quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:58 schreef borisz het volgende:
Salzburg wint met 4-3, maar dat is niet genoeg om Dudelange uit te schakelen
de Spelen zijn wel lekker voor je ritmequote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Voelde me gisteren niet lekker. Vannacht goed door kunnen slapen. Voel me nu voor mijn doen "goed."
Let the show begin.
Moet je wel vakantie hebben om alles te volgen .... Werk helaas overdag, dus pas vanaf de namiddag .....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Spelen zijn wel lekker voor je ritmeop tijd op voor de wedstrijden en na Mart naar bed. Fijn dat het de goede kant op gaat
tong heeft vakantiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je wel vakantie hebben om alles te volgen .... Werk helaas overdag, dus pas vanaf de namiddag .....
Maar volgen ga ik wel alles
Heb je al een baan dan over 4 jaar?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:23 schreef borisz het volgende:
Ik ga mijn laatste 'vrije' Spelen tegemoet.
Gaat je wel lukken denk ik zoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:26 schreef borisz het volgende:
De bedoeling is dat ik volgend jaar sep ga beginnen met werken ja
tegen die tijd zit je in de tweede kamer, dan heb recesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:44 schreef borisz het volgende:
Dan kan ik zeker geen vrij krijgen, dat weet ik nu al
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:51 schreef borisz het volgende:
In Ter Zake heb ik gezien dat ik beter bij de EU kan gaan werken.
er moet door de hele organisatie daar de bezem. Ook allemaal instanties die eromheen hangenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:53 schreef borisz het volgende:
Ging over centen/vergoedingen/regelingen/en weet ik wat meer. Dan ging het niet alleen over commissaris of MEP.
Eenmaal binnen is het cashen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:58 schreef borisz het volgende:
Salzburg wint met 4-3, maar dat is niet genoeg om Dudelange uit te schakelen
Voel me langzaam opknappen. Gisteren een grote dip maar de medicatie begint aan te slaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Spelen zijn wel lekker voor je ritmeop tijd op voor de wedstrijden en na Mart naar bed. Fijn dat het de goede kant op gaat
Goed te horen tong .. Nog even doorzetten en je voelt je een stuk beter...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voel me langzaam opknappen. Gisteren een grote dip maar de medicatie begint aan te slaan.
Ja het gaat nu lopenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed te horen tong .. Nog even doorzetten en je voelt je een stuk beter...
In China is er iemand heel rijk geworden gok ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:36 schreef borisz het volgende:
Zeljeznicar Sarajevo pakt drie rode kaarten in tien minuten.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In China is er iemand heel rijk geworden gok ik
Gaat tegenwoordig ook veel geld in om. Wel illegaal.quote:
Bank zit in Malta .. Meestal verlies ik maar soms ....quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig ook veel geld in om. Wel illegaal.
Na een kwartier 2-0 voor Frankrijk tegen USAquote:
Inmiddels al weer 2-2quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na een kwartier 2-0 voor Frankrijk tegen USA
Voordat ik klik, staat het in spoilers?quote:
Het heeft even geduurd maar eindelijk is het zo ver!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voordat ik klik, staat het in spoilers?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:17 schreef borisz het volgende:
http://www.rtl7darts.nl/v(...)world-matchplay-2012
9-darter van V Gerwen
De tering, alsof hij het ff uit z´n losse pols gooitquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:17 schreef borisz het volgende:
http://www.rtl7darts.nl/v(...)world-matchplay-2012
9-darter van V Gerwen
we vertrekken vrijdagochtend, trein gaat om 5:45 uurquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
5000 pond.
Barney nu. 8-6 voor tegen Jenkins
Leuke uitzending. Weet je wat iedereen vergeet ? 4 jaar later in de kwartfinale, verloren ze in de 5e set met 17-16 van Servie die kampioen werden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:41 schreef borisz het volgende:
Ik kijk met vertraging Smeets nu. Volleybal 1996 en denk nu alleen maar, waarom is volleybal zo ver weggezonken?
het was in 1996 wel echt een puzzel die in elkaar viel. In Barcelona had er een medaille gepakt moeten worden, maar dat lukte niet. En toen stonden ze er opeens in 96. Geweldige finale, geweldig tournooi.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:41 schreef borisz het volgende:
Ik kijk met vertraging Smeets nu. Volleybal 1996 en denk nu alleen maar, waarom is volleybal zo ver weggezonken?
13-10 Jenkinsquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
5000 pond.
Barney nu. 8-6 voor tegen Jenkins
92 was brazilie gewoon beter in de finale. We wonnen wel van cuba en italiequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
het was in 1996 wel echt een puzzel die in elkaar viel. In Barcelona had er een medaille gepakt moeten worden, maar dat lukte niet. En toen stonden ze er opeens in 96. Geweldige finale, geweldig tournooi.
Ja, maar daarna.... We weten ons nu niet eens meer te kwalificeren voor een EKquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke uitzending. Weet je wat iedereen vergeet ? 4 jaar later in de kwartfinale, verloren ze in de 5e set met 17-16 van Servie die kampioen werden.
Ja doodzondequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, maar daarna.... We weten ons nu niet eens meer te kwalificeren voor een EK
Vrouwen ook niet. Die staan wel hoger op de ranking dan de mannen, maar daar gaat het op de beslissende momenten ook steeds mis.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus mannen doen niet mee, vrouwen dan?
Shit ik ben het vergeten. Zet hem er net op. Keek niet goed naar het scherm. Ging verder Fokken. Hoor ik plots de naam Amrabat vallen. Shit het zijn geen vrouwen die nu spelen.quote:
Verdiend gelijkspel ?quote:
Is dat zo raarquote:
Is normaal tegen zo'n club.quote:
kunnen ze vast kijken hoe het gaat als de rijke eigenaar weggaatquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:54 schreef chufi het volgende:
En over 5 minuten Vitesse - Lokomotiv Plovkip
Gaat ie weg dan? Ik volg Vitesse niet zo ... Trouwens niet eens gekekenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kunnen ze vast kijken hoe het gaat als de rijke eigenaar weggaat
hij zal ooit wel een keer weggaan en dan zal het wel weer een zooitje worden in Arnhemquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat ie weg dan? Ik volg Vitesse niet zo ... Trouwens niet eens gekeken
Hoe oud wordt je leeftijd ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:35 schreef Againzender het volgende:
Over 25 minuten jarig, maar compleet in de vakantiestress, over 6 uur vertrekken we....
Kan mij het rotte. Ik open hem gewoon hier.Geen modje meer te bekennenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:35 schreef Againzender het volgende:
Over 25 minuten jarig, maar compleet in de vakantiestress, over 6 uur vertrekken we....
Merab Jordania lijkt weer een goed gevulde portemonnee te hebben voor het nieuwe seizoen. Omroep Gelderland bericht op basis van meerdere bronnen dat Vitesse Theo Janssen terug naar Arnhem wil halen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij zal ooit wel een keer weggaan en dan zal het wel weer een zooitje worden in Arnhem
Bedankt voor de linkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:35 schreef Bos81 het volgende:
Paar jaar geleden en nu
Tong wat Klonk heeft behaald kun jij ook![]()
![]()
Ik ben op wegquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes er mee...Las het en hoop dat het je lukt en dat je volhoud
Ik heb altijd vakantie.quote:
Ook leuk die foto's van jou in dat topic!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:35 schreef Bos81 het volgende:
Paar jaar geleden en nu
Tong wat Klonk heeft behaald kun jij ook![]()
![]()
Echte kerel geworden. Maar voor mij blijft ie Bossie die ik 10 jaar geleden leerde kennenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Ook leuk die foto's van jou in dat topic!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:24 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Tong
weer een review van mijn hand
http://frontpage.fok.nl/review/554649/1/1/50/fotoboek-cadel-evans-de-lange-weg-naar-parijs.html
Ik zie het helemaal voor me.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Ook leuk die foto's van jou in dat topic!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echte kerel geworden. Maar voor mij blijft ie Bossie die ik 10 jaar geleden leerde kennen
Ik geniet ook. Ik heb hier nog wel een lege fles staan. Daar urineer ik wel even in ofzoquote:
ik ben niet op vakantie hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar zit je op vakantie nu dat je online bent ??
Ben je serieus ?quote:
dat is ook de bedoelingquote:
Ik had nog een felicittatie topic voor je geopend in het EK Forum. Met als TT : Wat kan mij het rotte, ik open hem hier. Geen modje meer te bekennen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:32 schreef Againzender het volgende:
nog bedankt voor alle felicitaties hier en via Twitter!
ik ben 38 geworden om tong zn vraag te beantwoorde.
Met het kampioenschap.quote:
Ja, ik was toen net een paar maanden oudquote:
Het is echt schandalig. Zie mijn Epke in de hergaling topic. Ik schat zo'n 10 keer te zien geweest.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:11 schreef borisz het volgende:
Pff de NOS gaat beginnen met wat er gister allemaal is uitgezonden
twitter:frenkrijkaard twitterde op zondag 29-07-2012 om 16:44:36Vos doet Veni, vidi, fietsie. Eerste goud voor Nederland. Bravo! #OS2012 #vos reageer retweet
Die gaat al lang mee. Detroit toch ?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:45 schreef borisz het volgende:
DJ's worden oud
[ afbeelding ]
Carl Coxwordt 50
ja echt prachtig, de reis door de geschiedenisquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je serieus ?Ik heb het geluid allang geleden uitgezet. Ik werd er horenddol en moe van. Van de hak op de tak, geen touw aan vast te knopen en muziek playbacken uit 1973. Mary Poppins mijn god. Het is een sportevenement. Het leek wel koninginnendag on speed.
tis niet mijn soort techno maar hij is wel een heldquote:Op maandag 30 juli 2012 00:45 schreef borisz het volgende:
DJ's worden oud
[ afbeelding ]
Carl Coxwordt 50
ah, ja dat zat er dik inquote:
Zwemster uit Litouwen. Wint zojuist goud op de 100m school. Ze is pas 15quote:
Hoe wordt Carl Cox in de dance-scene gezien? Gisteren 50 gewordenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis niet mijn soort techno maar hij is wel een held
Scherman was ook spannend las ik. Duitse wint in de laatste seconde van Koreaanse. Die vervolgens weigert weg te gaan.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:28 schreef rubbereend het volgende:
ik zit schermen te kijken, dus ik mis denk ik iets
Hele rel. maar ze verliest de finale die Heidemanquote:Op maandag 30 juli 2012 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Scherman was ook spannend las ik. Duitse wint in de laatste seconde van Koreaanse. Die vervolgens weigert weg te gaan.
Tong heeft het over fucking dus vast welquote:Op maandag 30 juli 2012 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af ... Zou zij ook een setje gratis condooms krijgen ?
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tong heeft het over fucking dus vast wel
Lees zomergasten topic maar. Kwam ie even langs om een speldenprik uit te delen dan paj ik hem daar terug en in Cul dat te min voor hem isquote:Op maandag 30 juli 2012 22:24 schreef rubbereend het volgende:
is je culinaire topic nu je vaste Golfer-aanval-topic geworden tong?
Nog 0-0 ?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:37 schreef borisz het volgende:
Ondertussen is Feyenoord ook bezig tegen Kiev.
Klopt, ben niet van gisteren.quote:
Ja maar ik wel kut. Je mist zo veel. Net Nederlandse Badmintonster die de tweede ronde haalde, Amerikanen aan het basketballen etc....niks van te zien. NOS lult liever over sport of laat liever 10 keer hetzelfde zien. Op alle zenders wordt er nog gesport. NOS is 2 uur geleden al gestopt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Nee.
Zap tussen BBC en Eurosport.. dan zie je veel meer
Nu Robin Van Galen ipv live badmintonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar ik wel kut. Je mist zo veel. Net Nederlandse Badmintonster die de tweede ronde haalde, Amerikanen aan het basketballen etc....niks van te zien. NOS lult liever over sport of laat liever 10 keer hetzelfde zien. Op alle zenders wordt er nog gesport. NOS is 2 uur geleden al gestopt.
Nu ben ik echt weg. Moest het nog ff kwijt.
En turnen zonder Nederlanders.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu Robin Van Galen ipv live badminton
Ja, maar dat is Gijpquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:59 schreef tong80 het volgende:
Zag de oud-internationals 10 jaar geleden tegen mijn club. De broertjes deden ook mee. Ze deden het toen niet slecht. Maar ja, toen waren ze even oud als ik nu ben. Van der Gijp kwam er halverwegen de tweede helft in. Na vijf minuten scoorde ie, en vroeg om een publiekswissel die hij kreeg. Serieus.
Nee 1962 is wel wat langer geledenquote:
Doe je goedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee 1962 is wel wat langer geleden
/autimodus
heel erg balen dat Femke nou net dit jaar zo'n kakseizoen heeftquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Helaas.
Wel een eenvoudige OR van Kromo
Grueter kwam er na 10 minuten ook achter.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grueter kwam er na 10 minuten ook achter.
quote:
Kassajuffen kunnen ook nog niet wennen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef Ole het volgende:
Wel wennen aan de nieuwe tijden van tong
die schrikken zich rot!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Kassajuffen kunnen ook nog niet wennen.
O nu weet ik dus waarom ik slecht slaap de laatste weekquote:
ja de kosmos is van slagquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O nu weet ik dus waarom ik slecht slaap de laatste week
Ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef Ole het volgende:
Hoe wist je dat ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef Ole het volgende:
Maar is hij nu toch zijn dutje aan het doen?
Net op tijdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef rubbereend het volgende:
Als hij maar op tijd wakker is voor Ranomi
leer mij tong kennen . Ga andre laptop aansluiten.quote:
Na al die jaren als je broekzak.quote:
Moet voor Brons gaan strijden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:23 schreef borisz het volgende:
Succes tong bij het judo
[ afbeelding ]
Helaas geen finale maar wel goed gedaan van mijn "achterneef"quote:
Is dat je Oma Monique?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helaas geen finale maar wel goed gedaan van mijn "achterneef"![]()
een van mijn oma's heette vd Ven
Goeiemorgenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef Ole het volgende:
Was geweldig. Maar de NOS maakte er weer een schandalige vertoning van. Misten de start live.quote:
Ja de finish was live. Vond het ook belachelijk dat ze al vrij rap terugschakelde, want ik was nog niet zeker van wie er had gewonnen, want het was wel heel erg closequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was geweldig. Maar de NOS maakte er weer een schandalige vertoning van. Misten de start live.
Vlak voordat ze gaan finishen schakelen ze over naar het hockey. Moest dus op de BBC kijken.
Postte iemand dat de NOS weer beelden had. Ik terug naar de NOS, waren ze weer aan het hockeyen zonder de uitslag af te wachten.
Maar ze gingen vlak voordat de finish begon naar het hockeyen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja de finish was live. Vond het ook belachelijk dat ze al vrij rap terugschakelde, want ik was nog niet zeker van wie er had gewonnen, want het was wel heel erg close
Ja klopt. Ze moesten nog 4km en toen gingen ze eerst Hockeyen om vervolgens de laatste 200 meter te laten zien..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ze gingen vlak voordat de finish begon naar het hockeyen.
En toen snel weer naar het hockey. Zodat diegene die naar de NOS keken. Teletekst moesten raadplegen wie er had gewonnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ze moesten nog 4km en toen gingen ze eerst Hockeyen om vervolgens de laatste 200 meter te laten zien..
Erg triest
Precies, ze zeiden wel die Zwitser, maar daar was ik zelf nog niet van overtuigd.. Ik heb overigens vandaag maar weinig meer meegekregen van de Spelen. Heeft Williams gewonnen of toch die kreuntrutquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
En toen snel weer naar het hockey. Zodat diegene die naar de NOS keken. Teletekst moesten raadplegen wie er had gewonnen.
Williams 6-0 6-1quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, ze zeiden wel die Zwitser, maar daar was ik zelf nog niet van overtuigd.. Ik heb overigens vandaag maar weinig meer meegekregen van de Spelen. Heeft Williams gewonnen of toch die kreuntrut
geweldige wedstrijd om te kijkenquote:
ik vond het knap vermakelijk zo voor het slapengaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:02 schreef popolon het volgende:
Ben je gek rubber, was geen reet aan man. Ja als demonstratie misschien.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:02 schreef popolon het volgende:
Als ik 't zo lees mis ik NOS Sport niet altijd.![]()
Popolon, dit geloof je niet. Maar het is echt waarquote:Op zondag 5 augustus 2012 06:44 schreef popolon het volgende:
Flikker op gek, ik moet nog gaan slapen.
mwah...quote:
Hij zorgde altijd voor een beetje reuring met een knipoog. SCH deugt.quote:
Ken hem al 8 jaar. Nooit ontmoet, wel telefonisch contact en al jaren intensief MSNen.quote:
Met heel veel uur uur vertraging.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:02 schreef popolon het volgende:
Ben je gek rubber, was geen reet aan man. Ja als demonstratie misschien.
Als ik 't zo lees mis ik NOS Sport niet altijd.Hier vijf kanalen met OS, soms lastig kiezen.
![]()
Misschien zijn er wel mensen die het nog niet gezien hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:21 schreef tong80 het volgende:
Zonet :
'U kunt op internet kiezen uit 12 van onze kanalen. Hier gaan we terug naar gisteravond.'
Het is echt te erg Bos. Dit was al de achtste keer vanochtend.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel mensen die het nog niet gezien hebben
Ja, wat een foutieve beslissingen van de scheids zegquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:26 schreef borisz het volgende:
We gaan eerst kijken naar hoe Brazilië alles mee kreeg.
Honduras
Weet ik, daarom ook dequote:Op zondag 5 augustus 2012 11:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is echt te erg Bos. Dit was al de achtste keer vanochtend.
Live en inderdaad vertraging. Maar daar doe je niks aan.quote:
Net als het WK over 2 jaar uiteraard.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Live en inderdaad vertraging. Maar daar doe je niks aan.
2016 heeft voor mij een betere tijdszone.
WK-wielrennen trouwens naar Quatar. Geloof dat ze daar een beetje geld te veel hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net als het WK over 2 jaar uiteraard.
Richmond in welk land?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:08 schreef borisz het volgende:
Nog niet zeker trouwens. Maar het lijkt er wel op ja.
WK fietsen de komende jaren
Valkenburg
Florance
Ponferrada
Richmond
Qatar
Dat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:41 schreef tong80 het volgende:
Zap na het hockeyen in staat het al 2-0 daarna van beide kanten niks goeds of leuks gezien.
Valt zwaar tegen inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:41 schreef tong80 het volgende:
Zap na het hockeyen in staat het al 2-0 daarna van beide kanten niks goeds of leuks gezien.
Mooie zesde plaats. Uniek voor een Nederlander. Medaollekandidaat op de 200. Jammer net geen wereldrecord. Maar wel genieten. Ik zie dit liever dan 3 uur tirnen.quote:
Ik ook. Bolt was echt ongenaakbaar vandaagquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie zesde plaats. Uniek voor een Nederlander. Medaollekandidaat op de 200. Jammer net geen wereldrecord. Maar wel genieten. Ik zie dit liever dan 3 uur tirnen.
waarom zouden ze daar niet mogen fietsen? Er waren volgens mij niet eens tegenkandidatenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK-wielrennen trouwens naar Quatar. Geloof dat ze daar een beetje geld te veel hebben.
Tuurlijk mogen ze daar in 40 graden fietsen net zoals ze in 40 graden mogen voetballen. Geld vergoedt immers alles. En het is een mooi traditioneel wielerland.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zouden ze daar niet mogen fietsen? Er waren volgens mij niet eens tegenkandidaten
Oranje speelde bij het WK in de VS ook met 35 graden +quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk mogen ze daar in 40 graden fietsen net zoals ze in 40 graden mogen voetballen. Geld vergoedt immers alles. En het is een mooi traditioneel wielerland.
We hebben kunnen zien wat het werd de eerste ronde in Orlando. Rijkaard moest er in de rust uit wegensuitdroging. en het voetbal was zo langzaam dat zelfd de zweetdruppels waren verdampt voor ze de grond raakten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Oranje speelde bij het WK in de VS ook met 35 graden +
Jawel, er wordt al gesprojen over verplaatsing. Alles voor het geld.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:09 schreef rubbereend het volgende:
Bovendien is het in oktober geen 40 graden meer in Qatar volgens mij.
De ASO zou wel een handje helpenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Oranje speelde bij het WK in de VS ook met 35 graden +
Bovendien is het in oktober geen 40 graden meer in Qatar volgens mij. Waarom zouden alleen de traditionele landen het mogen organiseren? Ik wil ook weleens een WK curling in Nederland bijvoorbeeld.
Verloren ?quote:
Ik verwissel ze met GBquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:47 schreef borisz het volgende:
Nee juist niet. Moesten met minimaal drie goals winnen en dan nog waren ze afhankelijk van andere resultaten. Maar ze speelden 0-0 tegen NZ. Daarmee was Nieuw-Zeeland wel door.
ja verplaatsing naar wat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel, er wordt al gesprojen over verplaatsing. Alles voor het geld.
Andere datumquote:
ja dat snap ikquote:
Dat moet nog worden besloten. Het is zelfs nog niet zeker dat Quatar het krijgt.quote:
Of misschien moet er eens gekapt worden met alles en iedereen zomaar onderuit te schrijvenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:55 schreef borisz het volgende:
We moeten die hockeyploeg vaker onderuit schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |