Is het al december?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heerlijk hè meid, ik zet hem zo op en duik onder de dekens met een kop groene thee.
Jij hebt niet eens 2BE.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heerlijk hè meid, ik zet hem zo op en duik onder de dekens met een kop groene thee.
Ik ook niet, veel te warm om dan in de trein te zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef tombolafan het volgende:
Als het op de meet o heet is als vandaag kom ik niet denk ik
De omstandigheden komen nogal nauw voor jouw komst, n'est pas ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef tombolafan het volgende:
Als het op de meet o heet is als vandaag kom ik niet denk ik
Oh nee hoor, ik ben echt wel van plan te komen, maar zoals Njo ook zegt; het is dan heel heet in de trein enzo en dan vind ik het zonde van zo'n mooie dagquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De omstandigheden komen nogal nauw voor jouw komst, n'est pas ?
Moet je van ver komen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik ben echt wel van plan te komen, maar zoals Njo ook zegt; het is dan heel heet in de trein enzo en dan vind ik het zonde van zo'n mooie dag
Nu acht ik de kans klein dat het dan ook heet is, maar toch
Niet echt, maar ik kan slecht tegen hitte in benauwde plekken als treins/trams enzoquote:
Lekker met de intercity gaan, heb je aircoquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik kan slecht tegen hitte in benauwde plekken als treins/trams enzo
Daar kan je nooit vanuit gaan met de NS, heb al een paar keer gehad dat de airco niet werkte terwijl het heel heet was.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lekker met de intercity gaan, heb je airco
Dat is wel een eindjequote:
Hier stopt geen intercityquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lekker met de intercity gaan, heb je airco
Ik uit Brabant!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:
En wij moeten dan nog wel vanuit Nijmegen komen
Dan moet je ook niet in een dorp gaan wonen... zucht...quote:
Verder dan ik? Even google mappen.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verder dan ik? Even google mappen.
Ha ik 2 km verder wegquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verder dan ik? Even google mappen.
Nou dat scheelt niet veel iig, waarom woon jij dan zo ver weg van mij ?quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nou dat scheelt niet veel iig, waarom woon jij dan zo ver weg van mij ?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef RanTheMan het volgende:
ga ff verder in de pm/dm ofzo he... nog ff en notting hill wordt gequote..
Lief is die hè...quote:
ik zat toen in n goede fase. 4x in de bios 'gezien' met divers gezelschap... Durf m niet meer met mn eega te kijken, om de herinneringen niet te verpestenquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef RanTheMan het volgende:
ga ff verder in de pm/dm ofzo he... nog ff en notting hill wordt gequote..
mir kijkt liever naar dat soort films dan naar andere.. met name films die zich in een ver verleden afspelenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef Robby87 het volgende:
Lijkt me tof als je een vrouw hebt die keiharde actie kan waarderen. Gezellig met z'n tweeën Die Hard of Predator kijken whehe
Het einde was tenenkrommend slecht. Ik kan me ook geen film herinneren met een zoeter einde.quote:
Ik begrijp hier geen klote vanquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mir kijkt liever naar dat soort films dan naar andere.. met name films die zich in een ver verleden afspelen
ik zeg serieus sinds die film oopsy daisies als ik liever zou willen vloeken maar mn gezelschap staat t niet toe om een gvd te verwerken...quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het einde was tenenkrommend slecht. Ik kan me ook geen film herinneren met een zoeter einde.
Maar voor een "moderne" romantische komedie is de eerste helft nog best te doen.
mirjam wilde vanavond bijv red clif kijken.. snap je m dan wel?! vind ze nog toffer dan the expendables..quote:
Oh, ja ik wist niet wat je met mir bedoeldequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mirjam wilde vanavond bijv red clif kijken.. snap je m dan wel?! vind ze nog toffer dan the expendables..
die ene die werd aangevallen door n vis....quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, ja ik wist niet wat je met mir bedoelde
in die tijd vond ik zulke films niet stoerquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:49 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
Oh my god, that brings back memories!
Geweldige bijrolletje rol van Christopher Lloyd. Ik denk een van mijn favoriete kinderfilms, wat jullie?
Wat hebben ze?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:00 schreef Waaghals het volgende:
Nog maar 2 dagen vakantie
En morgen ook nog om 7 uur opstaan om katten naar de dierenarts te brengen.
8 poten en 2 staarten verwacht ik...quote:
Zijn niet eens mijn katten, maar moet ze weer eens voor iemand brengen die geen vervoer heeft.quote:
Ah valt mee dusquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Zijn niet eens mijn katten, maar moet ze weer eens voor iemand brengen die geen vervoer heeft.
Volgens mij alleen gebitsreiniging.
Morge,, ik slaap bijna altijd lekkerquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:29 schreef JayHovah het volgende:
Goedemorgen Dyon! Lekker geslapen kerel?
Begin de dag met een dansje!
Ja best hoor, alleen wekker ging weer te vroeg as usual...quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Morge,, ik slaap bijna altijd lekker, jij goed geslapen?
btw, waarom de oude jay?
Ik ben nooit een tupac of BIG'gie fan geweest. Ik vind Tu pacs stem echt zo vervelend. Alleen de commerciele nummers zijn leuk (dear mamma, California love, I ain't mad at ya, Changes) Zelfde voor Biggie, alleen de latere, commerciele nummers...quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:44 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ja best hoor, alleen wekker ging weer te vroeg as usual...
Oude Jay doet het altijd goed bij mij, voor een goeie classic ben ik altijd te porren!
Nou die commerciële bende vindt ik juist weer minder, ik ben meer van de classics. Hoewel ik de laatste van 2pac met BIG samen wel goed vind (Runnin').quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben nooit een tupac of BIG'gie fan geweest. Ik vind Tu pacs stem echt zo vervelend. Alleen de commerciele nummers zijn leuk (dear mamma, California love, I ain't mad at ya, Changes) Zelfde voor Biggie, alleen de latere, commerciele nummers...
Zoiets?quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind trouwens Busta Rhymes, Outkast achtige rap leukerDan het echte oude, gangster gebeuren...
Dit klinkt nog niet zo slecht nee. Maar Busta en Outkast klinken toch wat minder serieusquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:03 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Zoiets?
The Roots doet het trouwens ook errug goed bij mij... Goeie unplugged sjit gemaakt ook met Jay-Z, John Legend en Betty Wright o.a.
Die hele dubbel cd is leuk. Apart dat ze onder de naam outkast een dubbelcd uitbrengen en dan alle 2 een solo cd leverenquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:09 schreef JayHovah het volgende:
Outkast heeft altijd al wat bijzonders gehad ja, een beetje zo'n "laid-back / we-nemen-de-boel-niet-zo-serieus" sausje eroverheen. Als je al naar de clip van Hey Ya! kijk dat André 3000 alle bandleden speelt geeft me al een smile. Alleen jammer dat ik het nummer nu al te vaak heb geluisterd...
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben niet meer gewend om films op tv te kijken, dus toen de film afgelopen was. Wilde ik hem afsluiten met de muis...gelukkig is het nog vroeg
Same here. De PS3 Media Server is echt een geniale uitvindingquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Ik kijk films altijd op de tv eigenlijk, via de PS3 als ze op de computer staan.
Ik kijk ze op mijn TV, via een kabeltje... Maar ik download bijna alles en kijk nauwelijks tv zenders en al helemaal geen films meer die door een zender uitgezonden worden... Dus ik vond het vreemd dat mijn muis niet naar mijn TV wilde komen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Ik kijk films altijd op de tv eigenlijk, via de PS3 als ze op de computer staan. Mis je niet veel qua beeld als je op de computer kijkt? Of heb je een heel goed beeldscherm ofzo?
Ik vond het maar niks... Ondertitel problemen en zo. Dus ben blij dat ik weer met een HDMI kabeltje zit (alleen jammer dat mijn laptop niet zo tegen de warmte kan)quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:22 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Same here. De PS3 Media Server is echt een geniale uitvinding
Oh haha zoquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kijk ze op mijn TV, via een kabeltje... Maar ik download bijna alles en kijk nauwelijks tv zenders en al helemaal geen films meer die door een zender uitgezonden worden... Dus ik vond het vreemd dat mijn muis niet naar mijn TV wilde komen...
Dennis the menacequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:49 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
Oh my god, that brings back memories!
Geweldige bijrolletje rol van Christopher Lloyd. Ik denk een van mijn favoriete kinderfilms, wat jullie?
Ondertitels? Wat is dat....? Alle Engels gesproken films en series kijk ik altijd zonder subtitles. Ja toevallig gister de subs aangezet, maar mijn Cantonees is niet zo erg goed dus moest ik wel...quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond het maar niks... Ondertitel problemen en zo. Dus ben blij dat ik weer met een HDMI kabeltje zit (alleen jammer dat mijn laptop niet zo tegen de warmte kan)
Tuurlijk, bij engelstalig heb ik ze ook neit nodig. Maar mijn Frans en Kantonees zijn inderdaad ook wat roestig...quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:12 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ondertitels? Wat is dat....? Alle Engels gesproken films en series kijk ik altijd zonder subtitles. Ja toevallig gister de subs aangezet, maar mijn Cantonees is niet zo erg goed dus moest ik wel...
Ik had eerst ook een simpele PS3 Media Server, die werkte klote maar deze nieuwe versie werkt perfect!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
have fun, probeer niet in slaap te vallen
Na de eerste beelden met het geniale deuntje ben ik altijd al meteen meer dan klaarwakker hoor en na afloop ga ik nog wakkerder wegquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:40 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vergeet geen koffie en redbull in te slaan....
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:54 schreef dekatophetspek het volgende:
Samuel ik ben schijtjaloers. Waar draait dat meesterwerk nog in de bioscoop ? En tot wanneer ?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ah, in EYE? Daar ga ik ook nog ff heen.
Yeah, was gisteren dan voor mij ook de laatste mogelijkheid om 2001 binnen enige afzienbare tijd in de bios te kunnen zien. Draait nu alleen nog op onhandige tijd vandaag, maandag en 6 augustus overdag.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:32 schreef picodealion het volgende:
Oh klote, hij draait alleen nog maar overdag.
Buiten dat ik hem inderdaad al gezien had, ben ik wel gewend dat relatief veel meningen van de niet-snobs over de iets oudere klassiekers weleens wil verschillen met die van mijquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:54 schreef JayHovah het volgende:
Bezorgen jullie die jongen ff een goed voorgevoel voor die film zeg, kan me voorstellen dat je er meteen geen zin meer in heb...
al wil ik em wel nog een keer overdag gaan kijken hoor... Maar uit nieuwsgierigheid, wat is mijn type film?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:59 schreef picodealion het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het jouw type film is.
Ja, maar als je goed leest staat er ook dat ik in slaap val bij Harry Potter, Star Wars, Star trek (das toch redelijk mainstreamquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:37 schreef picodealion het volgende:
Iets meer mainstream en minder artsy dan dat, denk ik. Puur gebaseerd op je vragen en antwoorden in FMT.
Heb jij niet gewoon narcolepsie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, maar als je goed leest staat er ook dat ik in slaap val bij Harry Potter, Star Wars, Star trek (das toch redelijk mainstream)
Hahahahquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Heb jij niet gewoon narcolepsie?
Ik moet zeggen wat ik ervan gezien heb dacht ik bij sommige stukken wel: Huh? Die apen om die rosetta steen... Huh?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:43 schreef picodealion het volgende:
Het ging me er niet om dat je in slaap viel, gewoon gebaseerd op mijn beeld van jouw filmsmaak vermoed ik dat dit misschien niet echt je ding is. Maar laat dat je er niet van weerhouden 'm nog eens te kijken.
Tegenwoordig trek ik films kijken die pas rond middernacht starten ook niet meerquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat hij goed of slecht is. Ik heb alleen gezegd dat ik erbij in slaap ben gevallen. Maar dat was dan ook al een aantal jaar geleden toen ze hem pas om half 12 uit zonden ofzo... Veel te laat voor mij dus om zo'n film helemaal af te kijken... (ik val op een normaal tijdstip al bij Star trek, Harry Potter, Star wars in de bios in slaap...)
Sam, ben jij niet een paar jaartjes ouder dan ik ben?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tegenwoordig trek ik films kijken die pas rond middernacht starten ook niet meer
Maar je zit wel regelmatig tot 2u a.m. te fokken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tegenwoordig trek ik films kijken die pas rond middernacht starten ook niet meer
Daar hoef je toch niet bij op te lettenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar je zit wel regelmatig tot 2u a.m. te fokken?
Ik zat me laatst om een uurtje of 1 's nachts te vervelen, en besloot maar een stukje van 2001 te kijken zodat ik lekker kon gaan slapen, maar tot mijn verbazing heb ik 'm helemaal afgezien. Ik kon 'm gewoon niet afzettenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat ben je zeker, knulletjequote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zat me laatst om een uurtje of 1 's nachts te vervelen, en besloot maar een stukje van 2001 te kijken zodat ik lekker kon gaan slapen, maar tot mijn verbazing heb ik 'm helemaal afgezien. Ik kon 'm gewoon niet afzetten.
Maar ik ben dan ook nog wel een paar jaartjes jonger gelukkig.
Als je geboortedatum in je profiel klopt, ben ik nog iets jongerquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sam, ben jij niet een paar jaartjes ouder dan ik ben?
Maar dan zit ik meestal op een niet al te comfortabele stoel waardoor je onmogelijk in slaap kan vallenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar je zit wel regelmatig tot 2u a.m. te fokken?
serieus... ik ga me steeds ouder voelen hier...quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als je geboortedatum in je profiel klopt, ben ik nog iets jonger
Is dat niet gewoon aanzetten en een uur wachten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het is hier ook zo saai op m'n werk, vrijwel helemaal niets te doen....
Het grootste deel van al onze klanten is op vakantie en niemand heeft dus problemen met hun pc.
Ben nu een HP laptop aan het installeren en configureren enzo en meer hoeft er niet te gebeuren vandaag....
Tja..quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
serieus... ik ga me steeds ouder voelen hier...
Gelukkig zijn er nog genoeg andere hier die wel ouder zijnquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog genoeg andere hier die wel ouder zijn
Neequote:Op donderdag 26 juli 2012 13:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon aanzetten en een uur wachten?(het installeren deel dan tenminste)
Hoor jij nu niet je middagslaapje te hebben?quote:
Hoor jij niet je middagdutje te doen nu?quote:
Ik heb genoeg aan 5-6 uur slaap op een dag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoor jij nu niet je middagslaapje te hebben?
[..]
Hoor jij niet je middagdutje te doen nu?
Begin net een beetje wakker te wordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoor jij nu niet je middagslaapje te hebben?
[..]
Hoor jij niet je middagdutje te doen nu?
en waarom niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Begin net een beetje wakker te worden
En kom er net achter waarom een gekloonde HD niet wil werken....
Op een of andere manier is ie aangemerkt als D-schijf....quote:
Hoe kan een gekloonde drive nou een andere letter krijgen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Op een of andere manier is ie aangemerkt als D-schijf....
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe kan een gekloonde drive nou een andere letter krijgen?
Heeft dat met dat primary en slave/master te maken? of is dat niet meer op HD's?quote:
Het is een SATA schijf in een laptop....quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heeft dat met dat primary en slave/master te maken? of is dat niet meer op HD's?
En die hebben dat niet meer? (sorry, ik heb al lang niet meer aan computers/laptops gesleuteld)quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het is een SATA schijf in een laptop....
Niet in dit geval....quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En die hebben dat niet meer? (sorry, ik heb al lang niet meer aan computers/laptops gesleuteld)
Zal best kunnenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik dacht dat ze daar van die speciale apparaten voor hadden om te klonen?
Dat zegt me dus weer helemaal niksquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zal best kunnen
Hier hebben we acronis gebruikt
Soort van backup applicatiequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zegt me dus weer helemaal niks
Ja, ik had wel verwacht dat het software zou zijn, maar het zegt me verder niks. Maar ik heb er dan ook voor gekozen na mijn 3 jaar mbo ict niets met computers te gaan doenquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, ik had wel verwacht dat het software zou zijn, maar het zegt me verder niks. Maar ik heb er dan ook voor gekozen na mijn 3 jaar mbo ict niets met computers te gaan doen
Ik heb niveau 3 wel afgemaakt. Niveau 4 is me niet gelukt, maar geen spijt van. ROC was zowiezo kut... Daarom ben ik ook niet de ICT in gegaan, de school heeft mijn plezier daarin verpest...quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:28 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb ook m'n mbo niet afgemaakt hoor
ROC was idd bagger, soms zou ik idd ook wel willen dat ik een vak had geleerdquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb niveau 3 wel afgemaakt. Niveau 4 is me niet gelukt, maar geen spijt van. ROC was zowiezo kut... Daarom ben ik ook niet de ICT in gegaan, de school heeft mijn plezier daarin verpest...
Vind je het zo'n slechte keuze dan? Ik had er graag iets in willen doen. Ik ben niet ontevreden met wat ik nou doe (eerder gezegd erg blij, kan me bijna geen leukere baan voor mij bedenken)(al is dat qua salaris wat minder, maar nog redelijk te doen)quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
ROC was idd bagger, soms zou ik idd ook wel willen dat ik een vak had geleerd
Naja, het is een onzekere tijd voor it'ers zonder vast contract....quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind je het zo'n slechte keuze dan? Ik had er graag iets in willen doen. Ik ben niet ontevreden met wat ik nou doe (eerder gezegd erg blij, kan me bijna geen leukere baan voor mij bedenken)(al is dat qua salaris wat minder, maar nog redelijk te doen)
Maar wat zou je dan graag willen gaan doen als het iets anders dan IT is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Naja, het is een onzekere tijd voor it'ers zonder vast contract....
Thuis ben ik totaal niet met computers enzo bezig dus het is echt m'n beroep, voortgekomen uit games spelen
Goeie vraagquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar wat zou je dan graag willen gaan doen als het iets anders dan IT is?
Zijn er dingen die je tegenhouden om daar nog voor te gaan leren? Ik bedoel, je hebt geen vaste contract gaf je net aan, dus je riskeert er geen contract mee toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Goeie vraag
Nooit echt over nagedacht, luchtverkeersleiding of iets constructiefs ofzo
Ben net begonnen hierquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zijn er dingen die je tegenhouden om daar nog voor te gaan leren? Ik bedoel, je hebt geen vaste contract gaf je net aan, dus je riskeert er geen contract mee toch?
Succes!quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:14 schreef picodealion het volgende:
Tijd voor mijn eerste motorrijles, bitches.
Is dat zo? Zit daar een leeftijd aan dan? En hoe oud ben je koe?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ben net begonnen hier
En voor luchtverkeersleiding ben ik al te oud
Ik ben 3 maanden ouder dan jij ongeveerquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat zo? Zit daar een leeftijd aan dan? En hoe oud ben je koe?
Nog gefeliciteerd dan, al is dat alweer een maand geleden ongeveer...quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ben 3 maanden ouder dan jij ongeveer
Ben jij zoveel ouder dan Koe en mij dan WH?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef Waaghals het volgende:
In mijn tijd had je nog geen ict opleidingen
ik ben erin gerold omdat ik niks anders kon
Bijna welquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd dan, al is dat alweer een maand geleden ongeveer...
shake hands...quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef Waaghals het volgende:
In mijn tijd had je nog geen ict opleidingen
ik ben erin gerold omdat ik niks anders kon niemand anners binnen de organisatie het kon
Selectiecriteria opleiding luchtverkeersleiderquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat zo? Zit daar een leeftijd aan dan?
Helaas, ik val af.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Selectiecriteria opleiding luchtverkeersleider
- je bent maximaal 26 jaar oud,
- je gezichtsvermogen heeft een maximale afwijking tussen -6 en +5,
- je opleiding is minimaal VWO met een voldoende voor wiskunde, of een HBO propedeuse*,
- je bent bevoegd om te werken in de lidstaten van de Europese Unie,
- je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed; zowel schriftelijk als mondeling,
Ik ben van '74, maar had vwo gedaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben jij zoveel ouder dan Koe en mij dan WH?
Betaald dat niet beter dan IT?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:20 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik ben van '74, maar had vwo gedaan.
Op Universitair niveau kon ik dan wel informatica doen, maar dat leek me niks.
HBO Network infrastructure design bestond toen nog niet.
Dus toen heb ik maar rechten gedaan
Haha dat kwam vroeger inderdaad ook veel voor, tegenwoordig ook nog wel in kleinere bedrijven.quote:
ik ben ook van de generatie die in de eerst klas nog met een typmachine moest werken... paar jaartjes achter jou aanquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:21 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Haha dat kwam vroeger inderdaad ook veel voor, tegenwoordig ook nog wel in kleinere bedrijven.
Dat ligt er maar aan he, je kan door gaan voor advocaat ofzo. Dan verdien je beter ja.quote:
Pen, potlood en papier was het bij mijquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik ben ook van de generatie die in de eerst klas nog met een typmachine moest werken... paar jaartjes achter jou aan
Bij rechten denk ik altijd gelijk aan advocatenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:22 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan he, je kan door gaan voor advocaat ofzo. Dan verdien je beter ja.
Maar als bedrijfsjuristje ergens zal je niet veel meer verdienen dan in de IT.
Dan moet je nog wat doorleren, ik weet niet hoe het nu is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij rechten denk ik altijd gelijk aan advocaten
quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig, had verwacht dat het heiligschennis zou zijn...
tegenwoordig krijg je je civiel effect bij een pakje boter ongeveer als je rechten studeertquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dan moet je nog wat doorleren, ik weet niet hoe het nu is.
Maar toen moest je na de rechtenstudie nog een advocaat zoeken waar je 3 jaar stage bij kon lopen.
Studeren en werken tegelijk dan.
nee man, detachering is toch veel leukerquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:56 schreef Waaghals het volgende:
Misschien mijn studie toch nog maar eens gaan afmaken dan
FF...quote:Op donderdag 26 juli 2012 @ 15:52 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel mensen wonen er op Texel? Ik voel me geinspireerd
Ik snapte dat je hem bedoelde. Maar kon het niet laten, scheve kop, Stallonequote:Op donderdag 26 juli 2012 16:17 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
die bedoelde ik: http://www.imdb.com/title/tt0118414/
tering.. nu ga ik uit voorzorg al hel;emaal niet meer naar de meetquote:
En in een biertje, proostquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Zo in dit warme weer... dan krijg ik zin in een echte vakantie...
ga je niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:20 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
tering.. nu ga ik uit voorzorg al hel;emaal niet meer naar de meet
durf nietquote:
Kan ik me voorstellen. Ik vind Amsterdam ook eng...quote:
Cynisme...quote:
Ja ik weet wel dat het een grapje was... maar het was een zeer misplaatst grapje...quote:
Ben ik met je eens...quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja ik weet wel dat het een grapje was... maar het was een zeer misplaatst grapje...
waarom...quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens...
... zeker voor iemand met een wapenvergunning en 2 pistolen in huis
Waarom denk je? Voor de schietbaan natuurlijkquote:
Waarom moet je ze dan in huis hebben? Waarom neit gewoon bij de schietbaan in een kluis?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom denk je? Voor de schietbaan natuurlijk
Hier of daar in de kluis.. what's the difference?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom moet je ze dan in huis hebben? Waarom neit gewoon bij de schietbaan in een kluis?
Dat je er thuis domme dingen mee kan doen en als ze op een schietclub liggen niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier of daar in de kluis.. what's the difference?
Waarom moet je ze überhaupt thuis hebben liggenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier of daar in de kluis.. what's the difference?
Domme dingen? Mijn ex heeft mij wel 100 redenen gegeven om haar dood te schieten, maar zelfs die is nog springlevendquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat je er thuis domme dingen mee kan doen en als ze op een schietclub liggen niet?
Dat is jouw mening of het wel of geen sport is. Maar dat buiten de discussie houdend, ik snap ook niet waarom je ze thuis wil hebben? Er zijn zoveel sporten waarbij je de apparatuur niet thuis hebt...quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom moet je ze überhaupt thuis hebben liggen, sowieso is dat toch geen sport man.
Een pistool is pas gevaarlijk in handen van verkeerde personen. Bij wijze van spreken kan ik je ook doodslaan met mijn voetbalschoenenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is jouw mening of het wel of geen sport is. Maar dat buiten de discussie houdend, ik snap ook niet waarom je ze thuis wil hebben? Er zijn zoveel sporten waarbij je de apparatuur niet thuis hebt...
klopt, guns don't kill people, people do. Ben ik met je eens. Maar het feit dat je ze in huis hebt geeft jou eerder de mogelijkheid om ze te gebruiken dan bij mij. Ik wil niet weten wat er gebeurd als er iemand toegang tot je huis verschaft terwijl jij er bent en niemand verwacht...quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een pistool is pas gevaarlijk in handen van verkeerde personen. Bij wijze van spreken kan ik je ook doodslaan met mijn voetbalschoenen
Ik heb nooit kogels in huis liggen. De koksmes is gevaarlijker dan mijn pistolen in huisquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:40 schreef Robby87 het volgende:
Heb je kogels in huis Fox? Dat is helemaal van de zotte. Ja lekker voorbereid aankomen bij de schietbaan
hmm..... ok dat scheelt dan alweer als ze alleen ongeladen in huis liggen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb nooit kogels in huis liggen. De koksmes is gevaarlijker dan mijn pistolen in huis
Mag ook nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hmm..... ok dat scheelt dan alweer als ze alleen ongeladen in huis liggen...
Nou ja ze zullen niet onaangekondigd komen controleren of je wel of niet munitie in huis hebt of wel?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mag ook niet
Bij vondst wordt je ook direct geroyeerd en aangegeven
Geen idee, maar ik vind het primaquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja ze zullen niet onaangekondigd komen controleren of je wel of niet munitie in huis hebt of wel?
Nee, daar praat je het niet goed mee hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het prima
Zie je, het klinkt allemaal spannender dan het uiteindelijk is hoor
Waar woon je?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom denk je? Voor de schietbaan natuurlijk
Dat magquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, daar praat je het niet goed mee hoorIk ben heel vaak heel zwart/wit en geweren/pistolen zijn voor mij zwart
Heb je hem weerquote:
Oh-mijn-Godquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik moet toch je adres door kunnen geven aan de politie wanneer het nodig is.
Je kent me niet jochiequote:
PC, PS3, Xbox?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:52 schreef FireFox1 het volgende:
En kijk maar uit het raam hoor Sands, ik ga nu een potje knallen met Battlefield 3
PC natuurlijkquote:
Neequote:Op donderdag 26 juli 2012 19:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je kent me niet jochie![]()
Maar je komt toch wel op de meet hoop ik
En als ik niet kom?quote:
Wat zit je nou te slijmen, grote kans dat jij er zelf helemaal niet bent...quote:
Waarom zeg je dan in de eerste instantie nee sulletjequote:
Omdat jijquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan in de eerste instantie nee sulletje
Wel joh, grotere kans dat ik er wel ben dan dat ik er niet benquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat zit je nou te slijmen, grote kans dat jij er zelf helemaal niet bent...
Ik heb je alleen nog maar redenen zien typen om niet te komen..quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel joh, grotere kans dat ik er wel ben dan dat ik er niet ben
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb je alleen nog maar redenen zien typen om niet te komen..
Als het te warm is kom ik niet inderdaad, en verder?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb je alleen nog maar redenen zien typen om niet te komen..
FF1...quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het te warm is kom ik niet inderdaad, en verder?
Ben ik in het echt zo erg Robby?quote:
Ik kan heel goed mensen negeren hoor, werd laatst wel zat van het gezeik maar toen zat ik ff niet lekker in mn vel dus vandaarquote:
Dyon was daar, en Hornage, en Victorinox, Jeej (?) ennnnn zn vriend (oh wat ergquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:18 schreef Robby87 het volgende:
Maar er is toch al eens een FMT meet geweest, voor de vorige waar jij en tombo ook waren?
Lamers? of was het die andere die nooit meer komt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dyon was daar, en Hornage, en Victorinox, Jeej (?) ennnnn zn vriend (oh wat erg), Patch, MrAnonimous, Mike en ik
vergeet ik mensen?
Lamers niet dacht ik?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lamers? of was het die andere die nooit meer komt?
Weet ik het, eentje met krullen. 2 van die jonge gastjes..quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lamers niet dacht ik?
Jeej (of heette die anders?) en die vriend van hem, wie was dat ook al weer!
Flitspaal weet ik zeker, waren die 2 jonge gastjes dan TJ en Jeeh?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:29 schreef tombolafan het volgende:
Tj-linden ja!
Oscar-Wilde en Lamers zijn niet geweest, Flitspaal wel volgens mij
Ja, Jeeh met krullen en TJ met roodachtig haarquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Flitspaal weet ik zeker, waren die 2 jonge gastjes dan TJ en Jeeh?
Patchquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:31 schreef Robby87 het volgende:
Er zijn nog foto's van die meet, maar wie heeft die?
Weet je dat zeker? Ik kan me niemand met rossig haar herinneren...quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, Jeeh met krullen en TJ met roodachtig haar
Wel hoor, een pm met de photobucket is rondgegaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom heeft de rest die foto's nooit gehad?
Ze staan nog steeds online hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom heeft de rest die foto's nooit gehad?
iig niet te zien voor niet-meetersquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Voor eeuwig achter slot en grendel?
ik zag nou net toevallig dat berichtjequote:Op donderdag 26 juli 2012 20:41 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ze staan nog steeds online hoor.
Had je toen geen PM gekregen van Patch?
Echt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik zag nou net toevallig dat berichtje
ontvangen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?Wil je m eens doorsturen? Ik heb ze alleen op een harde schijf ergens anders en ik wil tj zoeken
Jij bent raar.quote:
Ey wat grappig, ik zie in je FoBo een gesprek met mijn exquote:
huh?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ey wat grappig, ik zie in je FoBo een gesprek met mijn ex
Jouw ex zit op fok?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ey wat grappig, ik zie in je FoBo een gesprek met mijn ex
Yes thnx! En Patch heeft die waar hij op staat er niet in gezetquote:
Ok nou snap ik het helemaal niet meer...quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:56 schreef Robby87 het volgende:
Ah een fox grap, krengetje.
Mijn god wat slecht
Pff anti-climaxquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:56 schreef Robby87 het volgende:
Ah een fox grap, krengetje.
Mijn god wat slecht
Koosnaampje van zijn ex.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ok nou snap ik het helemaal niet meer...
Krengetje is een ex van me jaquote:
Bemoei jij even met je eigen soresquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:58 schreef tombolafan het volgende:
Ja vertel eens hoe je ex op FOK! heet dan Fox?
Oh? Dat is wel een interessante wending.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Krengetje is een ex van me jaNee, niet de moeder van me kinderen
Ze is nog steeds heel lief
Ik heb geen soresquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bemoei jij even met je eigen sores
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh? Dat is wel een interessante wending.
Kende je haar via Fok?
Ik ook niet. Maar is je ingnore mode uitgeschakeld ofzo?quote:
Het zijn niet voor niet exenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Had ik geweten dat ze je ex was had ik d'r met rust gelaten... of niet...
Tis niet dat ik veel met d'r gechat heb en of lang...
Wat leukquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
JaIets van 4 maanden iets met haar gehad. Hartstikke leuk meisje en lief meisje, maar we pasten niet bij elkaar.
Jezus man, wat ben jij één brok zelfvertrouwen zegquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Had ik geweten dat ze je ex was had ik d'r met rust gelaten... of niet...
Tis niet dat ik veel met d'r gechat heb en of lang...
Ik was gewoon benieuwd wat je ging zeggenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar is je ingnore mode uitgeschakeld ofzo?
huh?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jezus man, wat ben jij één brok zelfvertrouwen zeg
Hij praat in zichzelfquote:
Op dezelfde manier als hierquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Vraag me wel af op welke manier je haar versierd hebt
Net als bij elke vrouw die Fox aanspreekt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Vraag me wel af op welke manier je haar versierd hebt
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als hier
Werkt dus bij 1 op de 100 vrouwen
Wat maakt het uit als je tegen iemand praat? Joh, al had je een diepgaande, seksueel getinte conversatie met haar.quote:
Vind ik zelf ookquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je tegen iemand praat? Joh, al had je een diepgaande, seksueel getinte conversatie met haar.
Ik kan het me niet voorstellenquote:
Ik vond het alleen grappig om terug te zien, that's it manquote:
Tombo, Njos, wie zijn de andere 97?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als hier
Werkt dus bij 1 op de 100 vrouwen
Niet iedereen is zo perfect als jijquote:
Dat ken, ik zou niet weten hoe ze erbij kwam me aan te spreken. Interreseert me ook niet echt eigenlijk...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond het alleen grappig om terug te zien, that's it man
Jij bent er 1 vanquote:
Dat maakt 2quote:
jajajajajajajajajajajaquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo perfect als jij
Je moet het aanmoedigen dat hij ervoor uit durft te komen dat hij ook op mannen valt...quote:
Scherpquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je moet het aanmoedigen dat hij ervoor uit durft te komen dat hij ook op mannen valt...
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ik wel normaal doen tegen vrouwen die mijn respect niet hebben verloren.
[..]
Blijkbaar kan ik wel normaal doen tegen vrouwen die mijn respect niet hebben verloren.
Oh-oh...quote:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat heeft ze gedaan waardoor je geen respect meer hebt? Je afgewezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |