quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:58 schreef borisz het volgende:
Salzburg wint met 4-3, maar dat is niet genoeg om Dudelange uit te schakelen
de Spelen zijn wel lekker voor je ritmequote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Voelde me gisteren niet lekker. Vannacht goed door kunnen slapen. Voel me nu voor mijn doen "goed."
Let the show begin.
Moet je wel vakantie hebben om alles te volgen .... Werk helaas overdag, dus pas vanaf de namiddag .....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Spelen zijn wel lekker voor je ritmeop tijd op voor de wedstrijden en na Mart naar bed. Fijn dat het de goede kant op gaat
tong heeft vakantiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je wel vakantie hebben om alles te volgen .... Werk helaas overdag, dus pas vanaf de namiddag .....
Maar volgen ga ik wel alles
Heb je al een baan dan over 4 jaar?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:23 schreef borisz het volgende:
Ik ga mijn laatste 'vrije' Spelen tegemoet.
Gaat je wel lukken denk ik zoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:26 schreef borisz het volgende:
De bedoeling is dat ik volgend jaar sep ga beginnen met werken ja
tegen die tijd zit je in de tweede kamer, dan heb recesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:44 schreef borisz het volgende:
Dan kan ik zeker geen vrij krijgen, dat weet ik nu al
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:51 schreef borisz het volgende:
In Ter Zake heb ik gezien dat ik beter bij de EU kan gaan werken.
er moet door de hele organisatie daar de bezem. Ook allemaal instanties die eromheen hangenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:53 schreef borisz het volgende:
Ging over centen/vergoedingen/regelingen/en weet ik wat meer. Dan ging het niet alleen over commissaris of MEP.
Eenmaal binnen is het cashen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:58 schreef borisz het volgende:
Salzburg wint met 4-3, maar dat is niet genoeg om Dudelange uit te schakelen
Voel me langzaam opknappen. Gisteren een grote dip maar de medicatie begint aan te slaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Spelen zijn wel lekker voor je ritmeop tijd op voor de wedstrijden en na Mart naar bed. Fijn dat het de goede kant op gaat
Goed te horen tong .. Nog even doorzetten en je voelt je een stuk beter...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voel me langzaam opknappen. Gisteren een grote dip maar de medicatie begint aan te slaan.
Ja het gaat nu lopenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed te horen tong .. Nog even doorzetten en je voelt je een stuk beter...
In China is er iemand heel rijk geworden gok ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:36 schreef borisz het volgende:
Zeljeznicar Sarajevo pakt drie rode kaarten in tien minuten.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In China is er iemand heel rijk geworden gok ik
Gaat tegenwoordig ook veel geld in om. Wel illegaal.quote:
Bank zit in Malta .. Meestal verlies ik maar soms ....quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig ook veel geld in om. Wel illegaal.
Na een kwartier 2-0 voor Frankrijk tegen USAquote:
Inmiddels al weer 2-2quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na een kwartier 2-0 voor Frankrijk tegen USA
Voordat ik klik, staat het in spoilers?quote:
Het heeft even geduurd maar eindelijk is het zo ver!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voordat ik klik, staat het in spoilers?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:17 schreef borisz het volgende:
http://www.rtl7darts.nl/v(...)world-matchplay-2012
9-darter van V Gerwen
De tering, alsof hij het ff uit z´n losse pols gooitquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:17 schreef borisz het volgende:
http://www.rtl7darts.nl/v(...)world-matchplay-2012
9-darter van V Gerwen
we vertrekken vrijdagochtend, trein gaat om 5:45 uurquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
5000 pond.
Barney nu. 8-6 voor tegen Jenkins
Leuke uitzending. Weet je wat iedereen vergeet ? 4 jaar later in de kwartfinale, verloren ze in de 5e set met 17-16 van Servie die kampioen werden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:41 schreef borisz het volgende:
Ik kijk met vertraging Smeets nu. Volleybal 1996 en denk nu alleen maar, waarom is volleybal zo ver weggezonken?
het was in 1996 wel echt een puzzel die in elkaar viel. In Barcelona had er een medaille gepakt moeten worden, maar dat lukte niet. En toen stonden ze er opeens in 96. Geweldige finale, geweldig tournooi.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:41 schreef borisz het volgende:
Ik kijk met vertraging Smeets nu. Volleybal 1996 en denk nu alleen maar, waarom is volleybal zo ver weggezonken?
13-10 Jenkinsquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
5000 pond.
Barney nu. 8-6 voor tegen Jenkins
92 was brazilie gewoon beter in de finale. We wonnen wel van cuba en italiequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
het was in 1996 wel echt een puzzel die in elkaar viel. In Barcelona had er een medaille gepakt moeten worden, maar dat lukte niet. En toen stonden ze er opeens in 96. Geweldige finale, geweldig tournooi.
Ja, maar daarna.... We weten ons nu niet eens meer te kwalificeren voor een EKquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke uitzending. Weet je wat iedereen vergeet ? 4 jaar later in de kwartfinale, verloren ze in de 5e set met 17-16 van Servie die kampioen werden.
Ja doodzondequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, maar daarna.... We weten ons nu niet eens meer te kwalificeren voor een EK
Vrouwen ook niet. Die staan wel hoger op de ranking dan de mannen, maar daar gaat het op de beslissende momenten ook steeds mis.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus mannen doen niet mee, vrouwen dan?
Shit ik ben het vergeten. Zet hem er net op. Keek niet goed naar het scherm. Ging verder Fokken. Hoor ik plots de naam Amrabat vallen. Shit het zijn geen vrouwen die nu spelen.quote:
Verdiend gelijkspel ?quote:
Is dat zo raarquote:
Is normaal tegen zo'n club.quote:
kunnen ze vast kijken hoe het gaat als de rijke eigenaar weggaatquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:54 schreef chufi het volgende:
En over 5 minuten Vitesse - Lokomotiv Plovkip
Gaat ie weg dan? Ik volg Vitesse niet zo ... Trouwens niet eens gekekenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kunnen ze vast kijken hoe het gaat als de rijke eigenaar weggaat
hij zal ooit wel een keer weggaan en dan zal het wel weer een zooitje worden in Arnhemquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat ie weg dan? Ik volg Vitesse niet zo ... Trouwens niet eens gekeken
Hoe oud wordt je leeftijd ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:35 schreef Againzender het volgende:
Over 25 minuten jarig, maar compleet in de vakantiestress, over 6 uur vertrekken we....
Kan mij het rotte. Ik open hem gewoon hier.Geen modje meer te bekennenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:35 schreef Againzender het volgende:
Over 25 minuten jarig, maar compleet in de vakantiestress, over 6 uur vertrekken we....
Merab Jordania lijkt weer een goed gevulde portemonnee te hebben voor het nieuwe seizoen. Omroep Gelderland bericht op basis van meerdere bronnen dat Vitesse Theo Janssen terug naar Arnhem wil halen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij zal ooit wel een keer weggaan en dan zal het wel weer een zooitje worden in Arnhem
Bedankt voor de linkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:35 schreef Bos81 het volgende:
Paar jaar geleden en nu
Tong wat Klonk heeft behaald kun jij ook![]()
![]()
Ik ben op wegquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes er mee...Las het en hoop dat het je lukt en dat je volhoud
Ik heb altijd vakantie.quote:
Ook leuk die foto's van jou in dat topic!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:35 schreef Bos81 het volgende:
Paar jaar geleden en nu
Tong wat Klonk heeft behaald kun jij ook![]()
![]()
Echte kerel geworden. Maar voor mij blijft ie Bossie die ik 10 jaar geleden leerde kennenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Ook leuk die foto's van jou in dat topic!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:24 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Tong
weer een review van mijn hand
http://frontpage.fok.nl/review/554649/1/1/50/fotoboek-cadel-evans-de-lange-weg-naar-parijs.html
Ik zie het helemaal voor me.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Ook leuk die foto's van jou in dat topic!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echte kerel geworden. Maar voor mij blijft ie Bossie die ik 10 jaar geleden leerde kennen
Ik geniet ook. Ik heb hier nog wel een lege fles staan. Daar urineer ik wel even in ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |