Is dat niet gewoon aanzetten en een uur wachten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het is hier ook zo saai op m'n werk, vrijwel helemaal niets te doen....
Het grootste deel van al onze klanten is op vakantie en niemand heeft dus problemen met hun pc.
Ben nu een HP laptop aan het installeren en configureren enzo en meer hoeft er niet te gebeuren vandaag....
Tja..quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
serieus... ik ga me steeds ouder voelen hier...
Gelukkig zijn er nog genoeg andere hier die wel ouder zijnquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog genoeg andere hier die wel ouder zijn
Neequote:Op donderdag 26 juli 2012 13:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon aanzetten en een uur wachten?(het installeren deel dan tenminste)
Hoor jij nu niet je middagslaapje te hebben?quote:
Hoor jij niet je middagdutje te doen nu?quote:
Ik heb genoeg aan 5-6 uur slaap op een dag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoor jij nu niet je middagslaapje te hebben?
[..]
Hoor jij niet je middagdutje te doen nu?
Begin net een beetje wakker te wordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoor jij nu niet je middagslaapje te hebben?
[..]
Hoor jij niet je middagdutje te doen nu?
en waarom niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Begin net een beetje wakker te worden
En kom er net achter waarom een gekloonde HD niet wil werken....
Op een of andere manier is ie aangemerkt als D-schijf....quote:
Hoe kan een gekloonde drive nou een andere letter krijgen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Op een of andere manier is ie aangemerkt als D-schijf....
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe kan een gekloonde drive nou een andere letter krijgen?
Heeft dat met dat primary en slave/master te maken? of is dat niet meer op HD's?quote:
Het is een SATA schijf in een laptop....quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heeft dat met dat primary en slave/master te maken? of is dat niet meer op HD's?
En die hebben dat niet meer? (sorry, ik heb al lang niet meer aan computers/laptops gesleuteld)quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het is een SATA schijf in een laptop....
Niet in dit geval....quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En die hebben dat niet meer? (sorry, ik heb al lang niet meer aan computers/laptops gesleuteld)
Zal best kunnenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik dacht dat ze daar van die speciale apparaten voor hadden om te klonen?
Dat zegt me dus weer helemaal niksquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zal best kunnen
Hier hebben we acronis gebruikt
Soort van backup applicatiequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zegt me dus weer helemaal niks
Ja, ik had wel verwacht dat het software zou zijn, maar het zegt me verder niks. Maar ik heb er dan ook voor gekozen na mijn 3 jaar mbo ict niets met computers te gaan doenquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, ik had wel verwacht dat het software zou zijn, maar het zegt me verder niks. Maar ik heb er dan ook voor gekozen na mijn 3 jaar mbo ict niets met computers te gaan doen
Ik heb niveau 3 wel afgemaakt. Niveau 4 is me niet gelukt, maar geen spijt van. ROC was zowiezo kut... Daarom ben ik ook niet de ICT in gegaan, de school heeft mijn plezier daarin verpest...quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:28 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb ook m'n mbo niet afgemaakt hoor
ROC was idd bagger, soms zou ik idd ook wel willen dat ik een vak had geleerdquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb niveau 3 wel afgemaakt. Niveau 4 is me niet gelukt, maar geen spijt van. ROC was zowiezo kut... Daarom ben ik ook niet de ICT in gegaan, de school heeft mijn plezier daarin verpest...
Vind je het zo'n slechte keuze dan? Ik had er graag iets in willen doen. Ik ben niet ontevreden met wat ik nou doe (eerder gezegd erg blij, kan me bijna geen leukere baan voor mij bedenken)(al is dat qua salaris wat minder, maar nog redelijk te doen)quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
ROC was idd bagger, soms zou ik idd ook wel willen dat ik een vak had geleerd
Naja, het is een onzekere tijd voor it'ers zonder vast contract....quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind je het zo'n slechte keuze dan? Ik had er graag iets in willen doen. Ik ben niet ontevreden met wat ik nou doe (eerder gezegd erg blij, kan me bijna geen leukere baan voor mij bedenken)(al is dat qua salaris wat minder, maar nog redelijk te doen)
Maar wat zou je dan graag willen gaan doen als het iets anders dan IT is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Naja, het is een onzekere tijd voor it'ers zonder vast contract....
Thuis ben ik totaal niet met computers enzo bezig dus het is echt m'n beroep, voortgekomen uit games spelen
Goeie vraagquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar wat zou je dan graag willen gaan doen als het iets anders dan IT is?
Zijn er dingen die je tegenhouden om daar nog voor te gaan leren? Ik bedoel, je hebt geen vaste contract gaf je net aan, dus je riskeert er geen contract mee toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Goeie vraag
Nooit echt over nagedacht, luchtverkeersleiding of iets constructiefs ofzo
Ben net begonnen hierquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zijn er dingen die je tegenhouden om daar nog voor te gaan leren? Ik bedoel, je hebt geen vaste contract gaf je net aan, dus je riskeert er geen contract mee toch?
Succes!quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:14 schreef picodealion het volgende:
Tijd voor mijn eerste motorrijles, bitches.
Is dat zo? Zit daar een leeftijd aan dan? En hoe oud ben je koe?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ben net begonnen hier
En voor luchtverkeersleiding ben ik al te oud
Ik ben 3 maanden ouder dan jij ongeveerquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat zo? Zit daar een leeftijd aan dan? En hoe oud ben je koe?
Nog gefeliciteerd dan, al is dat alweer een maand geleden ongeveer...quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ben 3 maanden ouder dan jij ongeveer
Ben jij zoveel ouder dan Koe en mij dan WH?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef Waaghals het volgende:
In mijn tijd had je nog geen ict opleidingen
ik ben erin gerold omdat ik niks anders kon
Bijna welquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd dan, al is dat alweer een maand geleden ongeveer...
shake hands...quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef Waaghals het volgende:
In mijn tijd had je nog geen ict opleidingen
ik ben erin gerold omdat ik niks anders kon niemand anners binnen de organisatie het kon
Selectiecriteria opleiding luchtverkeersleiderquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat zo? Zit daar een leeftijd aan dan?
Helaas, ik val af.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Selectiecriteria opleiding luchtverkeersleider
- je bent maximaal 26 jaar oud,
- je gezichtsvermogen heeft een maximale afwijking tussen -6 en +5,
- je opleiding is minimaal VWO met een voldoende voor wiskunde, of een HBO propedeuse*,
- je bent bevoegd om te werken in de lidstaten van de Europese Unie,
- je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed; zowel schriftelijk als mondeling,
Ik ben van '74, maar had vwo gedaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben jij zoveel ouder dan Koe en mij dan WH?
Betaald dat niet beter dan IT?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:20 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik ben van '74, maar had vwo gedaan.
Op Universitair niveau kon ik dan wel informatica doen, maar dat leek me niks.
HBO Network infrastructure design bestond toen nog niet.
Dus toen heb ik maar rechten gedaan
Haha dat kwam vroeger inderdaad ook veel voor, tegenwoordig ook nog wel in kleinere bedrijven.quote:
ik ben ook van de generatie die in de eerst klas nog met een typmachine moest werken... paar jaartjes achter jou aanquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:21 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Haha dat kwam vroeger inderdaad ook veel voor, tegenwoordig ook nog wel in kleinere bedrijven.
Dat ligt er maar aan he, je kan door gaan voor advocaat ofzo. Dan verdien je beter ja.quote:
Pen, potlood en papier was het bij mijquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik ben ook van de generatie die in de eerst klas nog met een typmachine moest werken... paar jaartjes achter jou aan
Bij rechten denk ik altijd gelijk aan advocatenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:22 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan he, je kan door gaan voor advocaat ofzo. Dan verdien je beter ja.
Maar als bedrijfsjuristje ergens zal je niet veel meer verdienen dan in de IT.
Dan moet je nog wat doorleren, ik weet niet hoe het nu is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij rechten denk ik altijd gelijk aan advocaten
quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig, had verwacht dat het heiligschennis zou zijn...
tegenwoordig krijg je je civiel effect bij een pakje boter ongeveer als je rechten studeertquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dan moet je nog wat doorleren, ik weet niet hoe het nu is.
Maar toen moest je na de rechtenstudie nog een advocaat zoeken waar je 3 jaar stage bij kon lopen.
Studeren en werken tegelijk dan.
nee man, detachering is toch veel leukerquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:56 schreef Waaghals het volgende:
Misschien mijn studie toch nog maar eens gaan afmaken dan
FF...quote:Op donderdag 26 juli 2012 @ 15:52 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel mensen wonen er op Texel? Ik voel me geinspireerd
Ik snapte dat je hem bedoelde. Maar kon het niet laten, scheve kop, Stallonequote:Op donderdag 26 juli 2012 16:17 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
die bedoelde ik: http://www.imdb.com/title/tt0118414/
tering.. nu ga ik uit voorzorg al hel;emaal niet meer naar de meetquote:
En in een biertje, proostquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Zo in dit warme weer... dan krijg ik zin in een echte vakantie...
ga je niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:20 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
tering.. nu ga ik uit voorzorg al hel;emaal niet meer naar de meet
durf nietquote:
Kan ik me voorstellen. Ik vind Amsterdam ook eng...quote:
Cynisme...quote:
Ja ik weet wel dat het een grapje was... maar het was een zeer misplaatst grapje...quote:
Ben ik met je eens...quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja ik weet wel dat het een grapje was... maar het was een zeer misplaatst grapje...
waarom...quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens...
... zeker voor iemand met een wapenvergunning en 2 pistolen in huis
Waarom denk je? Voor de schietbaan natuurlijkquote:
Waarom moet je ze dan in huis hebben? Waarom neit gewoon bij de schietbaan in een kluis?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom denk je? Voor de schietbaan natuurlijk
Hier of daar in de kluis.. what's the difference?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom moet je ze dan in huis hebben? Waarom neit gewoon bij de schietbaan in een kluis?
Dat je er thuis domme dingen mee kan doen en als ze op een schietclub liggen niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier of daar in de kluis.. what's the difference?
Waarom moet je ze überhaupt thuis hebben liggenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier of daar in de kluis.. what's the difference?
Domme dingen? Mijn ex heeft mij wel 100 redenen gegeven om haar dood te schieten, maar zelfs die is nog springlevendquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat je er thuis domme dingen mee kan doen en als ze op een schietclub liggen niet?
Dat is jouw mening of het wel of geen sport is. Maar dat buiten de discussie houdend, ik snap ook niet waarom je ze thuis wil hebben? Er zijn zoveel sporten waarbij je de apparatuur niet thuis hebt...quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom moet je ze überhaupt thuis hebben liggen, sowieso is dat toch geen sport man.
Een pistool is pas gevaarlijk in handen van verkeerde personen. Bij wijze van spreken kan ik je ook doodslaan met mijn voetbalschoenenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is jouw mening of het wel of geen sport is. Maar dat buiten de discussie houdend, ik snap ook niet waarom je ze thuis wil hebben? Er zijn zoveel sporten waarbij je de apparatuur niet thuis hebt...
klopt, guns don't kill people, people do. Ben ik met je eens. Maar het feit dat je ze in huis hebt geeft jou eerder de mogelijkheid om ze te gebruiken dan bij mij. Ik wil niet weten wat er gebeurd als er iemand toegang tot je huis verschaft terwijl jij er bent en niemand verwacht...quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een pistool is pas gevaarlijk in handen van verkeerde personen. Bij wijze van spreken kan ik je ook doodslaan met mijn voetbalschoenen
Ik heb nooit kogels in huis liggen. De koksmes is gevaarlijker dan mijn pistolen in huisquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:40 schreef Robby87 het volgende:
Heb je kogels in huis Fox? Dat is helemaal van de zotte. Ja lekker voorbereid aankomen bij de schietbaan
hmm..... ok dat scheelt dan alweer als ze alleen ongeladen in huis liggen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb nooit kogels in huis liggen. De koksmes is gevaarlijker dan mijn pistolen in huis
Mag ook nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hmm..... ok dat scheelt dan alweer als ze alleen ongeladen in huis liggen...
Nou ja ze zullen niet onaangekondigd komen controleren of je wel of niet munitie in huis hebt of wel?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mag ook niet
Bij vondst wordt je ook direct geroyeerd en aangegeven
Geen idee, maar ik vind het primaquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja ze zullen niet onaangekondigd komen controleren of je wel of niet munitie in huis hebt of wel?
Nee, daar praat je het niet goed mee hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het prima
Zie je, het klinkt allemaal spannender dan het uiteindelijk is hoor
Waar woon je?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom denk je? Voor de schietbaan natuurlijk
Dat magquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, daar praat je het niet goed mee hoorIk ben heel vaak heel zwart/wit en geweren/pistolen zijn voor mij zwart
Heb je hem weerquote:
Oh-mijn-Godquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik moet toch je adres door kunnen geven aan de politie wanneer het nodig is.
Je kent me niet jochiequote:
PC, PS3, Xbox?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:52 schreef FireFox1 het volgende:
En kijk maar uit het raam hoor Sands, ik ga nu een potje knallen met Battlefield 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |