quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, zou het je anders niet vragen denk ik.
btw .. tatar pwnz oguzlar
Iyi gezmeler canim.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:43 schreef Ayca het volgende:
Maar... het is goedkoop, en gratis verzendkosten!
In deze OP staan er een paar [Chinese Webshops] Topic #210 Waar XL soms S blijkt te zijn mss zit daar wat bij. Maar ik ga slapen, morgen izmir gezmekiyi geceler
Ankara, Serefli Kochisar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
![]()
En waarom kom jij ook al weer uit Turkije (oorspronkelijk)?
[..]
Iyi gezmeler canim.![]()
Ik vroeg niet waar maar waarom!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ankara, Serefli Kochisar.
Baskentliyiz kizimmm
Ha. Tataristanquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vroeg niet waar maar waarom!
Ik bedoel, jullie pwnen toch? Waar is jullie eigen land?
Nee, deze Borte kardes.quote:
Doorgedraaide?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
Vay.
Ik ben vernoemd naar mijn doorgedraaide overgrootmoeder.
Aangenaam Zeliha kardes. Ismin guzelmis.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:03 schreef Bortecinem het volgende:
Hehe ja ze was gek volgens mijn moeder. Of ze echt was doorgedraaid of gewoon prettig gestoord weet ik niet.
En ik heet Zeliha.
Yirmiyedi. Sen kac yasindasin Zeliha?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:08 schreef Bortecinem het volgende:
Saolasin.
Trouwens, hoe oud ben jij eigenlijk? Ik noem iedereen die getrouwd is en een kind heeft automatisch abi/abla, alsof ik zelf nog heel jong ben ofzo terwijl iedereen van mijn leeftijd al trouwt en kinderen krijgt/heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |