at yarrakquote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha, 'esholiesjek' en 'annanie siekiem'.
Heb je er zin in? Auto/ vliegtuig?quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 00:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Heb je er zin in? Auto/ vliegtuig?
Een collega van me, een vrome moslim, die altíjd zeer geconcentreerd en intens is,spoort ons soms aan om naar Mekka te gaan. Gisternacht zei ik tegen hem dat ik de volgende dag naar Mekka zou gaan, via Google Earth en zeven keer om de Kaabe zou gaan met de muis. Hij zei estagfirullah, estahfirullah maar kon er gelukkig wel om lachen.
Vliegtuig. Ik heb wel zin in Turkije zelf, maar we hadden net een zwerfkatje gevonden die we in huis hebben genomen. Die is van angstig en schuw naar ontzettend lief gegaan en nu ga ik hem missen.quote:
quote:Een collega van me, een vrome moslim, die altíjd zeer geconcentreerd en intens is,spoort ons soms aan om naar Mekka te gaan. Gisternacht zei ik tegen hem dat ik de volgende dag naar Mekka zou gaan, via Google Earth en zeven keer om de Kaabe zou gaan met de muis. Hij zei estagfirullah, estahfirullah maar kon er gelukkig wel om lachen.
quote:Op maandag 23 juli 2012 00:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een collega van me, een vrome moslim, die altíjd zeer geconcentreerd en intens is,spoort ons soms aan om naar Mekka te gaan. Gisternacht zei ik tegen hem dat ik de volgende dag naar Mekka zou gaan, via Google Earth en zeven keer om de Kaabe zou gaan met de muis. Hij zei estagfirullah, estahfirullah maar kon er gelukkig wel om lachen.
Mooiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:42 schreef yvonne het volgende:
https://www.facebook.com/ottomanpictures
Voor de liefhebber.
Beetje algemeen maar goed;quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Of, waarom is vlees zo goedkoop in Nederland?quote:
Ach, katten zijn zo wispelturig als de pest, wanneer je terug bent herkent hij je niet eens meer. Ik hoorde ooit dat katten zelfs het lichamelijke overschot van hun overleden baasje opeten. Geef mij maar een trouwe viervoeter.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vliegtuig. Ik heb wel zin in Turkije zelf, maar we hadden net een zwerfkatje gevonden die we in huis hebben genomen. Die is van angstig en schuw naar ontzettend lief gegaan en nu ga ik hem missen.
[..]![]()
Ik weet het antwoord niet, maar op dit veelbezochte forum, waar liefhebbers van de Turkse architectuur en natuur hun foto delen, heb je binnen no-time antwoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:25 schreef yvonne het volgende:
Mogguh
Gaat een van jullie nog naar Istanbul, of heeft een bende foto's van Istanbul?
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar de exacte locatie van deze foto anno nu.
Help? Please?
Zo oud deze mop.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Vroeg ik mij vorige zomer ook af. Je bent letterlijk goedkoper uit als je ergens in een restaurant kebab gaat eten dan dat je zelf vlees koopt en gaat bbq'en.quote:
Dan zou je je kunnen afvragen in hoeverre dat vlees van een schaap/ kip/ rund afkomt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vroeg ik mij vorige zomer ook af. Je bent letterlijk goedkoper uit als je ergens in een restaurant kebab gaat eten dan dat je zelf vlees koopt en gaat bbq'en.
Ja, dit zeiden wij vorig jaar ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dan zou je je kunnen afvragen in hoeverre dat vlees van een schaap/ kip/ rund afkomt.
M'n Turks is niet zo vloeiendquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:36 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ach, katten zijn zo wispelturig als de pest, wanneer je terug bent herkent hij je niet eens meer. Ik hoorde ooit dat katten zelfs het lichamelijke overschot van hun overleden baasje opeten. Geef mij maar een trouwe viervoeter.
[..]
Ik weet het antwoord niet, maar op dit veelbezochte forum, waar liefhebbers van de Turkse architectuur en natuur hun foto delen, heb je binnen no-time antwoord.
Lijkt vanaf de huidige Galatabrug genomen te zijn richting de nieuwe moskee van Eminönü. Volgens mij heb ik daar een foto van. Even zoeken...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:25 schreef yvonne het volgende:
Mogguh
Gaat een van jullie nog naar Istanbul, of heeft een bende foto's van Istanbul?
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar de exacte locatie van deze foto anno nu.
Help? Please?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |