quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:43 schreef Levolution het volgende:
Ja en nee. Gezellig zijn Turken zeker. Maar die vieze gladjanussen, daar kan ik me echt aan ergeren. Jong of oud, maakt niet uit. Getrouwde mannen die zich buiten niet weten te gedragen omdat vrouwlief inmiddels te dik is van alle tatli's om fatsoenlijk uitgewoond te worden. Of die straatjochies die zich helemaal hip en 'westers' voelen met hun gelikte kapsels en hun sandnigger kleurtje en teenslippers.
De wat nettere Turken, die kan ik wel waarderen.
Turks gezegde over verliefd worden.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:19 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat het volgende filmpje precies de vinger legt op de meest voorkomende Turkse eigenschappen: de sluwe kortzichtige opportunist, de betweter die overal verstand van heeft, en de naieve onnozele boerenpummel.
Begonnen. http://nos.nl/os2012/play/9/.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:36 schreef Bilge het volgende:
De Turkse volleybaldames nemen het vanavond op tegen titelfavoriet Brazilië tijdens de Olympische Spelen.
[ afbeelding ]
Naz Aydemir![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Neslihan Darnel![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:43 schreef Levolution het volgende:
Ja en nee. Gezellig zijn Turken zeker. Maar die vieze gladjanussen, daar kan ik me echt aan ergeren. Jong of oud, maakt niet uit. Getrouwde mannen die zich buiten niet weten te gedragen omdat vrouwlief inmiddels te dik is van alle tatli's om fatsoenlijk uitgewoond te worden. Of die straatjochies die zich helemaal hip en 'westers' voelen met hun gelikte kapsels en hun sandnigger kleurtje en teenslippers.
Turkse mannen gaan vreemd ongeacht het uiterlijk van hun vrouw.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:43 schreef Levolution het volgende:
Is dat een excuus? Ies koeltoerquote:Op zondag 29 juli 2012 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse mannen gaan vreemd ongeacht het uiterlijk van hun vrouw.
Tja, het is toch zo? Nu wil ik niet beweren dat vreemdgaan exclusief Turks is, absoluut niet. Maar de Turkse mannen spannen toch wel de kroon.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is dat een excuus? Ies koeltoer
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, het is toch zo? Nu wil ik niet beweren dat vreemdgaan exclusief Turks is, absoluut niet. Maar de Turkse mannen spannen toch wel de kroon.
Even serieus, ik heb echt een slecht beeld van Turkse mannen.Best raar aangezien mijn vader en andere mannen in mijn familie juist het tegenovergestelde van dit beeld zijn. Mjah, het zal mijn pessimistische aard wel zijn.
Nee, hoor. Er zit veel meer achter. Ik ben serieus als ik zeg dat tenminste 30-40% van de Turkse mannen in mijn omgeving openlijk vreemdgaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
Marges uitvergroten en dan een stereotype van kweken, wat het oog ziet is niet alles wat er is.
kijk-mij-nog-single-zijn postquote:Op zondag 29 juli 2012 00:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
Marges uitvergroten en dan een stereotype van kweken, wat het oog ziet is niet alles wat er is.
Oke, misschien zit ik er naast wat betreft percentage. Maar het valt mij echt op hoe makkelijk en hoe veel Turkse mannen vreemdgaan in vergelijking met bijvoorbeeld Nederlandersquote:Op zondag 29 juli 2012 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, hoor. Er zit veel meer achter. Ik ben serieus als ik zeg dat tenminste 30-40% van de Turkse mannen in mijn omgeving openlijk vreemdgaan.
Vaak zullen ze dan wel een relatie met een Nederlands meisje hebben. Dat maakt het wat makkelijker.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke, misschien zit ik er naast wat betreft percentage. Maar het valt mij echt op hoe makkelijk en hoe veel Turkse mannen vreemdgaan in vergelijking met bijvoorbeeld Nederlanders
http://vreemdgaan.nu/inde(...)an-voor-in-nederlandquote:Op zondag 29 juli 2012 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke, misschien zit ik er naast wat betreft percentage. Maar het valt mij echt op hoe makkelijk en hoe veel Turkse mannen vreemdgaan in vergelijking met bijvoorbeeld Nederlanders
Als je niks zinnig hebt te zeggen tegen mij, dan alsjeblieft niks zeggen, dat is frusterend voor mij en jij bereikt er niks mee.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
kijk-mij-nog-single-zijn post
Jij was toch nog opzoek naar een vrouw op korte termijn?
Lul dan ook niet via chat over dat soort dingen of schaam je je er voorquote:Op zondag 29 juli 2012 01:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je niks zinnig hebt te zeggen tegen mij, dan alsjeblieft niks zeggen, dat is frusterend voor mij en jij bereikt er niks mee.
Inderdaad. Maar, check it out. De vrouwen gaan net zo vaak vreemd. Het probleem met Turkse mannen is dat ze denken dat ze een vrijbrief hebben omdat ze man zijn. Voor een Turkse man (ja, ik generaliseer) is het de normaalste zaak van de wereld om er op je 40ste een vriendin erbij te nemen terwijl ze thuis een vrouw en kinderen op de bank hebben. Maar hier komt het, ze doen het gewoon openlijk. Ze kennen geen schaamte. Terwijl het voor een Turkse vrouw bijna ondenkbaar is dat ze hetzelfde gedrag vertoont (en ja, ik weet dat het ook voorkomt).quote:Op zondag 29 juli 2012 01:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://vreemdgaan.nu/inde(...)an-voor-in-nederland
Op het gebied van seksuele ervaringen zijn Nederlanders gemiddeld: 31% is wel eens vreemdgegaan (wereldwijd 22%),
Het eerstvolgende grote onderzoek naar vreemdgaan was van de psycholoog Henk Noort. Hij onderzocht 1700 heteroseksuele mannen en vrouwen tussen de 20 en 45 jaar. De percentages die hij vond liggen beduidend hoger dan die van het Nisso. Hij vond dat 25% van de mannen en 27% van de vrouwen wel eens was vreemdgegaan.
Absoluut niet mee eens. Ik ken maar weinig Nederlandse koppels waarvan de man openlijk vreemdgaat en de vrouw dit pikt omdat het nou eenmaal ingebakken zit in de Nederlandse cultuur. Terwijl dit soort gevallen heel normaal zijn binnen de Turkse gemeenschap.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:06 schreef Arcadia het volgende:
Dat Turken - en zeker een "relatief' groot aantal - schijnheilig zijn, dat weet ik, maar in vergelijking met Nederlanders? Nee.
Klinkt onzinning, zo'n 2e vriendin kost flink wat geld. Dat gaat de gemiddelde Turk er niet uithalenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar, check it out. De vrouwen gaan net zo vaak vreemd. Het probleem met Turkse mannen is dat ze denken dat ze een vrijbrief hebben omdat ze man zijn. Voor een Turkse man (ja, ik generaliseer) is het de normaalste zaak van de wereld om er op je 40ste een vriendin erbij te nemen terwijl ze thuis een vrouw en kinderen op de bank hebben. Maar hier komt het, ze doen het gewoon openlijk. Ze kennen geen schaamte. Terwijl het voor een Turkse vrouw bijna ondenkbaar is dat ze hetzelfde gedrag vertoont (en ja, ik weet dat het ook voorkomt).
Scheiden is erg makkelijk binnen de Nederlandse cultuur. Verveel je je met je vrouw, scheiden!quote:Op zondag 29 juli 2012 01:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens. Ik ken maar weinig Nederlandse koppels waarvan de man openlijk vreemdgaat en de vrouw dit pikt omdat het nou eenmaal ingebakken zit in de Nederlandse cultuur.
Ik hoor het hier voor het eerstquote:Terwijl dit soort gevallen heel normaal zijn binnen de Turkse gemeenschap.
Uff, vriendin, tijdelijke flirt etc. Je snapt toch wel wat ik bedoel?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Klinkt onzinning, zo'n 2e vriendin kost flink wat geld. Dat gaat de gemiddelde Turk er niet uithalen
Liever scheiden dan vastzitten aan een man die zich gedraagt als een god terwijl jij depressief thuis zit en voor de kinderen zorgt.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Scheiden is erg makkelijk binnen de Nederlandse cultuur. Verveel je je met je vrouw, scheiden!
Wat ik tegen jou privé zeg, graag ook privé houden. En alsjeblieft, moet ik jouw leven nu ook aan de islamitische schandpaal hangen? Er was totaal geen aanleiding voor jou om zoiets belachelijk te zeggen op zo'n denigrerende wijze Devrim, verbaast me hoe inconsistent sommige mensen af en toe kunnen praten.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lul dan ook niet via chat over dat soort dingen of schaam je je er voor
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
kijk-mij-nog-single-zijn post
Jij was toch nog opzoek naar een vrouw op korte termijn?
Ma nigga, dit is een online forum met anonimiteit. Je kan net zo goed een Surinaamse cokedealer hier uithangen, no one gives a fuck.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat ik tegen jou privé zeg, graag ook privé houden. En alsjeblieft, moet ik jouw leven nu ook aan de islamitische schandpaal hangen? Er was totaal geen aanleiding voor jou om zoiets belachelijk te zeggen op zo'n denigrerende wijze Devrim, verbaast me hoe inconsistent sommige mensen af en toe kunnen praten.
Dat doe ik niet, als je mijn denken wat betreft vriendinnetjes en huwelijk wilt weten. Ik wil met 1 vrouw trouwen en heel mijn leven monogaam blijven, that's it.
Hij praat onzin hoor, pot verwijt de ketel dat hij zwart is, er was wel een gesprek, maar dat ging over de aanpak van het leven van Devrim zelf, ik heb nog nooit een vrouw op korte termijn gezocht en dat heb ik nog nooit gezegd. Allah canimi alsin, tövbe tövbe.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Arcadia, onze altijd zo vrome moslim vriend, dit had ik toch niet verwacht van jou!
Ik geloof je.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij praat onzin hoor, pot verwijt de ketel dat hij zwart is, er was wel een gesprek, maar dat ging over de aanpak van het leven van Devrim zelf, ik heb nog nooit een vrouw op korte termijn gezocht en dat heb ik nog nooit gezegd. Allah canimi alsin, tövbe tövbe.
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij praat onzin hoor, pot verwijt de ketel dat hij zwart is, er was wel een gesprek, maar dat ging over de aanpak van het leven van Devrim zelf, ik heb nog nooit een vrouw op korte termijn gezocht en dat heb ik nog nooit gezegd. Allah canimi alsin, tövbe tövbe.
Ik ga je gewoon negeren tot je weer normaal doet.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]_!
Jammer dat Steam geen logs bijhoud
Wilde ik ook zeggen. Ik gooi NOOIT kleren wegquote:Op zondag 29 juli 2012 01:26 schreef Ayca het volgende:
Waarom weggegooid? Je had er arme afrikaantjes mee kunnen helpen
Afiyet olsunquote:Op zondag 29 juli 2012 02:40 schreef xaban06 het volgende:
Gel geel sende gel, taze kavun'a geeel.
Az once memleketten geldi
[ afbeelding ]
Borte hoe kom je aan die wijsheid? Je praat alsof er feiten zijn gebaseerd op onderzoeken oid. Of is dit wat jij in je omgeving ziet en daarom denkt dat het maar zo is?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar, check it out. De vrouwen gaan net zo vaak vreemd. Het probleem met Turkse mannen is dat ze denken dat ze een vrijbrief hebben omdat ze man zijn. Voor een Turkse man (ja, ik generaliseer) is het de normaalste zaak van de wereld om er op je 40ste een vriendin erbij te nemen terwijl ze thuis een vrouw en kinderen op de bank hebben. Maar hier komt het, ze doen het gewoon openlijk. Ze kennen geen schaamte. Terwijl het voor een Turkse vrouw bijna ondenkbaar is dat ze hetzelfde gedrag vertoont (en ja, ik weet dat het ook voorkomt).
Slechte omgeving heb jequote:Op zondag 29 juli 2012 02:50 schreef Bortecinem het volgende:
Wat ik hierboven heb beschreven is inderdaad gebaseerd op mijn eigen ervaring met Turken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |