Is het al december?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heerlijk hè meid, ik zet hem zo op en duik onder de dekens met een kop groene thee.
Jij hebt niet eens 2BE.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heerlijk hè meid, ik zet hem zo op en duik onder de dekens met een kop groene thee.
Ik ook niet, veel te warm om dan in de trein te zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef tombolafan het volgende:
Als het op de meet o heet is als vandaag kom ik niet denk ik
De omstandigheden komen nogal nauw voor jouw komst, n'est pas ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef tombolafan het volgende:
Als het op de meet o heet is als vandaag kom ik niet denk ik
Oh nee hoor, ik ben echt wel van plan te komen, maar zoals Njo ook zegt; het is dan heel heet in de trein enzo en dan vind ik het zonde van zo'n mooie dagquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De omstandigheden komen nogal nauw voor jouw komst, n'est pas ?
Moet je van ver komen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik ben echt wel van plan te komen, maar zoals Njo ook zegt; het is dan heel heet in de trein enzo en dan vind ik het zonde van zo'n mooie dag
Nu acht ik de kans klein dat het dan ook heet is, maar toch
Niet echt, maar ik kan slecht tegen hitte in benauwde plekken als treins/trams enzoquote:
Lekker met de intercity gaan, heb je aircoquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik kan slecht tegen hitte in benauwde plekken als treins/trams enzo
Daar kan je nooit vanuit gaan met de NS, heb al een paar keer gehad dat de airco niet werkte terwijl het heel heet was.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lekker met de intercity gaan, heb je airco
Dat is wel een eindjequote:
Hier stopt geen intercityquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lekker met de intercity gaan, heb je airco
Ik uit Brabant!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:
En wij moeten dan nog wel vanuit Nijmegen komen
Dan moet je ook niet in een dorp gaan wonen... zucht...quote:
Verder dan ik? Even google mappen.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verder dan ik? Even google mappen.
Ha ik 2 km verder wegquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verder dan ik? Even google mappen.
Nou dat scheelt niet veel iig, waarom woon jij dan zo ver weg van mij ?quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nou dat scheelt niet veel iig, waarom woon jij dan zo ver weg van mij ?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef RanTheMan het volgende:
ga ff verder in de pm/dm ofzo he... nog ff en notting hill wordt gequote..
Lief is die hè...quote:
ik zat toen in n goede fase. 4x in de bios 'gezien' met divers gezelschap... Durf m niet meer met mn eega te kijken, om de herinneringen niet te verpestenquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef RanTheMan het volgende:
ga ff verder in de pm/dm ofzo he... nog ff en notting hill wordt gequote..
mir kijkt liever naar dat soort films dan naar andere.. met name films die zich in een ver verleden afspelenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef Robby87 het volgende:
Lijkt me tof als je een vrouw hebt die keiharde actie kan waarderen. Gezellig met z'n tweeën Die Hard of Predator kijken whehe
Het einde was tenenkrommend slecht. Ik kan me ook geen film herinneren met een zoeter einde.quote:
Ik begrijp hier geen klote vanquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mir kijkt liever naar dat soort films dan naar andere.. met name films die zich in een ver verleden afspelen
ik zeg serieus sinds die film oopsy daisies als ik liever zou willen vloeken maar mn gezelschap staat t niet toe om een gvd te verwerken...quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het einde was tenenkrommend slecht. Ik kan me ook geen film herinneren met een zoeter einde.
Maar voor een "moderne" romantische komedie is de eerste helft nog best te doen.
mirjam wilde vanavond bijv red clif kijken.. snap je m dan wel?! vind ze nog toffer dan the expendables..quote:
Oh, ja ik wist niet wat je met mir bedoeldequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mirjam wilde vanavond bijv red clif kijken.. snap je m dan wel?! vind ze nog toffer dan the expendables..
die ene die werd aangevallen door n vis....quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, ja ik wist niet wat je met mir bedoelde
in die tijd vond ik zulke films niet stoerquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:49 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
Oh my god, that brings back memories!
Geweldige bijrolletje rol van Christopher Lloyd. Ik denk een van mijn favoriete kinderfilms, wat jullie?
Wat hebben ze?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:00 schreef Waaghals het volgende:
Nog maar 2 dagen vakantie
En morgen ook nog om 7 uur opstaan om katten naar de dierenarts te brengen.
8 poten en 2 staarten verwacht ik...quote:
Zijn niet eens mijn katten, maar moet ze weer eens voor iemand brengen die geen vervoer heeft.quote:
Ah valt mee dusquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Zijn niet eens mijn katten, maar moet ze weer eens voor iemand brengen die geen vervoer heeft.
Volgens mij alleen gebitsreiniging.
Morge,, ik slaap bijna altijd lekkerquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:29 schreef JayHovah het volgende:
Goedemorgen Dyon! Lekker geslapen kerel?
Begin de dag met een dansje!
Ja best hoor, alleen wekker ging weer te vroeg as usual...quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Morge,, ik slaap bijna altijd lekker, jij goed geslapen?
btw, waarom de oude jay?
Ik ben nooit een tupac of BIG'gie fan geweest. Ik vind Tu pacs stem echt zo vervelend. Alleen de commerciele nummers zijn leuk (dear mamma, California love, I ain't mad at ya, Changes) Zelfde voor Biggie, alleen de latere, commerciele nummers...quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:44 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ja best hoor, alleen wekker ging weer te vroeg as usual...
Oude Jay doet het altijd goed bij mij, voor een goeie classic ben ik altijd te porren!
Nou die commerciële bende vindt ik juist weer minder, ik ben meer van de classics. Hoewel ik de laatste van 2pac met BIG samen wel goed vind (Runnin').quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben nooit een tupac of BIG'gie fan geweest. Ik vind Tu pacs stem echt zo vervelend. Alleen de commerciele nummers zijn leuk (dear mamma, California love, I ain't mad at ya, Changes) Zelfde voor Biggie, alleen de latere, commerciele nummers...
Zoiets?quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind trouwens Busta Rhymes, Outkast achtige rap leukerDan het echte oude, gangster gebeuren...
Dit klinkt nog niet zo slecht nee. Maar Busta en Outkast klinken toch wat minder serieusquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:03 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Zoiets?
The Roots doet het trouwens ook errug goed bij mij... Goeie unplugged sjit gemaakt ook met Jay-Z, John Legend en Betty Wright o.a.
Die hele dubbel cd is leuk. Apart dat ze onder de naam outkast een dubbelcd uitbrengen en dan alle 2 een solo cd leverenquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:09 schreef JayHovah het volgende:
Outkast heeft altijd al wat bijzonders gehad ja, een beetje zo'n "laid-back / we-nemen-de-boel-niet-zo-serieus" sausje eroverheen. Als je al naar de clip van Hey Ya! kijk dat André 3000 alle bandleden speelt geeft me al een smile. Alleen jammer dat ik het nummer nu al te vaak heb geluisterd...
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben niet meer gewend om films op tv te kijken, dus toen de film afgelopen was. Wilde ik hem afsluiten met de muis...gelukkig is het nog vroeg
Same here. De PS3 Media Server is echt een geniale uitvindingquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Ik kijk films altijd op de tv eigenlijk, via de PS3 als ze op de computer staan.
Ik kijk ze op mijn TV, via een kabeltje... Maar ik download bijna alles en kijk nauwelijks tv zenders en al helemaal geen films meer die door een zender uitgezonden worden... Dus ik vond het vreemd dat mijn muis niet naar mijn TV wilde komen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Ik kijk films altijd op de tv eigenlijk, via de PS3 als ze op de computer staan. Mis je niet veel qua beeld als je op de computer kijkt? Of heb je een heel goed beeldscherm ofzo?
Ik vond het maar niks... Ondertitel problemen en zo. Dus ben blij dat ik weer met een HDMI kabeltje zit (alleen jammer dat mijn laptop niet zo tegen de warmte kan)quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:22 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Same here. De PS3 Media Server is echt een geniale uitvinding
Oh haha zoquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kijk ze op mijn TV, via een kabeltje... Maar ik download bijna alles en kijk nauwelijks tv zenders en al helemaal geen films meer die door een zender uitgezonden worden... Dus ik vond het vreemd dat mijn muis niet naar mijn TV wilde komen...
Dennis the menacequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:49 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
Oh my god, that brings back memories!
Geweldige bijrolletje rol van Christopher Lloyd. Ik denk een van mijn favoriete kinderfilms, wat jullie?
Ondertitels? Wat is dat....? Alle Engels gesproken films en series kijk ik altijd zonder subtitles. Ja toevallig gister de subs aangezet, maar mijn Cantonees is niet zo erg goed dus moest ik wel...quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond het maar niks... Ondertitel problemen en zo. Dus ben blij dat ik weer met een HDMI kabeltje zit (alleen jammer dat mijn laptop niet zo tegen de warmte kan)
Tuurlijk, bij engelstalig heb ik ze ook neit nodig. Maar mijn Frans en Kantonees zijn inderdaad ook wat roestig...quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:12 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ondertitels? Wat is dat....? Alle Engels gesproken films en series kijk ik altijd zonder subtitles. Ja toevallig gister de subs aangezet, maar mijn Cantonees is niet zo erg goed dus moest ik wel...
Ik had eerst ook een simpele PS3 Media Server, die werkte klote maar deze nieuwe versie werkt perfect!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
have fun, probeer niet in slaap te vallen
Na de eerste beelden met het geniale deuntje ben ik altijd al meteen meer dan klaarwakker hoor en na afloop ga ik nog wakkerder wegquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:40 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vergeet geen koffie en redbull in te slaan....
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:54 schreef dekatophetspek het volgende:
Samuel ik ben schijtjaloers. Waar draait dat meesterwerk nog in de bioscoop ? En tot wanneer ?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ah, in EYE? Daar ga ik ook nog ff heen.
Yeah, was gisteren dan voor mij ook de laatste mogelijkheid om 2001 binnen enige afzienbare tijd in de bios te kunnen zien. Draait nu alleen nog op onhandige tijd vandaag, maandag en 6 augustus overdag.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:32 schreef picodealion het volgende:
Oh klote, hij draait alleen nog maar overdag.
Buiten dat ik hem inderdaad al gezien had, ben ik wel gewend dat relatief veel meningen van de niet-snobs over de iets oudere klassiekers weleens wil verschillen met die van mijquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:54 schreef JayHovah het volgende:
Bezorgen jullie die jongen ff een goed voorgevoel voor die film zeg, kan me voorstellen dat je er meteen geen zin meer in heb...
al wil ik em wel nog een keer overdag gaan kijken hoor... Maar uit nieuwsgierigheid, wat is mijn type film?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:59 schreef picodealion het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het jouw type film is.
Ja, maar als je goed leest staat er ook dat ik in slaap val bij Harry Potter, Star Wars, Star trek (das toch redelijk mainstreamquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:37 schreef picodealion het volgende:
Iets meer mainstream en minder artsy dan dat, denk ik. Puur gebaseerd op je vragen en antwoorden in FMT.
Heb jij niet gewoon narcolepsie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, maar als je goed leest staat er ook dat ik in slaap val bij Harry Potter, Star Wars, Star trek (das toch redelijk mainstream)
Hahahahquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Heb jij niet gewoon narcolepsie?
Ik moet zeggen wat ik ervan gezien heb dacht ik bij sommige stukken wel: Huh? Die apen om die rosetta steen... Huh?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:43 schreef picodealion het volgende:
Het ging me er niet om dat je in slaap viel, gewoon gebaseerd op mijn beeld van jouw filmsmaak vermoed ik dat dit misschien niet echt je ding is. Maar laat dat je er niet van weerhouden 'm nog eens te kijken.
Tegenwoordig trek ik films kijken die pas rond middernacht starten ook niet meerquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat hij goed of slecht is. Ik heb alleen gezegd dat ik erbij in slaap ben gevallen. Maar dat was dan ook al een aantal jaar geleden toen ze hem pas om half 12 uit zonden ofzo... Veel te laat voor mij dus om zo'n film helemaal af te kijken... (ik val op een normaal tijdstip al bij Star trek, Harry Potter, Star wars in de bios in slaap...)
Sam, ben jij niet een paar jaartjes ouder dan ik ben?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tegenwoordig trek ik films kijken die pas rond middernacht starten ook niet meer
Maar je zit wel regelmatig tot 2u a.m. te fokken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tegenwoordig trek ik films kijken die pas rond middernacht starten ook niet meer
Daar hoef je toch niet bij op te lettenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar je zit wel regelmatig tot 2u a.m. te fokken?
Ik zat me laatst om een uurtje of 1 's nachts te vervelen, en besloot maar een stukje van 2001 te kijken zodat ik lekker kon gaan slapen, maar tot mijn verbazing heb ik 'm helemaal afgezien. Ik kon 'm gewoon niet afzettenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat ben je zeker, knulletjequote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zat me laatst om een uurtje of 1 's nachts te vervelen, en besloot maar een stukje van 2001 te kijken zodat ik lekker kon gaan slapen, maar tot mijn verbazing heb ik 'm helemaal afgezien. Ik kon 'm gewoon niet afzetten.
Maar ik ben dan ook nog wel een paar jaartjes jonger gelukkig.
Als je geboortedatum in je profiel klopt, ben ik nog iets jongerquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sam, ben jij niet een paar jaartjes ouder dan ik ben?
Maar dan zit ik meestal op een niet al te comfortabele stoel waardoor je onmogelijk in slaap kan vallenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar je zit wel regelmatig tot 2u a.m. te fokken?
serieus... ik ga me steeds ouder voelen hier...quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als je geboortedatum in je profiel klopt, ben ik nog iets jonger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |