ROC was idd bagger, soms zou ik idd ook wel willen dat ik een vak had geleerdquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb niveau 3 wel afgemaakt. Niveau 4 is me niet gelukt, maar geen spijt van. ROC was zowiezo kut... Daarom ben ik ook niet de ICT in gegaan, de school heeft mijn plezier daarin verpest...
Vind je het zo'n slechte keuze dan? Ik had er graag iets in willen doen. Ik ben niet ontevreden met wat ik nou doe (eerder gezegd erg blij, kan me bijna geen leukere baan voor mij bedenken)(al is dat qua salaris wat minder, maar nog redelijk te doen)quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
ROC was idd bagger, soms zou ik idd ook wel willen dat ik een vak had geleerd
Naja, het is een onzekere tijd voor it'ers zonder vast contract....quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind je het zo'n slechte keuze dan? Ik had er graag iets in willen doen. Ik ben niet ontevreden met wat ik nou doe (eerder gezegd erg blij, kan me bijna geen leukere baan voor mij bedenken)(al is dat qua salaris wat minder, maar nog redelijk te doen)
Maar wat zou je dan graag willen gaan doen als het iets anders dan IT is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Naja, het is een onzekere tijd voor it'ers zonder vast contract....
Thuis ben ik totaal niet met computers enzo bezig dus het is echt m'n beroep, voortgekomen uit games spelen
Goeie vraagquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar wat zou je dan graag willen gaan doen als het iets anders dan IT is?
Zijn er dingen die je tegenhouden om daar nog voor te gaan leren? Ik bedoel, je hebt geen vaste contract gaf je net aan, dus je riskeert er geen contract mee toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Goeie vraag
Nooit echt over nagedacht, luchtverkeersleiding of iets constructiefs ofzo
Ben net begonnen hierquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zijn er dingen die je tegenhouden om daar nog voor te gaan leren? Ik bedoel, je hebt geen vaste contract gaf je net aan, dus je riskeert er geen contract mee toch?
Succes!quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:14 schreef picodealion het volgende:
Tijd voor mijn eerste motorrijles, bitches.
Is dat zo? Zit daar een leeftijd aan dan? En hoe oud ben je koe?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ben net begonnen hier
En voor luchtverkeersleiding ben ik al te oud
Ik ben 3 maanden ouder dan jij ongeveerquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat zo? Zit daar een leeftijd aan dan? En hoe oud ben je koe?
Nog gefeliciteerd dan, al is dat alweer een maand geleden ongeveer...quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ben 3 maanden ouder dan jij ongeveer
Ben jij zoveel ouder dan Koe en mij dan WH?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef Waaghals het volgende:
In mijn tijd had je nog geen ict opleidingen
ik ben erin gerold omdat ik niks anders kon
Bijna welquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd dan, al is dat alweer een maand geleden ongeveer...
shake hands...quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef Waaghals het volgende:
In mijn tijd had je nog geen ict opleidingen
ik ben erin gerold omdat ik niks anders kon niemand anners binnen de organisatie het kon
Selectiecriteria opleiding luchtverkeersleiderquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat zo? Zit daar een leeftijd aan dan?
Helaas, ik val af.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Selectiecriteria opleiding luchtverkeersleider
- je bent maximaal 26 jaar oud,
- je gezichtsvermogen heeft een maximale afwijking tussen -6 en +5,
- je opleiding is minimaal VWO met een voldoende voor wiskunde, of een HBO propedeuse*,
- je bent bevoegd om te werken in de lidstaten van de Europese Unie,
- je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed; zowel schriftelijk als mondeling,
Ik ben van '74, maar had vwo gedaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben jij zoveel ouder dan Koe en mij dan WH?
Betaald dat niet beter dan IT?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:20 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik ben van '74, maar had vwo gedaan.
Op Universitair niveau kon ik dan wel informatica doen, maar dat leek me niks.
HBO Network infrastructure design bestond toen nog niet.
Dus toen heb ik maar rechten gedaan
Haha dat kwam vroeger inderdaad ook veel voor, tegenwoordig ook nog wel in kleinere bedrijven.quote:
ik ben ook van de generatie die in de eerst klas nog met een typmachine moest werken... paar jaartjes achter jou aanquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:21 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Haha dat kwam vroeger inderdaad ook veel voor, tegenwoordig ook nog wel in kleinere bedrijven.
Dat ligt er maar aan he, je kan door gaan voor advocaat ofzo. Dan verdien je beter ja.quote:
Pen, potlood en papier was het bij mijquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik ben ook van de generatie die in de eerst klas nog met een typmachine moest werken... paar jaartjes achter jou aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |