met lede ogen vaststellen dat mijn penis verdwenen was.'
De hulpverleners zochten tevergeefs naar het ontbrekende lichaamsdeel. Dat is wellicht meegenomen door de aanranders. Fei Lin, een seizoensarbeider uit Nigiao, overleefde de bizarre aanslag en herstelt in het hospitaal.
hoe denkt hij dat te doen zonder penor dan?quote:Die zal nu wel 2 keer nadenken voor hij iets begint met andere vrouwen.
Zulks een stoïcijnse baas!quote:'Vreemd genoeg voelde ik helemaal geen pijn', getuigt Fei. 'Ik bloedde hevig en moest met lede ogen vaststellen dat mijn penis verdwenen was.'
Meestal voel je met dat soort ernstige verwondingen eerst geen pijn, lichaam maakt een prima pijnstiller aan zodat je nog kunt handelen na de verwonding maar als die fijne pijnstiller is uitgewerkt.....quote:
In alle soorten en maten ...quote:
Mjah ik wist even niet hoe ik het zou omschrijvenquote:
Vind je dit al ziek?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:52 schreef MeneerLogica het volgende:
Jezus, dat is toch wel de ziekste marteling die je maar kan geven aan iemand. Daar gaat je mannelijkheid
Nee hoor, zolang de balletjes er nog aan zitten...quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:52 schreef MeneerLogica het volgende:
Jezus, dat is toch wel de ziekste marteling die je maar kan geven aan iemand. Daar gaat je mannelijkheid
qua pijn niet, maar heb liever dat ze 2 vingers eraf knippen dan me penisquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vind je dit al ziek?Wat schattig
Ze kunnen tegenwoordig ook penisen transplateren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:03 schreef Karina het volgende:
Arme man moet nu als meisje door het leven? Of bestaan er kunstpiemels?
Ik wil niet weten waar ze die dan vandaan halen ...quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:06 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Ze kunnen tegenwoordig ook penisen transplateren.
Google eens op phalloplasty.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:03 schreef Karina het volgende:
Arme man moet nu als meisje door het leven? Of bestaan er kunstpiemels?
Of van een chinees die een nachtelijk bezoekje krijgt van vier inbrekers. En zo is het cirkeltje weer rondquote:
Er schijnt in China een hele zwarte markt zijn voor penissen die aangeboden worden voor transplantatie...quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar ze die dan vandaan halen ...
Voor straks als je thuis bent danquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, dus dat ga ik maar niet doen.
Oh wacht, daar heb ik volgens mij WEL eens iets over gelezen, dat ze dat bij een muis deden? Of misschien haal ik dingen door de war.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor straks als je thuis bent dan
Maar het komt erop neer dat er huid (meestal van de onderarm) gebruikt wordt om een soort van penis te fabriceren, eventueel met erectprothese. Het haalt het niet bij het echte werk natuurlijk maar het is beter dan niks.
lekker flexibele piemel heb je danquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zetten er gewoon een slurfje van een baby-olifantje aan. Dat schijnt prima te functioneren, alleen als er op een verjaardag een bakje pinda's rondgaat moet je even oppassen.
Nee, bij de muis werd een piemel gekloond van stamcellen en getransplanteerd. Dat was dus wel een echte.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht, daar heb ik volgens mij WEL eens iets over gelezen, dat ze dat bij een muis deden? Of misschien haal ik dingen door de war.
[..]
lekker flexibele piemel heb je dan
Ik bedoelde het slurfjequote:Op woensdag 25 juli 2012 12:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, bij de muis werd een piemel gekloond van stamcellen en getransplanteerd. Dat was dus wel een echte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |