Dat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:41 schreef tong80 het volgende:
Zap na het hockeyen in staat het al 2-0 daarna van beide kanten niks goeds of leuks gezien.
Valt zwaar tegen inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:41 schreef tong80 het volgende:
Zap na het hockeyen in staat het al 2-0 daarna van beide kanten niks goeds of leuks gezien.
Mooie zesde plaats. Uniek voor een Nederlander. Medaollekandidaat op de 200. Jammer net geen wereldrecord. Maar wel genieten. Ik zie dit liever dan 3 uur tirnen.quote:
Ik ook. Bolt was echt ongenaakbaar vandaagquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie zesde plaats. Uniek voor een Nederlander. Medaollekandidaat op de 200. Jammer net geen wereldrecord. Maar wel genieten. Ik zie dit liever dan 3 uur tirnen.
waarom zouden ze daar niet mogen fietsen? Er waren volgens mij niet eens tegenkandidatenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK-wielrennen trouwens naar Quatar. Geloof dat ze daar een beetje geld te veel hebben.
Tuurlijk mogen ze daar in 40 graden fietsen net zoals ze in 40 graden mogen voetballen. Geld vergoedt immers alles. En het is een mooi traditioneel wielerland.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zouden ze daar niet mogen fietsen? Er waren volgens mij niet eens tegenkandidaten
Oranje speelde bij het WK in de VS ook met 35 graden +quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk mogen ze daar in 40 graden fietsen net zoals ze in 40 graden mogen voetballen. Geld vergoedt immers alles. En het is een mooi traditioneel wielerland.
We hebben kunnen zien wat het werd de eerste ronde in Orlando. Rijkaard moest er in de rust uit wegensuitdroging. en het voetbal was zo langzaam dat zelfd de zweetdruppels waren verdampt voor ze de grond raakten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Oranje speelde bij het WK in de VS ook met 35 graden +
Jawel, er wordt al gesprojen over verplaatsing. Alles voor het geld.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:09 schreef rubbereend het volgende:
Bovendien is het in oktober geen 40 graden meer in Qatar volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |