quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als hier
Werkt dus bij 1 op de 100 vrouwen
Wat maakt het uit als je tegen iemand praat? Joh, al had je een diepgaande, seksueel getinte conversatie met haar.quote:
Vind ik zelf ookquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je tegen iemand praat? Joh, al had je een diepgaande, seksueel getinte conversatie met haar.
Ik kan het me niet voorstellenquote:
Ik vond het alleen grappig om terug te zien, that's it manquote:
Tombo, Njos, wie zijn de andere 97?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als hier
Werkt dus bij 1 op de 100 vrouwen
Niet iedereen is zo perfect als jijquote:
Dat ken, ik zou niet weten hoe ze erbij kwam me aan te spreken. Interreseert me ook niet echt eigenlijk...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond het alleen grappig om terug te zien, that's it man
Jij bent er 1 vanquote:
Dat maakt 2quote:
jajajajajajajajajajajaquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo perfect als jij
Je moet het aanmoedigen dat hij ervoor uit durft te komen dat hij ook op mannen valt...quote:
Scherpquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je moet het aanmoedigen dat hij ervoor uit durft te komen dat hij ook op mannen valt...
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ik wel normaal doen tegen vrouwen die mijn respect niet hebben verloren.
[..]
Blijkbaar kan ik wel normaal doen tegen vrouwen die mijn respect niet hebben verloren.
Oh-oh...quote:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |