Dagan Cohen bedoel je?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Ze moeten misschien die ene vent inhuren, die altijd bij DWDD te gast is met zijn filmpjes, misschien kan hij wat betere vinden.
Ermelo dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In het dorp waar ik opgegroeid ben was het de naam van de dagopvang voor geestelijk gehandicapten. Dat is ook wel toepasselijk in dit geval.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen flauw idee meer hoe hij heet eigenlijk.
Waarom weet ik dat hij Dagan Cohen heet?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ja, hij heeft personeel dat heel goed filmpjes kan vinden...
Omdat jij ook teveel DWDD kijkt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Waarom weet ik dat hij Dagan Cohen heet?
Google helpt vaak.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:38 schreef OProg het volgende:
Ik was gelukkig niet de enige die Dagan bij naam kende
Het heeft ook geen enkele zin om asbest op de bbq te leggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:39 schreef Cee het volgende:
Jongens, bij de les blijven he, de BBQ filmpjes zijn allang voorbij, het gaat over ASBEST.
quote:
Monsterbabies.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:40 schreef OProg het volgende:
[..]![]()
Deze expert is in het rampgebied geweest.
Hij heeft daar monsters genomen...
Tenzij je in de top 5 van morgen wil komen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het heeft ook geen enkele zin om asbest op de bbq te leggen.
Idd. Overdreven gedoe. Langs de snelweg wonen zal waarschijnlijk slechter zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
Kleefmonsters, interessant. In het fietsenhok van mijn lagere school zat ook asbest, hij haan die er naar kraaide
Dat komt door asbest.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:42 schreef alors het volgende:
Is het mijn tv of had die kok diepzwarte kringen onder zijn ogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |