Voor mij is dat dit feestje:quote:Op maandag 30 juli 2012 08:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hem tijdens dit feestje zal ik iig nooit vergeten
Ik was en ben van de gitaren. Eind jaren 80 kwam de house opzetten. Ging het ontdekken. IT, Roxy geweest enzo. XTC geslikt. Detroit uit de Bieb geleend. Veel over gelezen. Bij de VPRO waren ze er als eerste bij. Programma's van Eddy de Clerc en dinges...die Belg...Joost van Bellen ? FA-Orust paar items geweest. Maar het was toch niet echt iets voor mij. En zuivere-XTC veranderde al snel in speed. Kocht later wel albums van Underworld, Moby of Chemical Brothers. Op Lowlands lekker eindigen in een Dance-tent.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:45 schreef WeezerButler het volgende:
Carl Cox is de Tong80 van de dance ; je kan niet om hem heen en het lijkt of hij er altijd geweest is
Eerder richting de 60 gok ik. Onrust was erg goed. Uur of half uur cultuur voor de underground en de jongeren.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Onrust ik heb het nooit meegemaakt maar er staat nog genoeg op youtube...dat soort tv wordt niet meer gemaakt
Joos van Bellen draait ook nogsteeds veel die zal ook al richting de 50 lopen inmiddels.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
En zuivere-XTC veranderde al snel in speed.
Onrust was gaafquote:Op maandag 30 juli 2012 12:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerder richting de 60 gok ik. Onrust was erg goed. Uur of half uur cultuur voor de underground en de jongeren.
Dat het versneden zooi was.quote:
Nostalgie! Daar was ik bij!quote:Op maandag 30 juli 2012 08:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hem tijdens dit feestje zal ik iig nooit vergeten
Versneden pillen?quote:
11 jaar geleden alweerquote:
In een ander muziek-topic hadden we het over een legendarisch optreden van een band op Pinkpop. Ik was erbij. En realiseerde me dat het fucking 25 jaar geleden is.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
In een ander muziek-topic hadden we het over een legendarisch optreden van een band op Pinkpop. Ik was erbij. En realiseerde me dat het fucking 25 jaar geleden is.
wie nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |