SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt he? Fucking afzetters.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Ayca het volgende:
70 euro voor een hoesjedie van mij was 10 euro
Het is een Pipetto, ja!!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef Levolution het volgende:
Sowieso gewoon een cleane witte hoes uit China bestellen voor slechts een paar euro.
70 euro voor een hoesje met een cheape gouden kleur die doet vermoeden dat de eigenaar van deze telefoon tevens een zwarte, glimmende Nickelsonjas draagt met Nikes eronder en grote hoepels in haar oren heeft, is gewoon weggegooid geld.
Xaban, kom er maar in.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef Bilge het volgende:
![]()
![]()
![]()
Apple-accesoires zijn rete-duur.
Borte, is deze telefoon niets voor jou: http://tweakers.net/price(...)-zwart.html#tab:info
41 megapixels camera.
Dat denk ik dus ook. Ok, de 4S is nu wel gratis volgens mij? Voor de nieuwe iPhone zal je hooguit iets moeten bijbetalen. Maar maandelijks zal het niet duurder zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:21 schreef Bilge het volgende:
Vorig jaar waren de prijzen wat lager. De telecombedrijven hebben hun tarieven flink opgeschroefd.
Ik vermoed ook dat de Iphone 5 niet veel duurder wordt dan wat je nu aan de 4s kwijt bent.
Pipetto mipetto anlamam ben, het onding oogt gewoon ordinair.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is een Pipetto, ja!!
Boer. Ne anlar iste.
Apple prijzen zakken niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn oom en nichtje hebben dezelfde abo gekocht. Mijn oom heeft letterlijk langer dan een jaar gewacht opdat de prijzen zouden zakken.
Iewh Ayca..quote:
Echt? Ik vind hem juist classy ogen. Heb je de andere kleuren ook bekeken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Pipetto mipetto anlamam ben, het onding oogt gewoon ordinair.![]()
Ben geen Apple-hater overigens, de iPhone is een fijn dingetje.
China?!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Ayca het volgende:
En anders uit China bestellen, zou ik ook gedaan hebben als ik er niet snel een nodig had. Kan wel een aantal weken duren namelijk
Sen tatar miydin kiz?quote:
Nu wel. Het ding zelf is op zich niet lelijk, de button met logo ziet er inderdaad wel netjes uit. Voor zo'n prijs verwacht ik dat de naden e.d. ook netjes zijn afgewerkt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iewh Ayca..
[..]
Echt? Ik vind hem juist classy ogen. Heb je de andere kleuren ook bekeken?
Ehm, dat is een Uyghur lied.quote:
Je bent in Turkije en zit op FOK?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:43 schreef Ayca het volgende:
Maar... het is goedkoop, en gratis verzendkosten!
In deze OP staan er een paar [Chinese Webshops] Topic #210 Waar XL soms S blijkt te zijn mss zit daar wat bij. Maar ik ga slapen, morgen izmir gezmekiyi geceler
Nee, zou het je anders niet vragen denk ik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ehm, dat is een Uyghur lied.
En nee, ik ben een Oghuz. Heb je dan niks meegekregen van de Tatar vs Oghuz ruzies tussen mij en Burak?
Die naden horen zo...quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nu wel. Het ding zelf is op zich niet lelijk, de button met logo ziet er inderdaad wel netjes uit. Voor zo'n prijs verwacht ik dat de naden e.d. ook netjes zijn afgewerkt.
Maar dat goud.Ik heb niets met goud. Ook gouden sieraden enzo, een gouden ketting is ook voor tokkies. Alleen een gouden trouwring is geoorloofd.
En de prijs, tja. Al is het het mooiste hoesje dat er bestaat, 70 euro voor een hoesje is gewoon bullshit.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, zou het je anders niet vragen denk ik.
btw .. tatar pwnz oguzlar
Iyi gezmeler canim.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:43 schreef Ayca het volgende:
Maar... het is goedkoop, en gratis verzendkosten!
In deze OP staan er een paar [Chinese Webshops] Topic #210 Waar XL soms S blijkt te zijn mss zit daar wat bij. Maar ik ga slapen, morgen izmir gezmekiyi geceler
Ankara, Serefli Kochisar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
![]()
En waarom kom jij ook al weer uit Turkije (oorspronkelijk)?
[..]
Iyi gezmeler canim.![]()
Ik vroeg niet waar maar waarom!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ankara, Serefli Kochisar.
Baskentliyiz kizimmm
Ha. Tataristanquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vroeg niet waar maar waarom!
Ik bedoel, jullie pwnen toch? Waar is jullie eigen land?
Nee, deze Borte kardes.quote:
Doorgedraaide?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
Vay.
Ik ben vernoemd naar mijn doorgedraaide overgrootmoeder.
Aangenaam Zeliha kardes. Ismin guzelmis.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:03 schreef Bortecinem het volgende:
Hehe ja ze was gek volgens mijn moeder. Of ze echt was doorgedraaid of gewoon prettig gestoord weet ik niet.
En ik heet Zeliha.
Yirmiyedi. Sen kac yasindasin Zeliha?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:08 schreef Bortecinem het volgende:
Saolasin.
Trouwens, hoe oud ben jij eigenlijk? Ik noem iedereen die getrouwd is en een kind heeft automatisch abi/abla, alsof ik zelf nog heel jong ben ofzo terwijl iedereen van mijn leeftijd al trouwt en kinderen krijgt/heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |