Marianne Vos is een supertalent of Alle successen van Marianne Vos bewijzen dat vrouwenwielrennen niet veel voorstelt
Mart Smeets heeft zijn beste tijd gehad of Vind maar eens een betere
Men is te kritisch op de NOS of Die kritiek is terecht
Wat doet die waterpolocoach steeds in de studio, Nederland doet immers niet mee of Het is gewoon een sportkenner
Ik volg de Spelen ook via live-streams op internet of Ik hou het bij TV-beelden
De NOS zendt te veel herhalingen uit of Zo heeft iedereen de mogelijkheid om de beelden te zien
Ik kan niet juichen voor genaturaliseerde sporters of Ik beschouw ze gewoon als Nederlanders
Vreemd dat er toch weer derderangs-sporters uit Verweggistan meedoen of Dat is niet vreemd
De Hockeysters hadden met grotere cijfers van België moeten winnen of De eerste wedstrijd is altijd warmdraaien
Mooi dat Vinikourov Olympisch-kampioen werd of Ik kan niet warmlopen voor een dopingszondaar
De estafette-zwemsters hebben goud verloren of Ze hebben zilver gewonnen
De openingsceremonie was mooi of Die was niet mooi
Stom dat die Duitse BOBO de "Hitlergroet" bracht of Dat was een onschuldige vergissing
Vreemd dat er zoveel lege plekken zijn in de stadions of Dat is een logisch gevolg van het uitdelen van kaartjes aan sponsoren
Gavendisch heeft gefaald of Gavendisch is in het pak gestoken
De NOS zond terecht vrijwel de gehele wielerritten uit of Het laatste uur zou genoeg zijn geweest
De adoratie voor het Amerikaanse basketbalteam is terecht of Die adoratie gaat te ver
Ik gun Edith Bosch een gouden medaille of Ik gun Henk Grol een gouden medaille
Beachvolleybal is een tweederangs zaalvolleybal of Het is een volwaardige sport
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !