Ik wilde het mede met dit topic volgen. Slechte tv kan leuk zijn maar dit ging net ff te ver. Na 1 item afgehaakt.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:15 schreef TAV74 het volgende:
Zo zeg, wat was dit slecht. Als ik deze hilarische topics eerder had gevonden had ik het wellicht iets langer dan 5 minuten volgehouden, nu was ik wel uitgelachen.
twitter:Domien twitterde op maandag 23-07-2012 om 19:59:04Wat een malle show! Hoofdgast Wilders, maar die is er nog niet. Programma duurt nog 7 minuten. Nu Amy Winehouse imitator. Echt! #half8live reageer retweet
Benno Mentveld is anders ook iemand die dat prima kan. Misschien nog wel beter als hij de kans zou krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Matthijs (b)lijkt zijn salaris toch wel waard. Dit is een vak wat maar weinigen beheersen. En die zitten vanavond niet aan tafel.
Die was idd flawless toen ie het overnam van Matthijs bij DWDD!quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Benno Mentveld is anders ook iemand die dat prima kan. Misschien nog wel beter als hij de kans zou krijgen.
Toppertje dus! Merel!!!quote:Op maandag 23 juli 2012 23:42 schreef alors het volgende:
Jezus wat een droefheidDie reporters, met die blonde gozer als dieptepunt
Badrs adviseur
Die sjakies die zo nodig hard moeten rijden
Paupers on the beach
Die Amy imitator
Die showbiz gast
![]()
Dat emo item zonder tranen
Geerts promo show
zelfs het spotje erbij
![]()
Mereltje, Mereltje... dit wil jij toch ook niet?
Ik vond die kleren van die reporter met de fiets wèl erg leuk
Het was helemaal niet haar debuut, ze was ook al vaak genoeg in de ochtendshows te zienquote:Op maandag 23 juli 2012 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het wel een beetje sneu voor die verslaggeefster die bij het De La Mar (zei sprak het uit als Dé La Mar) stond. Het was haar televisiedebuut en haar item is gewoon geschrapt.
O dan maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Het was helemaal niet haar debuut, ze was ook al vaak genoeg in de ochtendshows te zien
[ afbeelding ]
Eerder voor de schoolkrant als je 't mij vraagt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind die Merel echt zo'n meisje dat bij de Gemeente werkt als beleidsmedewerkster.
Mooi merk!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat die mensen allemaal naar de studio komen voor 1 minuut. Waarom moest die Tom Coronel nou helemaal komen? Hij heet trouwens Tom Romeo en zijn tweelingbroer Tim Alfa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog van de partij?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |