Totdat je s nachts naar de wc moet of moet vluchten voor de politie, of allebei tegelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:28 schreef Levolution het volgende:
Ziet eruit alsof je er gewoon lekker tussen kan liggen.
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dadelquote:Tijdens de vastenmaand ramadan worden dadels traditioneel bij zonsondergang gegeten bij de iftar-maaltijd. De overleveringen zeggen dat door het verbreken van het vasten met een dadel de iftar 1000 keer meer sawab oplevert.
Ah, ik dacht als tip voor energie ofzoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dadel
deze tip had laatst gehoord van een surinaamse collega, alleen had het over, de dadels in melk gooien en dan in de koelkast, maar heb het zelf nog niet geprobeerd, misschien straks ff klaar zetten voor sahurquote:
Hij is al groot zeg, hoe oud is hij?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mijn allerliefsteeeee
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Klein beetje, hij kan tot 20 tellen en wat makkelijke woordjes.. Aantal fruitsoorten, voorwerpen en zinnetjes.. Niet vloeiend iig
Onthou je wel dat ik zelfs Nederlands ben en hij verder niet door zijn vader of iemand aan zijn kant word opgevoed?quote:
Nou enquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Onthou je wel dat ik zelfs Nederlands ben en hij verder niet door zijn vader of iemand aan zijn kant word opgevoed?dus dan vind ik het nog redelijk dat hij die turkse dingetjes kan
Het zit in zijn bloed, hij spreekt het maarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hahahaa, wie gaat hem dan dat turks leren?
Ik heb mn best gedaan, maar ben ook geen expert ofzo
Nee, dat stond gewoon op dezelfde pagina dat dat vaak wordt gedaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht als tip voor energie ofzo
En nog een reden achter melk?
Ik ben nog niet begonnen met vasten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Güzel geçiyor, strand, zwemmen, nargile 's avonds etc
Ramazan nasıl geçiyor?
Is het niet logischer om te beginnen met Turkse scheldwoorden?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Klein beetje, hij kan tot 20 tellen en wat makkelijke woordjes.. Aantal fruitsoorten, voorwerpen en zinnetjes.. Niet vloeiend iig
Want?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:16 schreef Bilge het volgende:
[..]
Is het niet logischer om te beginnen met Turkse scheldwoorden?
Haha neequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen met vasten.
Vast jij trouwens? Lijkt me wel moeilijk, vasten tijdens zon-zee-strand vakantie.En waar zit je eigenlijk?
Wannabe Turkie.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:26 schreef maturon het volgende:
Ok vraagje , ik zit op dit moment in turkije en ik zie dat electronica redelijk aan de dure kant is. ik ben op zoek naar een niche product een u2711 dell ultrasharp maar ik ben op zoek naar een prijs vergelijker website zoals http://tweakers.net/pricewatch/ of http://www.kieskeurig.nl/ en http://nl.hardware.info/
want de websites die ik vind zijn echt belachelijk duur, owww ik ben 100% kaas en woon nu al 6 maanden in izmir! cok sejak!
Mijn Nederlandse klasgenootjes van de basisschool waren altijd zeer geïnteresseerd in Turkse scheldwoorden. Het viel niet mee om ze uit te leggen hoe je eşşoğlueşşek uitspreekt.quote:
Haha, 'esholiesjek' en 'annanie siekiem'.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Mijn Nederlandse klasgenootjes van de basisschool waren altijd zeer geïnteresseerd in Turkse scheldwoorden. Het viel niet mee om ze uit te leggen hoe je eşşoğlueşşek uitspreekt.
at yarrakquote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha, 'esholiesjek' en 'annanie siekiem'.
Heb je er zin in? Auto/ vliegtuig?quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 00:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Heb je er zin in? Auto/ vliegtuig?
Een collega van me, een vrome moslim, die altíjd zeer geconcentreerd en intens is,spoort ons soms aan om naar Mekka te gaan. Gisternacht zei ik tegen hem dat ik de volgende dag naar Mekka zou gaan, via Google Earth en zeven keer om de Kaabe zou gaan met de muis. Hij zei estagfirullah, estahfirullah maar kon er gelukkig wel om lachen.
Vliegtuig. Ik heb wel zin in Turkije zelf, maar we hadden net een zwerfkatje gevonden die we in huis hebben genomen. Die is van angstig en schuw naar ontzettend lief gegaan en nu ga ik hem missen.quote:
quote:Een collega van me, een vrome moslim, die altíjd zeer geconcentreerd en intens is,spoort ons soms aan om naar Mekka te gaan. Gisternacht zei ik tegen hem dat ik de volgende dag naar Mekka zou gaan, via Google Earth en zeven keer om de Kaabe zou gaan met de muis. Hij zei estagfirullah, estahfirullah maar kon er gelukkig wel om lachen.
quote:Op maandag 23 juli 2012 00:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een collega van me, een vrome moslim, die altíjd zeer geconcentreerd en intens is,spoort ons soms aan om naar Mekka te gaan. Gisternacht zei ik tegen hem dat ik de volgende dag naar Mekka zou gaan, via Google Earth en zeven keer om de Kaabe zou gaan met de muis. Hij zei estagfirullah, estahfirullah maar kon er gelukkig wel om lachen.
Mooiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:42 schreef yvonne het volgende:
https://www.facebook.com/ottomanpictures
Voor de liefhebber.
Beetje algemeen maar goed;quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Of, waarom is vlees zo goedkoop in Nederland?quote:
Ach, katten zijn zo wispelturig als de pest, wanneer je terug bent herkent hij je niet eens meer. Ik hoorde ooit dat katten zelfs het lichamelijke overschot van hun overleden baasje opeten. Geef mij maar een trouwe viervoeter.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vliegtuig. Ik heb wel zin in Turkije zelf, maar we hadden net een zwerfkatje gevonden die we in huis hebben genomen. Die is van angstig en schuw naar ontzettend lief gegaan en nu ga ik hem missen.
[..]![]()
Ik weet het antwoord niet, maar op dit veelbezochte forum, waar liefhebbers van de Turkse architectuur en natuur hun foto delen, heb je binnen no-time antwoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:25 schreef yvonne het volgende:
Mogguh
Gaat een van jullie nog naar Istanbul, of heeft een bende foto's van Istanbul?
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar de exacte locatie van deze foto anno nu.
Help? Please?
Zo oud deze mop.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Vroeg ik mij vorige zomer ook af. Je bent letterlijk goedkoper uit als je ergens in een restaurant kebab gaat eten dan dat je zelf vlees koopt en gaat bbq'en.quote:
Dan zou je je kunnen afvragen in hoeverre dat vlees van een schaap/ kip/ rund afkomt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vroeg ik mij vorige zomer ook af. Je bent letterlijk goedkoper uit als je ergens in een restaurant kebab gaat eten dan dat je zelf vlees koopt en gaat bbq'en.
Ja, dit zeiden wij vorig jaar ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dan zou je je kunnen afvragen in hoeverre dat vlees van een schaap/ kip/ rund afkomt.
M'n Turks is niet zo vloeiendquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:36 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ach, katten zijn zo wispelturig als de pest, wanneer je terug bent herkent hij je niet eens meer. Ik hoorde ooit dat katten zelfs het lichamelijke overschot van hun overleden baasje opeten. Geef mij maar een trouwe viervoeter.
[..]
Ik weet het antwoord niet, maar op dit veelbezochte forum, waar liefhebbers van de Turkse architectuur en natuur hun foto delen, heb je binnen no-time antwoord.
Lijkt vanaf de huidige Galatabrug genomen te zijn richting de nieuwe moskee van Eminönü. Volgens mij heb ik daar een foto van. Even zoeken...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:25 schreef yvonne het volgende:
Mogguh
Gaat een van jullie nog naar Istanbul, of heeft een bende foto's van Istanbul?
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar de exacte locatie van deze foto anno nu.
Help? Please?
Gewat?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
Zal ik jullie een geheim vertellen? Ik heb Istanbul nog nooit gegezmekt.
Ik ben een purist. Ik weiger het te begrijpen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gegezmekt. Kun jij geen tarzanca? Neppe gurbetci Turk.
Schandalig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
Je hebt in ieder geval wel een reden om Istanbul te gezmek, je hebt een spiegelreflex.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
Serieus he, nu ik mijn spiegelreflex heb, wil ik alleen maar reizen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel een reden om Istanbul te gezmek, je hebt een spiegelreflex.
Je kunt een havalimani en de Bosporus toch niet met elkaar vergelijken.quote:
Ik reken het goed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben wel over de bosporus gereden. Dat telt toch ook een beetje?
Sorry.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:21 schreef kanovinnie het volgende:
Hallo lui.
Houden we het wel bij Nederlands?
Geen probleemquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Trouwens, mensen die verstand hebben van smartphone's/abo's, is dit een goede deal?
https://www.gsmwijzer.nl/(...)n_id#bestelformulier
^1500 MB internet,
Is dat veel of weinig?
http://wowturkey.com/foru(...)ed=true&english=truequote:
*NZB-file opzoektquote:
Ik verstook zon 450 mb per maand, maar kan regelmatig op wifi overschakelen. Als je weinig youtubefilmpjes bekijkt (per filmpje zon ~50 mb) maar vooral op webpaginas surft is 1,5 gb lekker ruim.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Trouwens, mensen die verstand hebben van smartphone's/abo's, is dit een goede deal?
https://www.gsmwijzer.nl/(...)n_id#bestelformulier
^1500 MB internet,
Is dat veel of weinig?
Thanks voor de info! En hoe lang duurt het eigenlijk voordat de nieuwe iphone er is?quote:Over twee jaar betaal je in totaal 956,25 (waarvan 30 euro aansluitkosten).
Als je bij Tele2 een twee-jarig sim only abbo afsluit (zonder toestel dus) met 1500 GB internet en 300 belminuten (350 is niet mogelijk) betaal je over twee jaar 444 euro. Voor de iphone betaal je dus 512 euro. Voor een toestel dat binnenkort een opvolger krijgt en dus veel goedkoper wordt en op marktplaats voor minder is te krijgen vind ik dat veel. Als je perse die Iphone wil zou ik even wachten tot de opvolger er is, en anders voor de HTC One X (~375 euro)/ HTC Note(~300 euro)/ Samsung S2(~275 euro)/ Samsung S3 (~450 euro) gaan, ben je veel goedkoper uit.
Bijna niet denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen probleem
Heb weinig verstand van inetabbo's (heb een 6310I). Maar volgens mij is 1500 mb wel veel. Of iig ruimschoots genoeg.
Hangt er ook vanaf hoe vaak je op wifi zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |