Gewat?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
Zal ik jullie een geheim vertellen? Ik heb Istanbul nog nooit gegezmekt.
Ik ben een purist. Ik weiger het te begrijpen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gegezmekt. Kun jij geen tarzanca? Neppe gurbetci Turk.
Schandalig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
Je hebt in ieder geval wel een reden om Istanbul te gezmek, je hebt een spiegelreflex.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
Serieus he, nu ik mijn spiegelreflex heb, wil ik alleen maar reizen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel een reden om Istanbul te gezmek, je hebt een spiegelreflex.
Je kunt een havalimani en de Bosporus toch niet met elkaar vergelijken.quote:
Ik reken het goed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben wel over de bosporus gereden. Dat telt toch ook een beetje?
Sorry.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:21 schreef kanovinnie het volgende:
Hallo lui.
Houden we het wel bij Nederlands?
Geen probleemquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Trouwens, mensen die verstand hebben van smartphone's/abo's, is dit een goede deal?
https://www.gsmwijzer.nl/(...)n_id#bestelformulier
^1500 MB internet,
Is dat veel of weinig?
http://wowturkey.com/foru(...)ed=true&english=truequote:
*NZB-file opzoektquote:
Ik verstook zon 450 mb per maand, maar kan regelmatig op wifi overschakelen. Als je weinig youtubefilmpjes bekijkt (per filmpje zon ~50 mb) maar vooral op webpaginas surft is 1,5 gb lekker ruim.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Trouwens, mensen die verstand hebben van smartphone's/abo's, is dit een goede deal?
https://www.gsmwijzer.nl/(...)n_id#bestelformulier
^1500 MB internet,
Is dat veel of weinig?
Thanks voor de info! En hoe lang duurt het eigenlijk voordat de nieuwe iphone er is?quote:Over twee jaar betaal je in totaal 956,25 (waarvan 30 euro aansluitkosten).
Als je bij Tele2 een twee-jarig sim only abbo afsluit (zonder toestel dus) met 1500 GB internet en 300 belminuten (350 is niet mogelijk) betaal je over twee jaar 444 euro. Voor de iphone betaal je dus 512 euro. Voor een toestel dat binnenkort een opvolger krijgt en dus veel goedkoper wordt en op marktplaats voor minder is te krijgen vind ik dat veel. Als je perse die Iphone wil zou ik even wachten tot de opvolger er is, en anders voor de HTC One X (~375 euro)/ HTC Note(~300 euro)/ Samsung S2(~275 euro)/ Samsung S3 (~450 euro) gaan, ben je veel goedkoper uit.
Bijna niet denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen probleem
Heb weinig verstand van inetabbo's (heb een 6310I). Maar volgens mij is 1500 mb wel veel. Of iig ruimschoots genoeg.
Hangt er ook vanaf hoe vaak je op wifi zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |