quote:WNL-presentatrice Merel Westrik krijgt vanaf 23 juli een eigen avondprogramma op Nederland 3. WNL Half 8 Live! staat met actuele reportages, deskundigen en andere gasten stil bij het nieuws van de dag. Ook wordt tijdens de uitzending rechtstreeks geschakeld naar jonge verslaggevers in het land.
Hoewel het nieuwe avondmagazine te zien is op het tijdstip van De Wereld Draait Door , benadrukt WNL-hoofdredacteur Bert Huisjes dat het programma „zeker geen afgeleide” van de VARA-rubriek zal zijn. „We maken zonder grote pretenties een gevarieerde nieuwsshow, zoals we dat afgelopen seizoen ook deden in de ochtend”, aldus Huisjes. „ WNL Half 8 Live! heeft veel aandacht voor nieuws, sport, politiek, misdaad en showbizz. Het programma is toegesneden op de vooravond en wordt, zoals altijd bij WNL, gebracht met een goed humeur.”
Westrik presenteert samen met Eva Jinek ook de ochtendshow Vandaag de Dag , die in september weer terug komt op de buis. WNL Half 8 Live! is tot en met 31 augustus elke werkdag te zien.
Ziet er leuk uit.quote:
Hehehequote:Op maandag 23 juli 2012 20:20 schreef Specularium het volgende:
Het muziekje, tijd om op te donderen.
De schoenveters van Clairy doen het al beter.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit.![]()
Is interview technish gezien helaas geen Clairy Polak.
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:18 schreef Type-R het volgende:
Die Merel kan nog eens heel groot worden in medialand.
Ik kijk er al naar uit.quote:
En een diepte interview met Wilma Nanninga?quote:
inkijk interviewquote:Op maandag 23 juli 2012 20:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En een diepte interview met Wilma Nanninga?
Ik dacht eerst dat Eva co-host zou zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:23 schreef ZaZoe het volgende:
Eva had dit wel iets beter gedaan. Wel een leuke meid om te zien die Merel
Eva heeft binnenkort ook een eigen programma. Hoorde ik haar laatst zeggen bij Mart Smeetsquote:Op maandag 23 juli 2012 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Eva co-host zou zijn.
Plus de nodige interviewtjes met De Gewone Man. In de Efteling of zo. En een koddig itempje over Chinese toeristen in Kinderdijk die een haring eten.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En een diepte interview met Wilma Nanninga?
Dat heeft ze al op zondagochtend.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:26 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Eva heeft binnenkort ook een eigen programma. Hoorde ik haar laatst zeggen bij Mart Smeets
Ja okay, daarnaast komt er nu nog eenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat heeft ze al op zondagochtend.
Dit kost haast niks, een paar lampen in een kartonnen doos en een redactie van schoolverlaters en stagiairs.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Als je het hebt over verkwisting van belastinggeld........ nou dít is nou verkwisting van belastinggeld!
En een nieuwe fiets!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit kost haast niks, een paar lampen in een kartonnen doos en een redactie van schoolverlaters en stagiairs.
Het was helemaal leuk.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:32 schreef tompsv18 het volgende:
Oh wilde dit nog kijken maar ben het vergeten. Was het wat?
Vanavond laat de herhaling dacht ik. Wilders was er ook.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:32 schreef tompsv18 het volgende:
Ligt eraan hoe masochistisch je bent ingesteld.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:32 schreef tompsv18 het volgende:
Ja, maar verwacht er niet teveel van.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:33 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Vanavond laat de herhaling dacht ik. Wilders was er ook.
bronquote:Geert Wilders: 25 zetels voor PVV
AMSTERDAM -
PVV-leider Geert Wilders heeft maandagavond in het zomerprogramma van WNL, Half Acht live!, laten weten minstens 25 zetels te verwachten. In het programma herhaalde Wilders verder zijn kritiek op de steunoperaties in Europa voor onder meer Griekenland en Spanje. De PVV-leider wil daarmee stoppen en het geld besteden aan het oplossen van problemen in eigen land.
In Half Acht Live!, de vervanger van de DWDD, maakte Wilders zich opnieuw hard voor een Nederland zonder euro. Aan tafel bij presentatrice Merel Westrik - die haar eerste eigen programma deed - haalde Wilders fel uit naar de miljardensteun voor Zuid-Europese landen als Spanje en Griekenland.
Wilders, die niet graag tv-interviews geeft en steevast weigert als gast aan te schuiven bij De Wereld Draait Door, werd door Westrik aan de tand gevoeld. Zoals verwacht ging Wilders weer prat op zijn anti-Europa visie en liet hij voor de zoveelste keer weten dat Nederland beter af is zonder de euro. Tot veel diepgang kwam het echter niet. Westrik viel de PVV-leider toch meermaals in de rede. Toen Wilders de euro een mislukking noemde, zei Westrik: "Uit de euro stappen is toch niet reeël? U staat daar helemaal alleen in." Waarop Wilders zich slechts kon verdedigen met een zwak: "We moeten naar de kiezer luisteren. In september kan Nederland zich laten horen."
Half Acht live! zal het gat van De Wereld Draait Door opvullen, en is tot 31 augustus elke werkdag te zien op Nederland 3. Het programma moet een mix te worden van nieuws, sport, politiek, showbizz en lifestyle, maar zal geen kopie van De Wereld Draait Door worden, beloofde WNL-hoofdredacteur Bert Huisjes eerder. "We maken zonder grote pretenties een gevarieerde nieuwsshow, zoals we dat afgelopen seizoen ook deden in de ochtend."
Ik wilde het mede met dit topic volgen. Slechte tv kan leuk zijn maar dit ging net ff te ver. Na 1 item afgehaakt.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:15 schreef TAV74 het volgende:
Zo zeg, wat was dit slecht. Als ik deze hilarische topics eerder had gevonden had ik het wellicht iets langer dan 5 minuten volgehouden, nu was ik wel uitgelachen.
twitter:Domien twitterde op maandag 23-07-2012 om 19:59:04Wat een malle show! Hoofdgast Wilders, maar die is er nog niet. Programma duurt nog 7 minuten. Nu Amy Winehouse imitator. Echt! #half8live reageer retweet
Benno Mentveld is anders ook iemand die dat prima kan. Misschien nog wel beter als hij de kans zou krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Matthijs (b)lijkt zijn salaris toch wel waard. Dit is een vak wat maar weinigen beheersen. En die zitten vanavond niet aan tafel.
Die was idd flawless toen ie het overnam van Matthijs bij DWDD!quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Benno Mentveld is anders ook iemand die dat prima kan. Misschien nog wel beter als hij de kans zou krijgen.
Toppertje dus! Merel!!!quote:Op maandag 23 juli 2012 23:42 schreef alors het volgende:
Jezus wat een droefheidDie reporters, met die blonde gozer als dieptepunt
Badrs adviseur
Die sjakies die zo nodig hard moeten rijden
Paupers on the beach
Die Amy imitator
Die showbiz gast
![]()
Dat emo item zonder tranen
Geerts promo show
zelfs het spotje erbij
![]()
Mereltje, Mereltje... dit wil jij toch ook niet?
Ik vond die kleren van die reporter met de fiets wèl erg leuk
Het was helemaal niet haar debuut, ze was ook al vaak genoeg in de ochtendshows te zienquote:Op maandag 23 juli 2012 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het wel een beetje sneu voor die verslaggeefster die bij het De La Mar (zei sprak het uit als Dé La Mar) stond. Het was haar televisiedebuut en haar item is gewoon geschrapt.
O dan maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Het was helemaal niet haar debuut, ze was ook al vaak genoeg in de ochtendshows te zien
[ afbeelding ]
Eerder voor de schoolkrant als je 't mij vraagt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind die Merel echt zo'n meisje dat bij de Gemeente werkt als beleidsmedewerkster.
Mooi merk!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat die mensen allemaal naar de studio komen voor 1 minuut. Waarom moest die Tom Coronel nou helemaal komen? Hij heet trouwens Tom Romeo en zijn tweelingbroer Tim Alfa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog van de partij?![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:50 schreef Veerboot het volgende:
Als ik de reacties in dit topic zo lees, zou ik bijna Uitzending Gemist even openen.
WasVolgens mij heb ik hem wel even 10 seconden gespot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog van de partij?
Dat was een pareltje ja, en alsof het ook alleen maar om geluid zou kunnen gaan, de domheidquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:50 schreef Kansenjongere het volgende:
Dat was ook wel een geniaal item. Volgens mij is welgeteld één omwonende aan het woord gekomen en vervolgens werd door iedereen gesteld dat alle omwonenden de maatregel onzin vonden.
het Telegraaf geluid op televisie.....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was een pareltje ja, en alsof het ook alleen maar om geluid zou kunnen gaan, de domheid
Net als je dacht dat gisteren het absolute dieptepunt was...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Party Brard vanavond te gast. Vertelde ze op twitter
bronquote:Weinig tv-kijkers door zomerweer
HILVERSUM - Het mooie zomerweer trok gisteravond veel mensen weg van de buis, blijkt uit dinsdag gepubliceerde cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO).
De eerste uitzending van het nieuwe actuele zomerprogramma WNL Half 8 Live! trok slechts 132.000 kijkers. PVV-leider Geert Wilders was te gast in de eerste editie. Hij sprak met presentatrice Merel Westrik over onder meer Europa en de financiële situatie van Griekenland.
WNL Half 8 Live! is deze zomermaanden op het tijdstip van De Wereld Draait Door op Nederland 3 te zien. Het KRO-programma Spoorloos Extra had maandagavond de meeste kijkers, ruim 1,4 miljoen.
Dan ga ik zeker kijken, ergernis ten top, heerlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:20 schreef Haaibaaike het volgende:
We voorspelden het al inderdaad...quote:HILVERSUM - Het mooie zomerweer trok gisteravond veel mensen weg van de buis, blijkt uit dinsdag gepubliceerde cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO).
Ik weet niet wat erger is. Dat ze weer op tv komt met haar rotkop of dat jij haar volgt op Twitterquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Zou die twitter feed op die site gecensureerd worden?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:56 schreef Specularium het volgende:
Zelfs die site is kut, daar staan de gasten van vandaag niet.
Het zal eens niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Merel over de eerste uitzending van Half 8 Live:
http://www.3fm.nl/gemist#(...)ragment/234384/53836
Geertje W. heeft dus de onderwerpen bepaald.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | 1800 JOURNAAL 18 UUR 4,1 28,0 625.000 1814 EENVANDAAG 3,7 24,4 571.000 1845 SPORTJOURNAAL 3,2 20,2 493.000 1859 LINGO 2,9 17,0 440.000 1927 OP WEG NAAR LONDEN 2,0 10,5 304.000 2000 JOURNAAL 20 UUR 9,3 39,1 1.431.000 2033 GROETEN VAN MAX 7,1 26,1 1.092.000 2126 SPOORLOOS EXTRA 9,4 33,1 1.433.000 2212 WE ZIJN ER BIJNA 8,3 27,7 1.270.000 |
Dat was toch ook overduidelijk? Hij had niet voor niets dat percentage uit zijn hoofd geleerd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Merel over de eerste uitzending van Half 8 Live:
http://www.3fm.nl/gemist#(...)ragment/234384/53836
Geertje W. heeft dus de onderwerpen bepaald.
Groeten van Max is best leuk, soort Vakantieman/Red mijn Vakantie.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:00 schreef Modus het volgende:
Wel apart dat Ned 1 dan bar weinig last leek te hebben van nietkijkers.
[ code verwijderd ]
http://www.kijkonderzoek.(...)fers/file,dp-0-1-0-p
En "We zijn er bijna" was geniale tv.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Groeten van Max is best leuk, soort Vakantieman/Red mijn Vakantie.
Daar kwam ik pas achter toen het al was afgelopen, ik las erover, had mij inderdaad ook leuk geleken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En "We zijn er bijna" was geniale tv.
Broekje uit. (anders plakt ie aan mijn ballen)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Zitten we er allemaal al weer klaar voorrrrrrrrr?
Ik schrok al, ik dacht heel even dat het voor Patty Brard wasquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Broekje uit. (anders plakt ie aan mijn ballen)
Het was een beetje Michiel van Erp-achtige lulligheid. Heerlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar kwam ik pas achter toen het al was afgelopen, ik las erover, had mij inderdaad ook leuk geleken.
Neuh, daar is nooit sprake van geweest. Eva had natuurlijk wel een lekker scherp interview met Bram kunnen hebben over de contante betalingen die hij geaccepteerd maar niet op gegeven heeft. De waarheid was vast boven tafel gekomenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat die blonde ook zou presenteren, Eva Jinek? Kan ze haar vriendje uitnodigen
Er stond in dat promo-artikel een kleine verwijzing naar hun samenwerking.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
Huh hoe kom ik daar nou bij? Ik had echt in gedachten dat ze het of samen of om en om zouden presenteren...
Nee, zo gaat dat in hun ochtendprogramma maar dit programma is echt exclusief toebedeeld aan Mereltje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
Huh hoe kom ik daar nou bij? Ik had echt in gedachten dat ze het of samen of om en om zouden presenteren...
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:31 schreef Specularium het volgende:
"Wij blijven gewoon!"
Zeggen die allochtonen ook altijd.
Wordt wel een kwaliteitsitem straksquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Ah de geweldige interviewer weer, zijn eerste zin begreep ik al totaal niet.
Dat dacht ik ook.quote:
http://bit.ly/Ntnzxtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat "in de luwte" betekent
Daar waar dit programma zich ongeveer bevindt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat "in de luwte" betekent
WNL heeft geen ICT-ers.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:34 schreef alors het volgende:
Waarom geen stream? Ik heb geen zin om naar de tv te lopen voor dit
Die met dat strikje?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Ze moeten misschien die ene vent inhuren, die altijd bij DWDD te gast is met zijn filmpjes, misschien kan hij wat betere vinden.
In het dorp waar ik opgegroeid ben was het de naam van de dagopvang voor geestelijk gehandicapten. Dat is ook wel toepasselijk in dit geval.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar waar dit programma zich ongeveer bevindt.
Dagan Cohen bedoel je?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Ze moeten misschien die ene vent inhuren, die altijd bij DWDD te gast is met zijn filmpjes, misschien kan hij wat betere vinden.
Ermelo dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In het dorp waar ik opgegroeid ben was het de naam van de dagopvang voor geestelijk gehandicapten. Dat is ook wel toepasselijk in dit geval.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen flauw idee meer hoe hij heet eigenlijk.
Waarom weet ik dat hij Dagan Cohen heet?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ja, hij heeft personeel dat heel goed filmpjes kan vinden...
Omdat jij ook teveel DWDD kijkt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Waarom weet ik dat hij Dagan Cohen heet?
Google helpt vaak.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:38 schreef OProg het volgende:
Ik was gelukkig niet de enige die Dagan bij naam kende
Het heeft ook geen enkele zin om asbest op de bbq te leggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:39 schreef Cee het volgende:
Jongens, bij de les blijven he, de BBQ filmpjes zijn allang voorbij, het gaat over ASBEST.
quote:
Monsterbabies.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:40 schreef OProg het volgende:
[..]![]()
Deze expert is in het rampgebied geweest.
Hij heeft daar monsters genomen...
Tenzij je in de top 5 van morgen wil komen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het heeft ook geen enkele zin om asbest op de bbq te leggen.
Idd. Overdreven gedoe. Langs de snelweg wonen zal waarschijnlijk slechter zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
Kleefmonsters, interessant. In het fietsenhok van mijn lagere school zat ook asbest, hij haan die er naar kraaide
Dat komt door asbest.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:42 schreef alors het volgende:
Is het mijn tv of had die kok diepzwarte kringen onder zijn ogen?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:45 schreef Cee het volgende:
Aziatische boktor, weg met die buitenlanders.
''Wij blijven gewoon''quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:45 schreef Cee het volgende:
Aziatische boktor, weg met die buitenlanders.
ey pssssquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel een leuk scheldwoord, jij vieze boktor.
BokTorres.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
Boktorren in een voetbalstadionHooligans!
Hmm, goeie suggestie, heeft dezelfde agressieve klanken als kanker.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel een leuk scheldwoord, jij vieze boktor.
Het gaat hier om een aziatische boktor dus het is meer zoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:46 schreef Modus het volgende:
Volgens mij kijkt een boktor altijd zo ''.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:49 schreef Cee het volgende:
Wel mooi dat ze een foto van haarzelf aan de telefoon heeft gemaild naar de redactie.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:50 schreef FredVleespet het volgende:
Waarom een foto van het konijn van Nesquick
De tweet van de dag.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:50 schreef FredVleespet het volgende:
Waarom een foto van het konijn van Nesquick
Verkapte Calve reclame.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zelfs Pieter van den Hoogenband gaat het niet redden.Godsamme..
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Alsof we al niet genoeg speklappen hebben gezien.
Niet overdrijven, het is nog net geen 55 minuten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:57 schreef Cee het volgende:
In combinatie met dit topic weet ik niet of ik nu een uur van m'n leven aan het vergooien ben of niet.
Wat had je anders gedaan dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:57 schreef Cee het volgende:
In combinatie met dit topic weet ik niet of ik nu een uur van m'n leven aan het vergooien ben of niet.
Oef, inderdaad, dat verzacht de pijn!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet overdrijven, het is nog net geen 55 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |