ik ben niet op vakantie hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar zit je op vakantie nu dat je online bent ??
Ben je serieus ?quote:
dat is ook de bedoelingquote:
Ik had nog een felicittatie topic voor je geopend in het EK Forum. Met als TT : Wat kan mij het rotte, ik open hem hier. Geen modje meer te bekennen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:32 schreef Againzender het volgende:
nog bedankt voor alle felicitaties hier en via Twitter!
ik ben 38 geworden om tong zn vraag te beantwoorde.
Met het kampioenschap.quote:
Ja, ik was toen net een paar maanden oudquote:
Het is echt schandalig. Zie mijn Epke in de hergaling topic. Ik schat zo'n 10 keer te zien geweest.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:11 schreef borisz het volgende:
Pff de NOS gaat beginnen met wat er gister allemaal is uitgezonden
twitter:frenkrijkaard twitterde op zondag 29-07-2012 om 16:44:36Vos doet Veni, vidi, fietsie. Eerste goud voor Nederland. Bravo! #OS2012 #vos reageer retweet
Die gaat al lang mee. Detroit toch ?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:45 schreef borisz het volgende:
DJ's worden oud
[ afbeelding ]
Carl Coxwordt 50
ja echt prachtig, de reis door de geschiedenisquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je serieus ?Ik heb het geluid allang geleden uitgezet. Ik werd er horenddol en moe van. Van de hak op de tak, geen touw aan vast te knopen en muziek playbacken uit 1973. Mary Poppins mijn god. Het is een sportevenement. Het leek wel koninginnendag on speed.
tis niet mijn soort techno maar hij is wel een heldquote:Op maandag 30 juli 2012 00:45 schreef borisz het volgende:
DJ's worden oud
[ afbeelding ]
Carl Coxwordt 50
ah, ja dat zat er dik inquote:
Zwemster uit Litouwen. Wint zojuist goud op de 100m school. Ze is pas 15quote:
Hoe wordt Carl Cox in de dance-scene gezien? Gisteren 50 gewordenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis niet mijn soort techno maar hij is wel een held
Scherman was ook spannend las ik. Duitse wint in de laatste seconde van Koreaanse. Die vervolgens weigert weg te gaan.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:28 schreef rubbereend het volgende:
ik zit schermen te kijken, dus ik mis denk ik iets
Hele rel. maar ze verliest de finale die Heidemanquote:Op maandag 30 juli 2012 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Scherman was ook spannend las ik. Duitse wint in de laatste seconde van Koreaanse. Die vervolgens weigert weg te gaan.
Tong heeft het over fucking dus vast welquote:Op maandag 30 juli 2012 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af ... Zou zij ook een setje gratis condooms krijgen ?
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tong heeft het over fucking dus vast wel
Lees zomergasten topic maar. Kwam ie even langs om een speldenprik uit te delen dan paj ik hem daar terug en in Cul dat te min voor hem isquote:Op maandag 30 juli 2012 22:24 schreef rubbereend het volgende:
is je culinaire topic nu je vaste Golfer-aanval-topic geworden tong?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |