Nog 0-0 ?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:37 schreef borisz het volgende:
Ondertussen is Feyenoord ook bezig tegen Kiev.
Klopt, ben niet van gisteren.quote:
Ja maar ik wel kut. Je mist zo veel. Net Nederlandse Badmintonster die de tweede ronde haalde, Amerikanen aan het basketballen etc....niks van te zien. NOS lult liever over sport of laat liever 10 keer hetzelfde zien. Op alle zenders wordt er nog gesport. NOS is 2 uur geleden al gestopt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Nee.
Zap tussen BBC en Eurosport.. dan zie je veel meer
Nu Robin Van Galen ipv live badmintonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar ik wel kut. Je mist zo veel. Net Nederlandse Badmintonster die de tweede ronde haalde, Amerikanen aan het basketballen etc....niks van te zien. NOS lult liever over sport of laat liever 10 keer hetzelfde zien. Op alle zenders wordt er nog gesport. NOS is 2 uur geleden al gestopt.
Nu ben ik echt weg. Moest het nog ff kwijt.
En turnen zonder Nederlanders.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu Robin Van Galen ipv live badminton
Ja, maar dat is Gijpquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:59 schreef tong80 het volgende:
Zag de oud-internationals 10 jaar geleden tegen mijn club. De broertjes deden ook mee. Ze deden het toen niet slecht. Maar ja, toen waren ze even oud als ik nu ben. Van der Gijp kwam er halverwegen de tweede helft in. Na vijf minuten scoorde ie, en vroeg om een publiekswissel die hij kreeg. Serieus.
Nee 1962 is wel wat langer geledenquote:
Doe je goedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee 1962 is wel wat langer geleden
/autimodus
heel erg balen dat Femke nou net dit jaar zo'n kakseizoen heeftquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Helaas.
Wel een eenvoudige OR van Kromo
Grueter kwam er na 10 minuten ook achter.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grueter kwam er na 10 minuten ook achter.
quote:
Kassajuffen kunnen ook nog niet wennen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef Ole het volgende:
Wel wennen aan de nieuwe tijden van tong
die schrikken zich rot!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Kassajuffen kunnen ook nog niet wennen.
O nu weet ik dus waarom ik slecht slaap de laatste weekquote:
ja de kosmos is van slagquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O nu weet ik dus waarom ik slecht slaap de laatste week
Ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef Ole het volgende:
Wel wennen aan de nieuwe tijden van tong
Hoe wist je dat ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef Ole het volgende:
Maar is hij nu toch zijn dutje aan het doen?
Net op tijdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef rubbereend het volgende:
Als hij maar op tijd wakker is voor Ranomi
leer mij tong kennen . Ga andre laptop aansluiten.quote:
Na al die jaren als je broekzak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |