Is dat niet gewoon aanzetten en een uur wachten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het is hier ook zo saai op m'n werk, vrijwel helemaal niets te doen....
Het grootste deel van al onze klanten is op vakantie en niemand heeft dus problemen met hun pc.
Ben nu een HP laptop aan het installeren en configureren enzo en meer hoeft er niet te gebeuren vandaag....
Tja..quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
serieus... ik ga me steeds ouder voelen hier...
Gelukkig zijn er nog genoeg andere hier die wel ouder zijnquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog genoeg andere hier die wel ouder zijn
Neequote:Op donderdag 26 juli 2012 13:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon aanzetten en een uur wachten?(het installeren deel dan tenminste)
Hoor jij nu niet je middagslaapje te hebben?quote:
Hoor jij niet je middagdutje te doen nu?quote:
Ik heb genoeg aan 5-6 uur slaap op een dag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoor jij nu niet je middagslaapje te hebben?
[..]
Hoor jij niet je middagdutje te doen nu?
Begin net een beetje wakker te wordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoor jij nu niet je middagslaapje te hebben?
[..]
Hoor jij niet je middagdutje te doen nu?
en waarom niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Begin net een beetje wakker te worden
En kom er net achter waarom een gekloonde HD niet wil werken....
Op een of andere manier is ie aangemerkt als D-schijf....quote:
Hoe kan een gekloonde drive nou een andere letter krijgen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Op een of andere manier is ie aangemerkt als D-schijf....
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe kan een gekloonde drive nou een andere letter krijgen?
Heeft dat met dat primary en slave/master te maken? of is dat niet meer op HD's?quote:
Het is een SATA schijf in een laptop....quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heeft dat met dat primary en slave/master te maken? of is dat niet meer op HD's?
En die hebben dat niet meer? (sorry, ik heb al lang niet meer aan computers/laptops gesleuteld)quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het is een SATA schijf in een laptop....
Niet in dit geval....quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En die hebben dat niet meer? (sorry, ik heb al lang niet meer aan computers/laptops gesleuteld)
Zal best kunnenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik dacht dat ze daar van die speciale apparaten voor hadden om te klonen?
Dat zegt me dus weer helemaal niksquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zal best kunnen
Hier hebben we acronis gebruikt
Soort van backup applicatiequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zegt me dus weer helemaal niks
Ja, ik had wel verwacht dat het software zou zijn, maar het zegt me verder niks. Maar ik heb er dan ook voor gekozen na mijn 3 jaar mbo ict niets met computers te gaan doenquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, ik had wel verwacht dat het software zou zijn, maar het zegt me verder niks. Maar ik heb er dan ook voor gekozen na mijn 3 jaar mbo ict niets met computers te gaan doen
Ik heb niveau 3 wel afgemaakt. Niveau 4 is me niet gelukt, maar geen spijt van. ROC was zowiezo kut... Daarom ben ik ook niet de ICT in gegaan, de school heeft mijn plezier daarin verpest...quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:28 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb ook m'n mbo niet afgemaakt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |