Bij rechten denk ik altijd gelijk aan advocatenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:22 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan he, je kan door gaan voor advocaat ofzo. Dan verdien je beter ja.
Maar als bedrijfsjuristje ergens zal je niet veel meer verdienen dan in de IT.
Dan moet je nog wat doorleren, ik weet niet hoe het nu is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij rechten denk ik altijd gelijk aan advocaten
quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig, had verwacht dat het heiligschennis zou zijn...
tegenwoordig krijg je je civiel effect bij een pakje boter ongeveer als je rechten studeertquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dan moet je nog wat doorleren, ik weet niet hoe het nu is.
Maar toen moest je na de rechtenstudie nog een advocaat zoeken waar je 3 jaar stage bij kon lopen.
Studeren en werken tegelijk dan.
nee man, detachering is toch veel leukerquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:56 schreef Waaghals het volgende:
Misschien mijn studie toch nog maar eens gaan afmaken dan
FF...quote:Op donderdag 26 juli 2012 @ 15:52 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel mensen wonen er op Texel? Ik voel me geinspireerd
Ik snapte dat je hem bedoelde. Maar kon het niet laten, scheve kop, Stallonequote:Op donderdag 26 juli 2012 16:17 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
die bedoelde ik: http://www.imdb.com/title/tt0118414/
tering.. nu ga ik uit voorzorg al hel;emaal niet meer naar de meetquote:
En in een biertje, proostquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Zo in dit warme weer... dan krijg ik zin in een echte vakantie...
ga je niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:20 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
tering.. nu ga ik uit voorzorg al hel;emaal niet meer naar de meet
durf nietquote:
Kan ik me voorstellen. Ik vind Amsterdam ook eng...quote:
Cynisme...quote:
Ja ik weet wel dat het een grapje was... maar het was een zeer misplaatst grapje...quote:
Ben ik met je eens...quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja ik weet wel dat het een grapje was... maar het was een zeer misplaatst grapje...
waarom...quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens...
... zeker voor iemand met een wapenvergunning en 2 pistolen in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |