Neequote:Op donderdag 26 juli 2012 19:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je kent me niet jochie![]()
Maar je komt toch wel op de meet hoop ik
En als ik niet kom?quote:
Wat zit je nou te slijmen, grote kans dat jij er zelf helemaal niet bent...quote:
Waarom zeg je dan in de eerste instantie nee sulletjequote:
Omdat jijquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan in de eerste instantie nee sulletje
Wel joh, grotere kans dat ik er wel ben dan dat ik er niet benquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat zit je nou te slijmen, grote kans dat jij er zelf helemaal niet bent...
Ik heb je alleen nog maar redenen zien typen om niet te komen..quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel joh, grotere kans dat ik er wel ben dan dat ik er niet ben
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb je alleen nog maar redenen zien typen om niet te komen..
Als het te warm is kom ik niet inderdaad, en verder?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb je alleen nog maar redenen zien typen om niet te komen..
FF1...quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het te warm is kom ik niet inderdaad, en verder?
Ben ik in het echt zo erg Robby?quote:
Ik kan heel goed mensen negeren hoor, werd laatst wel zat van het gezeik maar toen zat ik ff niet lekker in mn vel dus vandaarquote:
Dyon was daar, en Hornage, en Victorinox, Jeej (?) ennnnn zn vriend (oh wat ergquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:18 schreef Robby87 het volgende:
Maar er is toch al eens een FMT meet geweest, voor de vorige waar jij en tombo ook waren?
Lamers? of was het die andere die nooit meer komt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dyon was daar, en Hornage, en Victorinox, Jeej (?) ennnnn zn vriend (oh wat erg), Patch, MrAnonimous, Mike en ik
vergeet ik mensen?
Lamers niet dacht ik?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lamers? of was het die andere die nooit meer komt?
Weet ik het, eentje met krullen. 2 van die jonge gastjes..quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lamers niet dacht ik?
Jeej (of heette die anders?) en die vriend van hem, wie was dat ook al weer!
Flitspaal weet ik zeker, waren die 2 jonge gastjes dan TJ en Jeeh?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:29 schreef tombolafan het volgende:
Tj-linden ja!
Oscar-Wilde en Lamers zijn niet geweest, Flitspaal wel volgens mij
Ja, Jeeh met krullen en TJ met roodachtig haarquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Flitspaal weet ik zeker, waren die 2 jonge gastjes dan TJ en Jeeh?
Patchquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:31 schreef Robby87 het volgende:
Er zijn nog foto's van die meet, maar wie heeft die?
Weet je dat zeker? Ik kan me niemand met rossig haar herinneren...quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, Jeeh met krullen en TJ met roodachtig haar
Wel hoor, een pm met de photobucket is rondgegaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom heeft de rest die foto's nooit gehad?
Ze staan nog steeds online hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom heeft de rest die foto's nooit gehad?
iig niet te zien voor niet-meetersquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Voor eeuwig achter slot en grendel?
ik zag nou net toevallig dat berichtjequote:Op donderdag 26 juli 2012 20:41 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ze staan nog steeds online hoor.
Had je toen geen PM gekregen van Patch?
Echt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik zag nou net toevallig dat berichtje
ontvangen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?Wil je m eens doorsturen? Ik heb ze alleen op een harde schijf ergens anders en ik wil tj zoeken
Jij bent raar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |