Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:19 schreef Dopekoe het volgende:
Geen flauw idee, is denk ik ver voor mijn tijd
Ver voor mijn filminteressetijd danquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Sommige van zijn redelijk bekende films zijn niet heel veel ouder dan jij.
quote:
Ik ken em ook alleen als Stottlemeyer...quote:
hij is buffallo bill in Silence of the lambsquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ken em ook alleen als Stottlemeyer...
Niet gezienquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij is buffallo bill in Silence of the lambs
Gewoon de O vervangen door de Gquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet gezien
Hoe kom jij aan groene pompoms???
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:42 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Is diequote:Op donderdag 26 juli 2012 12:42 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan is diequote:Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is dienaar de konten van die andere smiley's aan het kijken, of moet ik gaan minderen met koffie?
een man gok ik
quote:
nopequote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef DragonFodder het volgende:
Of bad boys 1 en 2? Hij heeft wel een politievibe
Neequote:
Dan maar even over de auto'squote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan is die [ afbeelding ] een man gok ik
Maar goed hij zit ook in een film over auto's, in films met will smith...
Ja die eerstequote:Op donderdag 26 juli 2012 13:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan maar even over de auto's
The fast and the furious?
Gone in 60 seconds?
Kiss of death?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:11 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Is ook al genoemd! Wakker blijven Dopekoe!
film?quote:Box Office
Budget: $63,000,000 (estimated)
Opening Weekend: $50,159,460 (USA)
Gross: $914,691,118 (Worldwide)
Ik zeg, loop een rondje door het pand met een grote magneet langs de pc's van je collega's. Dan heb je weer wat te doenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het is hier ook zo saai op m'n werk, vrijwel helemaal niets te doen....
Het grootste deel van al onze klanten is op vakantie en niemand heeft dus problemen met hun pc.
Ben nu een HP laptop aan het installeren en configureren enzo en meer hoeft er niet te gebeuren vandaag....
quote:goofs:
Whenfalls through the ceiling, she is screaming but her mouth isn't moving.
quote:
quote:goofs: When the goat is offered to, you hear the bleating sound of a sheep as opposed to a goat's bleating sound.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |