Zijn niet eens mijn katten, maar moet ze weer eens voor iemand brengen die geen vervoer heeft.quote:
Ah valt mee dusquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Zijn niet eens mijn katten, maar moet ze weer eens voor iemand brengen die geen vervoer heeft.
Volgens mij alleen gebitsreiniging.
Morge,, ik slaap bijna altijd lekkerquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:29 schreef JayHovah het volgende:
Goedemorgen Dyon! Lekker geslapen kerel?
Begin de dag met een dansje!
Ja best hoor, alleen wekker ging weer te vroeg as usual...quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Morge,, ik slaap bijna altijd lekker, jij goed geslapen?
btw, waarom de oude jay?
Ik ben nooit een tupac of BIG'gie fan geweest. Ik vind Tu pacs stem echt zo vervelend. Alleen de commerciele nummers zijn leuk (dear mamma, California love, I ain't mad at ya, Changes) Zelfde voor Biggie, alleen de latere, commerciele nummers...quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:44 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ja best hoor, alleen wekker ging weer te vroeg as usual...
Oude Jay doet het altijd goed bij mij, voor een goeie classic ben ik altijd te porren!
Nou die commerciële bende vindt ik juist weer minder, ik ben meer van de classics. Hoewel ik de laatste van 2pac met BIG samen wel goed vind (Runnin').quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben nooit een tupac of BIG'gie fan geweest. Ik vind Tu pacs stem echt zo vervelend. Alleen de commerciele nummers zijn leuk (dear mamma, California love, I ain't mad at ya, Changes) Zelfde voor Biggie, alleen de latere, commerciele nummers...
Zoiets?quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind trouwens Busta Rhymes, Outkast achtige rap leukerDan het echte oude, gangster gebeuren...
Dit klinkt nog niet zo slecht nee. Maar Busta en Outkast klinken toch wat minder serieusquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:03 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Zoiets?
The Roots doet het trouwens ook errug goed bij mij... Goeie unplugged sjit gemaakt ook met Jay-Z, John Legend en Betty Wright o.a.
Die hele dubbel cd is leuk. Apart dat ze onder de naam outkast een dubbelcd uitbrengen en dan alle 2 een solo cd leverenquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:09 schreef JayHovah het volgende:
Outkast heeft altijd al wat bijzonders gehad ja, een beetje zo'n "laid-back / we-nemen-de-boel-niet-zo-serieus" sausje eroverheen. Als je al naar de clip van Hey Ya! kijk dat André 3000 alle bandleden speelt geeft me al een smile. Alleen jammer dat ik het nummer nu al te vaak heb geluisterd...
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben niet meer gewend om films op tv te kijken, dus toen de film afgelopen was. Wilde ik hem afsluiten met de muis...gelukkig is het nog vroeg
Same here. De PS3 Media Server is echt een geniale uitvindingquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Ik kijk films altijd op de tv eigenlijk, via de PS3 als ze op de computer staan.
Ik kijk ze op mijn TV, via een kabeltje... Maar ik download bijna alles en kijk nauwelijks tv zenders en al helemaal geen films meer die door een zender uitgezonden worden... Dus ik vond het vreemd dat mijn muis niet naar mijn TV wilde komen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Ik kijk films altijd op de tv eigenlijk, via de PS3 als ze op de computer staan. Mis je niet veel qua beeld als je op de computer kijkt? Of heb je een heel goed beeldscherm ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |