LOTR je favoriete film?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het bovenste is het symbool wat staat voor moeder en kind, het onderste is een zinnetje wat veel voor me betekend
Silex.quote:
Ah oke. Maak iig een foto van jullie keuken wanneer die af is. Ben wel beniewd.quote:Ruimte is belangrijk, maar ik wil het ook niet volproppen met kastjes. Wij hebben expres geen wand/boven kastjes genomen.
Eerst moet de woning opgeleverd wordenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Silex.![]()
Onze pizzapan is laatst stuk gegaan en nu heeft mijn moeder een silex gekocht. Ik ben er geen fan van en heb maar een pizzasteen besteld.
[..]
Ah oke. Maak iig een foto van jullie keuken wanneer die af is. Ben wel beniewd.
Oh en hayirli olsun alvast.
Succes dan maar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Eerst moet de woning opgeleverd worden
Yeahh buddyquote:
La git kedinin nesini seviyosun, killi killiquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef Arcadia het volgende:
Aww, hij is groter geworden, vanavond waren de 3 andere tegen me aangekropen, werd wakker bedolven onder de kittens
Hij is superondeugend.. Maar echt een schatje!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef Arcadia het volgende:
Aww, hij is groter geworden, vanavond waren de 3 andere tegen me aangekropen, werd wakker bedolven onder de kittens
Komt ie wel eens bij je slapen/op je liggen en slapen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hij is superondeugend.. Maar echt een schatje!
Cok tatliquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
La git kedinin nesini seviyosun, killi killi
Elke nacht..Maar eigenlijk altijd bij Deniz. Ze zijn echt beste vriendjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Komt ie wel eens bij je slapen/op je liggen en slapen?
Ja? Wacht maar tot kanoninininivi langs komt dan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik maak zelf uit wat ik mag en wat ik niet mag.
Blij om te horen dat je zoontje er goed mee kan omgaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Elke nacht..Maar eigenlijk altijd bij Deniz. Ze zijn echt beste vriendjes
Eee? Dan maak ik nog steeds zelf uit wat ik mag en wat ik niet mag.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja? Wacht maar tot kanoninininivi langs komt dan.
Daarom slot op je onderbroek.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef Eagle_99 het volgende:
Inbrekers stelen penis van Chinees.
Ergste wat een man kan overkomen![]()
Ik moest wel lachen
Niettus. Niet in dit topic.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Eee? Dan maak ik nog steeds zelf uit wat ik mag en wat ik niet mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |