Waarom moet je ze dan in huis hebben? Waarom neit gewoon bij de schietbaan in een kluis?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom denk je? Voor de schietbaan natuurlijk
Hier of daar in de kluis.. what's the difference?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom moet je ze dan in huis hebben? Waarom neit gewoon bij de schietbaan in een kluis?
Dat je er thuis domme dingen mee kan doen en als ze op een schietclub liggen niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier of daar in de kluis.. what's the difference?
Waarom moet je ze überhaupt thuis hebben liggenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier of daar in de kluis.. what's the difference?
Domme dingen? Mijn ex heeft mij wel 100 redenen gegeven om haar dood te schieten, maar zelfs die is nog springlevendquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat je er thuis domme dingen mee kan doen en als ze op een schietclub liggen niet?
Dat is jouw mening of het wel of geen sport is. Maar dat buiten de discussie houdend, ik snap ook niet waarom je ze thuis wil hebben? Er zijn zoveel sporten waarbij je de apparatuur niet thuis hebt...quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom moet je ze überhaupt thuis hebben liggen, sowieso is dat toch geen sport man.
Een pistool is pas gevaarlijk in handen van verkeerde personen. Bij wijze van spreken kan ik je ook doodslaan met mijn voetbalschoenenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is jouw mening of het wel of geen sport is. Maar dat buiten de discussie houdend, ik snap ook niet waarom je ze thuis wil hebben? Er zijn zoveel sporten waarbij je de apparatuur niet thuis hebt...
klopt, guns don't kill people, people do. Ben ik met je eens. Maar het feit dat je ze in huis hebt geeft jou eerder de mogelijkheid om ze te gebruiken dan bij mij. Ik wil niet weten wat er gebeurd als er iemand toegang tot je huis verschaft terwijl jij er bent en niemand verwacht...quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een pistool is pas gevaarlijk in handen van verkeerde personen. Bij wijze van spreken kan ik je ook doodslaan met mijn voetbalschoenen
Ik heb nooit kogels in huis liggen. De koksmes is gevaarlijker dan mijn pistolen in huisquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:40 schreef Robby87 het volgende:
Heb je kogels in huis Fox? Dat is helemaal van de zotte. Ja lekker voorbereid aankomen bij de schietbaan
hmm..... ok dat scheelt dan alweer als ze alleen ongeladen in huis liggen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb nooit kogels in huis liggen. De koksmes is gevaarlijker dan mijn pistolen in huis
Mag ook nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hmm..... ok dat scheelt dan alweer als ze alleen ongeladen in huis liggen...
Nou ja ze zullen niet onaangekondigd komen controleren of je wel of niet munitie in huis hebt of wel?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mag ook niet
Bij vondst wordt je ook direct geroyeerd en aangegeven
Geen idee, maar ik vind het primaquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja ze zullen niet onaangekondigd komen controleren of je wel of niet munitie in huis hebt of wel?
Nee, daar praat je het niet goed mee hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het prima
Zie je, het klinkt allemaal spannender dan het uiteindelijk is hoor
Waar woon je?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom denk je? Voor de schietbaan natuurlijk
Dat magquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, daar praat je het niet goed mee hoorIk ben heel vaak heel zwart/wit en geweren/pistolen zijn voor mij zwart
Heb je hem weerquote:
Oh-mijn-Godquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik moet toch je adres door kunnen geven aan de politie wanneer het nodig is.
Je kent me niet jochiequote:
PC, PS3, Xbox?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:52 schreef FireFox1 het volgende:
En kijk maar uit het raam hoor Sands, ik ga nu een potje knallen met Battlefield 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |