Er stond in dat promo-artikel een kleine verwijzing naar hun samenwerking.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
Huh hoe kom ik daar nou bij? Ik had echt in gedachten dat ze het of samen of om en om zouden presenteren...
Nee, zo gaat dat in hun ochtendprogramma maar dit programma is echt exclusief toebedeeld aan Mereltje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
Huh hoe kom ik daar nou bij? Ik had echt in gedachten dat ze het of samen of om en om zouden presenteren...
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:31 schreef Specularium het volgende:
"Wij blijven gewoon!"
Zeggen die allochtonen ook altijd.
Wordt wel een kwaliteitsitem straksquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Ah de geweldige interviewer weer, zijn eerste zin begreep ik al totaal niet.
Dat dacht ik ook.quote:
http://bit.ly/Ntnzxtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat "in de luwte" betekent
Daar waar dit programma zich ongeveer bevindt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat "in de luwte" betekent
WNL heeft geen ICT-ers.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:34 schreef alors het volgende:
Waarom geen stream? Ik heb geen zin om naar de tv te lopen voor dit
Die met dat strikje?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Ze moeten misschien die ene vent inhuren, die altijd bij DWDD te gast is met zijn filmpjes, misschien kan hij wat betere vinden.
In het dorp waar ik opgegroeid ben was het de naam van de dagopvang voor geestelijk gehandicapten. Dat is ook wel toepasselijk in dit geval.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar waar dit programma zich ongeveer bevindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |