Moet voor Brons gaan strijden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:23 schreef borisz het volgende:
Succes tong bij het judo
[ afbeelding ]
Helaas geen finale maar wel goed gedaan van mijn "achterneef"quote:
Is dat je Oma Monique?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helaas geen finale maar wel goed gedaan van mijn "achterneef"![]()
een van mijn oma's heette vd Ven
Goeiemorgenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef Ole het volgende:
Wel wennen aan de nieuwe tijden van tong
Was geweldig. Maar de NOS maakte er weer een schandalige vertoning van. Misten de start live.quote:
Ja de finish was live. Vond het ook belachelijk dat ze al vrij rap terugschakelde, want ik was nog niet zeker van wie er had gewonnen, want het was wel heel erg closequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was geweldig. Maar de NOS maakte er weer een schandalige vertoning van. Misten de start live.
Vlak voordat ze gaan finishen schakelen ze over naar het hockey. Moest dus op de BBC kijken.
Postte iemand dat de NOS weer beelden had. Ik terug naar de NOS, waren ze weer aan het hockeyen zonder de uitslag af te wachten.
Maar ze gingen vlak voordat de finish begon naar het hockeyen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja de finish was live. Vond het ook belachelijk dat ze al vrij rap terugschakelde, want ik was nog niet zeker van wie er had gewonnen, want het was wel heel erg close
Ja klopt. Ze moesten nog 4km en toen gingen ze eerst Hockeyen om vervolgens de laatste 200 meter te laten zien..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ze gingen vlak voordat de finish begon naar het hockeyen.
En toen snel weer naar het hockey. Zodat diegene die naar de NOS keken. Teletekst moesten raadplegen wie er had gewonnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ze moesten nog 4km en toen gingen ze eerst Hockeyen om vervolgens de laatste 200 meter te laten zien..
Erg triest
Precies, ze zeiden wel die Zwitser, maar daar was ik zelf nog niet van overtuigd.. Ik heb overigens vandaag maar weinig meer meegekregen van de Spelen. Heeft Williams gewonnen of toch die kreuntrutquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
En toen snel weer naar het hockey. Zodat diegene die naar de NOS keken. Teletekst moesten raadplegen wie er had gewonnen.
Williams 6-0 6-1quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, ze zeiden wel die Zwitser, maar daar was ik zelf nog niet van overtuigd.. Ik heb overigens vandaag maar weinig meer meegekregen van de Spelen. Heeft Williams gewonnen of toch die kreuntrut
geweldige wedstrijd om te kijkenquote:
ik vond het knap vermakelijk zo voor het slapengaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:02 schreef popolon het volgende:
Ben je gek rubber, was geen reet aan man. Ja als demonstratie misschien.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:02 schreef popolon het volgende:
Als ik 't zo lees mis ik NOS Sport niet altijd.![]()
Popolon, dit geloof je niet. Maar het is echt waarquote:Op zondag 5 augustus 2012 06:44 schreef popolon het volgende:
Flikker op gek, ik moet nog gaan slapen.
mwah...quote:
Hij zorgde altijd voor een beetje reuring met een knipoog. SCH deugt.quote:
Ken hem al 8 jaar. Nooit ontmoet, wel telefonisch contact en al jaren intensief MSNen.quote:
Met heel veel uur uur vertraging.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:02 schreef popolon het volgende:
Ben je gek rubber, was geen reet aan man. Ja als demonstratie misschien.
Als ik 't zo lees mis ik NOS Sport niet altijd.Hier vijf kanalen met OS, soms lastig kiezen.
![]()
Misschien zijn er wel mensen die het nog niet gezien hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:21 schreef tong80 het volgende:
Zonet :
'U kunt op internet kiezen uit 12 van onze kanalen. Hier gaan we terug naar gisteravond.'
Het is echt te erg Bos. Dit was al de achtste keer vanochtend.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel mensen die het nog niet gezien hebben
Ja, wat een foutieve beslissingen van de scheids zegquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:26 schreef borisz het volgende:
We gaan eerst kijken naar hoe Brazilië alles mee kreeg.
Honduras
Weet ik, daarom ook dequote:Op zondag 5 augustus 2012 11:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is echt te erg Bos. Dit was al de achtste keer vanochtend.
Live en inderdaad vertraging. Maar daar doe je niks aan.quote:
Net als het WK over 2 jaar uiteraard.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Live en inderdaad vertraging. Maar daar doe je niks aan.
2016 heeft voor mij een betere tijdszone.
WK-wielrennen trouwens naar Quatar. Geloof dat ze daar een beetje geld te veel hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net als het WK over 2 jaar uiteraard.
Richmond in welk land?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:08 schreef borisz het volgende:
Nog niet zeker trouwens. Maar het lijkt er wel op ja.
WK fietsen de komende jaren
Valkenburg
Florance
Ponferrada
Richmond
Qatar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |