Is het al december?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heerlijk hè meid, ik zet hem zo op en duik onder de dekens met een kop groene thee.
Jij hebt niet eens 2BE.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heerlijk hè meid, ik zet hem zo op en duik onder de dekens met een kop groene thee.
Ik ook niet, veel te warm om dan in de trein te zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef tombolafan het volgende:
Als het op de meet o heet is als vandaag kom ik niet denk ik
De omstandigheden komen nogal nauw voor jouw komst, n'est pas ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef tombolafan het volgende:
Als het op de meet o heet is als vandaag kom ik niet denk ik
Oh nee hoor, ik ben echt wel van plan te komen, maar zoals Njo ook zegt; het is dan heel heet in de trein enzo en dan vind ik het zonde van zo'n mooie dagquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De omstandigheden komen nogal nauw voor jouw komst, n'est pas ?
Moet je van ver komen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik ben echt wel van plan te komen, maar zoals Njo ook zegt; het is dan heel heet in de trein enzo en dan vind ik het zonde van zo'n mooie dag
Nu acht ik de kans klein dat het dan ook heet is, maar toch
Niet echt, maar ik kan slecht tegen hitte in benauwde plekken als treins/trams enzoquote:
Lekker met de intercity gaan, heb je aircoquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik kan slecht tegen hitte in benauwde plekken als treins/trams enzo
Daar kan je nooit vanuit gaan met de NS, heb al een paar keer gehad dat de airco niet werkte terwijl het heel heet was.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lekker met de intercity gaan, heb je airco
Dat is wel een eindjequote:
Hier stopt geen intercityquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lekker met de intercity gaan, heb je airco
Ik uit Brabant!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:
En wij moeten dan nog wel vanuit Nijmegen komen
Dan moet je ook niet in een dorp gaan wonen... zucht...quote:
Verder dan ik? Even google mappen.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verder dan ik? Even google mappen.
Ha ik 2 km verder wegquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verder dan ik? Even google mappen.
Nou dat scheelt niet veel iig, waarom woon jij dan zo ver weg van mij ?quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nou dat scheelt niet veel iig, waarom woon jij dan zo ver weg van mij ?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef RanTheMan het volgende:
ga ff verder in de pm/dm ofzo he... nog ff en notting hill wordt gequote..
Lief is die hè...quote:
ik zat toen in n goede fase. 4x in de bios 'gezien' met divers gezelschap... Durf m niet meer met mn eega te kijken, om de herinneringen niet te verpestenquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef RanTheMan het volgende:
ga ff verder in de pm/dm ofzo he... nog ff en notting hill wordt gequote..
mir kijkt liever naar dat soort films dan naar andere.. met name films die zich in een ver verleden afspelenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef Robby87 het volgende:
Lijkt me tof als je een vrouw hebt die keiharde actie kan waarderen. Gezellig met z'n tweeën Die Hard of Predator kijken whehe
Het einde was tenenkrommend slecht. Ik kan me ook geen film herinneren met een zoeter einde.quote:
Ik begrijp hier geen klote vanquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mir kijkt liever naar dat soort films dan naar andere.. met name films die zich in een ver verleden afspelen
ik zeg serieus sinds die film oopsy daisies als ik liever zou willen vloeken maar mn gezelschap staat t niet toe om een gvd te verwerken...quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het einde was tenenkrommend slecht. Ik kan me ook geen film herinneren met een zoeter einde.
Maar voor een "moderne" romantische komedie is de eerste helft nog best te doen.
mirjam wilde vanavond bijv red clif kijken.. snap je m dan wel?! vind ze nog toffer dan the expendables..quote:
Oh, ja ik wist niet wat je met mir bedoeldequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mirjam wilde vanavond bijv red clif kijken.. snap je m dan wel?! vind ze nog toffer dan the expendables..
die ene die werd aangevallen door n vis....quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, ja ik wist niet wat je met mir bedoelde
in die tijd vond ik zulke films niet stoerquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:49 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
Oh my god, that brings back memories!
Geweldige bijrolletje rol van Christopher Lloyd. Ik denk een van mijn favoriete kinderfilms, wat jullie?
Wat hebben ze?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:00 schreef Waaghals het volgende:
Nog maar 2 dagen vakantie
En morgen ook nog om 7 uur opstaan om katten naar de dierenarts te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |