Wat lievquote:Op maandag 23 juli 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had gemaild voor jou en stinho
Mailtje gestuurd voor jou en stinho dusquote:
Ik ben stiekem ook heel liefquote:
Sowieso mensen met de naam lokiquote:
Is dat niet een Noorse god ofzo?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso mensen met de naam loki!!!
Ja? Heb ooit een film gezien en daar kwam in een loki in voor en die was gayquote:
dat is vast van de power rangers?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:28 schreef onlogisch het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Loki
I was right.
[ afbeelding ]
Geen idee, first hit @ google op victory dance .gifquote:Op maandag 23 juli 2012 12:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat is vast van de power rangers?
Ja, bedankt pik.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mailtje gestuurd voor jou en stinho dus
Hmf en kapi kwamen erna met een ban
Die van hmf en kapi nog minder maar goed toen had ik al gemaildquote:Op maandag 23 juli 2012 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, bedankt pik.
Maar het sloeg ook echt helemaal nergens op.
Oke dan maar even downloadenquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Het schijnt dat ik gistermiddag de nieuwe Batman heb gekeken, kan mij er niks van herinneren dus van de week maar weer gaan
dafuq heb jij allemaal lopen gebruiken johquote:Op maandag 23 juli 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke dan maar even downloaden
Het schijnt dat ik gistermiddag de nieuwe Batman heb gekeken, kan mij er niks van herinneren dus van de week maar weer gaan
quote:
lsdquote:Op maandag 23 juli 2012 12:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dafuq heb jij allemaal lopen gebruiken joh
Dit was lsd met extra acid ofzo had die hippie het over, goed voor wat trip plezierquote:Op maandag 23 juli 2012 12:38 schreef Caland het volgende:
Ook wel eens zegeltjes op, maar dat weet ik toch altijd vrij goed na te vertellen.
Nou dat heb je gewetenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit was lsd met extra acid ofzo had die hippie het over, goed voor wat trip plezier
Ja manquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit was lsd met extra acid ofzo had die hippie het over, goed voor wat trip plezier
Lekker.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach mooi toch.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja man
Was sowieso wel stom want ik nam het zaterdagmiddag terwijl ik nog naar een feestje moest
Feestje nooit gehaald en gewoon verder gegaan met die van ons
Heb wel leuk adresje voor je danquote:Op maandag 23 juli 2012 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker.
Binnenkort ook maar weer een velletje inslaan voor de na-zomer.
Hoe oud ben je danquote:Op maandag 23 juli 2012 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Blij dat ik die tijd "ontgroeid" ben. Niet meer weten hoe je ergens terecht bent gekomen...
Vroeger leuk, nu een verschrikking
Alleen beetje verbrand gisteren op het strandquote:
Laatste keer kwam die zooi ook uit dat dorp van je. Oud omatje alles.quote:
Was je op casquote:Op maandag 23 juli 2012 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen beetje verbrand gisteren op het strand
Ik had echt iets van ja ja het zal wel toen die hippie begon te lullen hoe sterk het was, dacht dat ik wel wat gewend was nou pff heb het gewetenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste keer kwam die zooi ook uit dat dorp van je. Oud omatje alles.Bizarre dingen.
wordt gemaakt in de vieze vieze Forbo fabriekquote:Op maandag 23 juli 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste keer kwam die zooi ook uit dat dorp van je. Oud omatje alles.Bizarre dingen.
Nee zandvoortquote:
onlogisch danquote:
Leuk grapje Stevenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
onlogisch dan
Ben je getrouwd ofzo
Nee, maar de kleine is wel onderweg.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
onlogisch dan
Ben je getrouwd ofzo
Idd, in 10 jaar FOK! is ie nog nooit gemaaktquote:
Tarado volgens mij ook.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:48 schreef napoleonfour het volgende:
Dan ben je dus de tweede papa hier in de sc, of Steven moet nog ergens een kind hebben liggen.
Dat je gaat trouwen?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, maar de kleine is wel onderweg.
[..]
Idd, in 10 jaar FOK! is ie nog nooit gemaakt
Vast wel, als ie niet meer weet wat ie afgelopen weekend heeft gedaan zal dat vast niet de eerste en enige keer zijn geweestquote:Op maandag 23 juli 2012 12:48 schreef napoleonfour het volgende:
Dan ben je dus de tweede papa hier in de sc, of Steven moet nog ergens een kind hebben liggen.
Kloptquote:
HMF is verantwoordelijk voor het geboorteoverschot in Azie, klopt.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
HMF is verantwoordelijk voor het geboorteoverschot in Azie, klopt.
Een kind ookquote:
die zit nu boos achter zijn computertje johquote:Op maandag 23 juli 2012 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
HMF is verantwoordelijk voor het geboorteoverschot in Azie, klopt.
Dit zit gewoon mee te lezen vanaf zijn geheime locatie vakantie adres met zijn satelliet verbindingquote:Op maandag 23 juli 2012 12:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die zit nu boos achter zijn computertje johEn maar balen dat ie heeft gezegd dat ie op vakantie is.
valt vies tegenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eensch. Maar daar "geniet" je langer van dan 1 dag
Ja maar oppassen is iets anders dan papa zijn he.quote:
Nog 6 weken en dan woon ik in die tyfusstad van julliequote:Op maandag 23 juli 2012 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is alleen als ze uit Amsterdam komen hé.
Uit Rotterdam zijn ze tof hoor
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog 6 weken en dan woon ik in die tyfusstad van jullie
Hij zit nu in Pyongyang trouwens. Gaat proberen Noord en Zuid weer te herenigen.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit zit gewoon mee te lezen vanaf zijn geheime locatie vakantie adres met zijn satelliet verbinding
Lolwut?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog 6 weken en dan woon ik in die tyfusstad van jullie
Ik ga voor 1,5jaar daar wonenquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij zit nu in Pyongyang trouwens. Gaat proberen Noord en Zuid weer te herenigen.
Wat een grap.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga voor 1,5jaar daar wonen
Wil weg waar ik nu zit en kreeg de kans om 5 minuten van cs te gaan wonen
Het is serieusquote:
Ah, jawel joh. Kan best.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben al werk aan het zoeken enzo
Haven ga ik maar niet doen denk ik
Steven de haakneus in de Havenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee man, is hard werken enzo, niks voor mijquote:
quote:
en maar uitleggen waar die zijn accent vandaan haalt en waar die drie sterren voor zijnquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en maar uitleggen waar die zijn accent vandaan haalt en waar die drie sterren voor zijn. Zeg gewoon dat elke ster staat voor elke goudvis die je hebt moeten doorflushen.
Afca staat voor Alle feyenoorders comen alleenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en maar uitleggen waar die zijn accent vandaan haalt en waar die drie sterren voor zijn
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben serieus al aan het zoekenquote:
Ik zou er heengaanquote:Op maandag 23 juli 2012 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Afca staat voor Alle feyenoorders comen alleen
En 3 sterren voor zomer,herfst en lente
Met dat waarschijnlijke accent van hem?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou er heengaan
Maar dat wordt gewoon werk, waar lange mouwen gedragen wordt.
Haven betaald goed, Horeca heeft nog mensen nodig.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben serieus al aan het zoeken
Echter gaat het echt niet de haven worden
Sowieso tochquote:Op maandag 23 juli 2012 13:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou er heengaan
Maar dat wordt gewoon werk, waar lange mouwen gedragen wordt.
Ik wil niet hard werkenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haven betaald goed, Horeca heeft nog mensen nodig.
Ik gok dat hij in de haven per ongeluk een zeecontainer zal koppen.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haven betaald goed, Horeca heeft nog mensen nodig.
callcenterquote:Op maandag 23 juli 2012 13:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil niet hard werken
Gewoon kantoor baantje
in elk hart zit een stukje Rotterdam.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:05 schreef yvonne het volgende:
Altijd al geweten dat in die Stief een Rotterdammer verstopt zit
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:05 schreef yvonne het volgende:
Altijd al geweten dat in die Stief een Rotterdammer verstopt zit
Ja ik verwacht iets meer ambitie als je m'n schoonzoon wilt worden stief.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil niet hard werken
Gewoon kantoor baantje
haha ja daar heeft ie super ervaring meequote:
Ik werd laatst afgewezen omdat ze geen teamleiders zochtenquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ik verwacht iets meer ambitie als je m'n schoonzoon wilt worden stief.
Jaquote:
Bitch pleasequote:Op maandag 23 juli 2012 13:09 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb nog wel een pandje voor je @ zuid. Mooi uitzicht op het mooiste stadion van Nederland
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:09 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb nog wel een pandje voor je @ zuid. Mooi uitzicht op het mooiste stadion van Nederland
Want, wie is de volgende pion in deze soap?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:15 schreef SjaakBauer het volgende:
De Recherche probeert nu ook alles en iedereen er bij te halen om Badr Hari achter slot en grendel te krijgen
Beetje raarquote:Op maandag 23 juli 2012 13:15 schreef SjaakBauer het volgende:
De Recherche probeert nu ook alles en iedereen er bij te halen om Badr Hari achter slot en grendel te krijgen
Gaan we bieren ouwequote:
Met hmf heb ik ook al plannen staan wanneer ik er zitquote:
Hehe, wanneer trek je in dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met hmf heb ik ook al plannen staan wanneer ik er zit
Kom dan gelijk met de hele Feyenoord kliek een biertje doenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met hmf heb ik ook al plannen staan wanneer ik er zit
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want, wie is de volgende pion in deze soap?
Met oude incidenten een zaak proberen op te bouwen om hem dan voor wat langer weg te krijgen. Begint op een heksenjacht te lijken.quote:Tegen vechtsporter Badr Hari is een tweede aangifte ingediend. Die komt van mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg, schrijft De Telegraaf maandag. Van den Berg zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.
Eerder deze maand deed miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd. Na dat incident doken verschillende verhalen op over eerdere mishandelingen. Een van die verhalen kwam van Van den Berg.
Bij het rondleiden van een groepje mensen in zijn eigen club zou hij 'in de zone' van Hari zijn gekomen, waarop de vechtsporter hem zou hebben aangevallen. Van den Berg mist nog altijd enkele voortanden. Hij zou geen aangifte hebben gedaan op voorwaarde dat Hari nooit meer in de club zou komen.
Hij kwam tot dat besluit omdat hij geen vertrouwen had in justitie. Nu zegt hij dat het hem al die tijd niet lekker heeft gezeten dat Hari er zo gemakkelijk mee weg kwam. Ook was hij bij het incident in de Arena in de buurt en heeft hij gezien hoe Everink eraan toe was. "Het leek wel een oorlogsslachtoffer." In een zes uur durend verhoor heeft Van den Berg daarom zijn verhaal gedaan.
De afgelopen dagen had de politie volgens De Telegraaf contact met getuigen en meerdere mensen die zeggen in het verleden door de vechtsporter te zijn mishandeld. Een aantal overweegt volgens de krant ook alsnog aangifte te doen. De politie zou ook beschikken over een foto van een van de verdachten van de mishandeling van Everink. De recherche zou verwachten op korte termijn Hari en zijn partner Estelle Cruijff, die ook in de Arena aanwezig was, te verhoren.
Niks mis meequote:Op maandag 23 juli 2012 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom dan gelijk met de hele Feyenoord kliek een biertje doen
Maandje ofzo manquote:
Je moet ook niet aan onze ruudje komenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Met oude incidenten een zaak proberen op te bouwen en hem dan voor wat langer weg te krijgen. Begint op een heksenjacht te lijken.
Die gozert die nu aangifte heeft gedaan was doods- en doodsbang voor Hari en zijn vriendjes. Die moet wel op een bepaalde manier beschermd willen worden want anders had 'ie nooit ingestemd met het doen van een aangifte. Maar door deze aangifte + getuigen die uit de school gaan klappen is het een kwestie van tijd voor dat het OM een zaak begint.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan onze ruudje komen, denk gewoon dat het is dat mensen het nu veilig vinden om naar buiten te treden met dit soort verhalen.
steven hoefde maar een kwart te draaien en badr was nockie gegaan door een neusstoot.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij durfde jou gewoon geen tikken te geven
Ik breek zijn benenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij durfde jou gewoon geen tikken te geven
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
steven hoefde maar een kwart te draaien en badr was nockie gegaan door een neusstoot.
Bonjasky is in ieder geval niet zo'n idioot als Hari.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:28 schreef onlogisch het volgende:
Zo stond ik een keer naar Bonjasky te pissen, en dacht ik : Hem zou ik wel kunnen hebben, niet wetende dat het Bonjasky was. Dat zei mn maat later pas
Ik sta ook met Ernesto Hoost op de foto paar jaar terug bij Dance Valley, dat is echt een grote negerquote:Op maandag 23 juli 2012 13:28 schreef onlogisch het volgende:
Zo stond ik een keer naar Bonjasky te pissen, en dacht ik : Hem zou ik wel kunnen hebben, niet wetende dat het Bonjasky was. Dat zei mn maat later pas
Hoost valt wel mee. Bob Sapp, dát is pas een grote negertquote:Op maandag 23 juli 2012 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta ook met Ernesto Hoost op de foto paar jaar terug bij Dance Valley, dat is echt een grote neger
Dat is een baasquote:Op maandag 23 juli 2012 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta ook met Ernesto Hoost op de foto paar jaar terug bij Dance Valley, dat is echt een grote neger
Bruno Martins Indi, dát is pas een grote negertquote:Op maandag 23 juli 2012 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoost valt wel mee. Bob Sapp, dát is pas een grote negert
Ja die is dik, maar Hoost is echt huge manquote:Op maandag 23 juli 2012 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoost valt wel mee. Bob Sapp, dát is pas een grote negert
Hij slist wel als een bitchquote:
Ja klopt ja, bij veel van die youtube filmpjes heb je hem als co-commentator en dan spreekt 'ie nog Engels ookquote:Op maandag 23 juli 2012 13:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die is dik, maar Hoost is echt huge man
[..]
Hij slist wel als een bitch
quote:Mooie vacature voor je
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Leuk man vrienden
Stuurt iemand dit naar mij:')
http://www.nederlandvacat(...)a262_tyCAT_&cu=nl-NL
[..]
''Ja hallo mean, met steven ouwe waarmee kan ik u helpen?''quote:Op maandag 23 juli 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Leuk man vrienden
[..]
quote:
Ach, het stikt van de joden in de Kuip op wedstrijddagen. Of denk je dat al die honderden stewards die extern worden ingehuurd allemaal voor Feyenoord zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Ja hallo mean, met steven ouwe waarmee kan ik u helpen?''
''HE KANKER JOOD''
Ik zie het voor me.
Seizoen '10/'11 stonden een groepje gasten achter ons constant op Biseswar te zeiken ''kanker amsterdammer'' zus ''kut jood'' zo. Met een Amsterdams accent.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, het stikt van de joden in de Kuip op wedstrijddagen. Of denk je dat al die honderden stewards die extern worden ingehuurd allemaal voor Feyenoord zijn.
Ja die zullen echt voor Ajax zijn hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, het stikt van de joden in de Kuip op wedstrijddagen. Of denk je dat al die honderden stewards die extern worden ingehuurd allemaal voor Feyenoord zijn.
Achja de zogenaamde leider en capo van 410 Dani die komt uit Rotterdamquote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Seizoen '10/'11 stonden een groepje gasten achter ons constant op Biseswar te zeiken ''kanker amsterdammer'' zus ''kut jood'' zo. Met een Amsterdams accent.![]()
![]()
Je zou niet de eerste jood zijn die daar werkt/heeft gewerktquote:Op maandag 23 juli 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Leuk man vrienden
[..]
Vorig seizoen is nog zo'n studentje achter zijn verkooptentje getrokken omdat hij iemand uitmaakte voor kutkakkerlak in de Kuip. Niet echt handig.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die zullen echt voor Ajax zijn hoor
Ik zat niet vast manquote:
En wat zijn mijn principes danquote:Op maandag 23 juli 2012 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig seizoen is nog zo'n studentje achter zijn verkooptentje getrokken omdat hij iemand uitmaakte voor kutkakkerlak in de Kuip. Niet echt handig.
Maargoed, er worden volgens mij 500 man per wedstrijddag extern ingehuurd, beveiliging, vreten verkopen noem maar op. Daar zitten natuurlijk altijd wel een paar joden tussen die niet dezelfde principes hebben als jij bijvoorbeeld.
Ik zie jou niet broodjes Unox in de Kuip verkopen op wedstrijddagen.quote:
Hehehe en onze eigen aanvoerder sliep vroeger ook onder een Ajax dekbed.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja de zogenaamde leider en capo van 410 Dani die komt uit Rotterdam
Sowieso niet neequote:Op maandag 23 juli 2012 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie jou niet broodjes Unox in de Kuip verkopen op wedstrijddagen.
vd Wiel liep met een kakkerlakken shirt met van Persie achterop door Amsterdam paar jaar terugquote:Op maandag 23 juli 2012 13:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe en onze eigen aanvoerder sliep vroeger ook onder een Ajax dekbed.![]()
Hehehe.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vd Wiel liep met een kakkerlakken shirt met van Persie achterop door Amsterdam paar jaar terug
Callie zei toen ie voor Ado speelde dat ie nooit een Ajax shirt zou aantrekkenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe.Ja ach, zoals bekend kan het de spelers zelf allemaal niks schelen wat voor shirt ze aan hebben.
Maar dát geloof ik dan weer wel wat meer. Alhoewel, als Ajax 1 miljoen per jaar bood was hij daar ook gewon gaan spelen denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Callie zei toen ie voor Ado speelde dat ie nooit een Ajax shirt zou aantrekken
Klopt helemaal.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Callie zei toen ie voor Ado speelde dat ie nooit een Ajax shirt zou aantrekken
Klopt, Messi zat ernaast en zijn linkerbeen moet geamputeerd worden.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:03 schreef Aniron het volgende:
Ik hoor geruchten dat Abidal is overleden na een auto ongeluk. Kan er echter nergens iets over vinden ... iemand enig idee?
Messi is toch maar een matige spelerquote:Op maandag 23 juli 2012 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
[..]
Klopt, Messi zat ernaast en zijn linkerbeen moet geamputeerd worden.
Straks lekker volledig uitdrogen tijdens het werk.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:07 schreef Typisch het volgende:
Het is wel echt tering warm zeg zo zonder wind.
http://twitter.com/zeykur(...)399415726080/photo/1quote:Op maandag 23 juli 2012 14:03 schreef Aniron het volgende:
Ik hoor geruchten dat Abidal is overleden na een auto ongeluk. Kan er echter nergens iets over vinden ... iemand enig idee?
ohohquote:Op maandag 23 juli 2012 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://twitter.com/zeykur(...)399415726080/photo/1
als dat zijn ferrari is, ja dan kan het best zo zijn ja.
Ach, is gewoon weer Kluivert joh.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://twitter.com/zeykur(...)399415726080/photo/1
als dat zijn ferrari is, ja dan kan het best zo zijn ja.
Ik ben ook aan het 'werk'. Maar gelukkig doe ik dat onder het genot van een biertje.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Straks lekker volledig uitdrogen tijdens het werk.
nou zijn familie heeft je gehoord hoor!quote:
quote:
Is hij dood dan?quote:
Dat kan Abidal niet zijn, Turken zijn aan het trollen.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is hij dood dan?Krijg maar weinig gevonden op twitter wel een foto
[ afbeelding ]
Heeft hij zichzelf doodgereden?
hij kan wel zoveel zeggenquote:Op maandag 23 juli 2012 14:18 schreef Doublepain het volgende:
Dat kan Abidal niet zijn, jaar geleden nog een bericht gelezen dat hij al zijn dure auto´s verkocht had. ivm zijn ziekte dacht hij ineens heel anders over het leven
http://81.173.100.47/doc.asp?uid=137745quote:Op maandag 23 juli 2012 14:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij kan wel zoveel zeggen. Heb jij zijn garage gezien?
Vorige week nog geweest. Stond alleen dit nog:quote:Op maandag 23 juli 2012 14:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij kan wel zoveel zeggen. Heb jij zijn garage gezien?
Laten we het hopen.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:36 schreef Doublepain het volgende:
Wie weet is het gewoon Zlatan die de wegen test van Frankrijk
twitter:TheRealAC3 twitterde op zondag 22-07-2012 om 18:23:22I am what I am!!! Winnerrr!!!! Hahahahahahah, 11 to me 0 for you!!! http://t.co/sUPSFfkh reageer retweet
twitter:sheby_23 twitterde op zondag 22-07-2012 om 18:34:35@TheRealAC3 @piersmorgan Guess Whos winning... !! http://t.co/FlFL7cjM reageer retweet
Wie is Piers Morgan?quote:Op maandag 23 juli 2012 14:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Heldtwitter:TheRealAC3 twitterde op zondag 22-07-2012 om 18:23:22I am what I am!!! Winnerrr!!!! Hahahahahahah, 11 to me 0 for you!!! http://t.co/sUPSFfkh reageer retweet
twitter:sheby_23 twitterde op zondag 22-07-2012 om 18:34:35@TheRealAC3 @piersmorgan Guess Whos winning... !! http://t.co/FlFL7cjM reageer retweet
Ik kan alleen dit vinden:quote:
hard knock life danquote:Op maandag 23 juli 2012 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een Engelse journalist/presentator en die hard Arsenal fan
atm?quote:
quote:Santigold - L.E.S. Artistes
30 Seconds to Mars - This Is War
Portishead - Wanderinz Star
The Kinks - Lola - Mono Single Version
The The - Uncertain Smile
Within Temptation - Ice Queen
The Shins - Phantom Limb
Gossip - Standing In The Way Of Control
U2 - Elevation
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
gutentagquote:
At the moment.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:25 schreef Happel het volgende:
[..]
atm?
Daar zit echt niks bij wat van deze tijd is volgens mij.
Ik weet wat atm isquote:Op maandag 23 juli 2012 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
At the moment.
Hoeft niet van deze tijd te zijn, maar wat je op dit moment lekker vind. Soms heb je dat dat je een periode een nummer extra leuk vind![]()
Post gewoon wat je goed vind
Ik ben op tijd uit de jillaquote:
Niet echt mijn dingquote:Op maandag 23 juli 2012 15:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik weet wat atm is
Ik luister altijd wat ik lekker vind eigenlijk. Doe niet aan radio en dat soort shit. Zat vanmorgen wel naar nieuwe album van Nas te luisteren. Klonk wel goed.
Verder luister ik voornamelijk naar dit soort muziek de laatste tijd:
Dat was dat nummer wat jij net postte ook niet voor mij. Dat is pure kanker aan het gehoor.quote:
Ik zit er klaar voor.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kanker net de trap af omdat ik bezweette voetjes heb
wiequote:
Omdat ik vraag wie?quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat was dat nummer wat jij net postte ook niet voor mij. Dat is pure kanker aan het gehoor.
quote:
quote:
Herkenbaarheidquote:Op maandag 23 juli 2012 15:42 schreef Typisch het volgende:
Zou wel baas zijn als het een onbekende is.
We zullen je goed aan het qerk zetten.quote:
Ja was top manquote:
qerk jaquote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We zullen je goed aan het qerk zetten.
Stukken beter.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Dat is ook weer wat overdreven.
Dit beter:
?
Je moet inderdaad even letten op wie zich hier opeens vaker laat zien. Die is het dan altijd.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Of gewoon Mono die hier een week rondhuppelt en direct mod wordt
Liever hij dan een debiel als pizzageitquote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Of gewoon Mono die hier een week rondhuppelt en direct mod wordt
Yvonne heeft gesolliciteerd voor mijquote:Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef GGMM het volgende:
Alleen mensen die zelf gesolliciteerd hebben mogen klagen.
Is jouw moeder vroeg overleden (en is dat de reden waarom jij zon kanker kind bent?) en is zij jouw surrogaat moeder ofso?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Yvonne heeft gesolliciteerd voor mij
pleegmoeder jaquote:Op maandag 23 juli 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is jouw moeder vroeg overleden (en is dat de reden waarom jij zon kanker kind bent?) en is zij jouw surrogaat moeder ofso?
aiaiaiquote:Op maandag 23 juli 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is jouw moeder vroeg overleden (en is dat de reden waarom jij zon kanker kind bent?) en is zij jouw surrogaat moeder ofso?
Dit kon weleens heel slecht uit gaan pakken voor Badrquote:Badr Hari is nu officieel verdachte in twee mishandelingszaken. Dat heeft het Openbaar Ministerie laten weten.
Vandaag is bekend geworden dat een mede-eigenaar van een Amsterdamse club aangifte heeft gedaan tegen de vechtsporter. De ondernemer zou in zijn eigen zaak, Club Air, ernstig mishandeld zijn door Hari.
Het OM kan niet zeggen wat de reden is om Hari nu officieel als verdachte aan te wijzen. Volgens een woordvoerder is er nader bekeken wat er in de aangifte stond.
Hari's advocaat zegt in een reactie dat zijn cliënt alle medewerking verleent aan het onderzoek. Volgens de vechtsporter heeft het OM hem niet laten weten waar hij van wordt verdacht.
Voorwaarde
De clubeigenaar werd in elkaar geslagen, omdat hij te dicht in de buurt van Badr Hari zou hebben gestaan. Het slachtoffer leidde op dat moment een paar buitenlandse gasten rond.
Na de mishandeling spraken de clubeigenaar en Badr Hari af om geen aangifte te doen, op voorwaarde dat de vechtsporter nooit meer in de club zou komen.
Oorlogsslachtoffer
Nu Badr Hari onlangs tijdens een dancefeest in de Amsterdam Arena weer iemand zou hebben mishandeld, heeft het slachtoffer besloten om alsnog naar de politie te stappen.
Tijdens het dancefeest in de Arena zou de vechtsporter een andere bezoeker zo ernstig hebben toegetakeld, dat die blijvend letsel opliep.
De Amsterdamse clubeigenaar was ook op het feest en zag het slachtoffer liggen. "Het leek wel een oorlogsslachtoffer", zegt hij in de Telegraaf. Daarom besloot hij om alsnog aangifte te doen van zijn eigen mishandeling.
Deel deze pagina
Ah, dat had ik hier ook wel kunnen posten ja, had het la in het MMA topic gepostquote:Op maandag 23 juli 2012 15:52 schreef SjaakBauer het volgende:
En hij is officieel verdachte in TWEE zaken.
[..]
Dit kon weleens heel slecht uit gaan pakken voor Badr
Als hij die gast bij Sensation in elkaar gebeukt heeft moet hij daar gewoon voor gestraft worden, maar de Recherche is toch wel echt een heksenjacht gestart naar hem, wat ze bij (bijna) niemand anders zouden doen.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, dat had ik hier ook wel kunnen posten ja, had het la in het MMA topic gepostziet er niet goed uit voor hem nee
Mpbiel he..quote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was top man
Was vrijdagavond nog even in Amersfoort en vanaf dat moment is het een zwart gat
[..]
qerk ja
Heksenjacht ja? Ik volg het (nieuws) allemaal niet zo.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als hij die gast bij Sensation in elkaar gebeukt heeft moet hij daar gewoon voor gestraft worden, maar de Recherche is toch wel echt een heksenjacht gestart naar hem, wat ze bij (bijna) niemand anders zouden doen.
Klopt. Binnen de Amsterdamse politie en recherche was veel woede over het feit dat Hari er toen zo gemakkelijk is afgekomen na die beukpartij tegen die uitsmijters. En vele incidenten daarvoor ook trouwens. Ze gaan nu proberen alles er bij te halen om hem zo lang mogelijk weg te krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heksenjacht ja? Ik volg het (nieuws) allemaal niet zo.
Maar misschien is het niet zo raar omdat hij een verleden heeft met onder zijn daden uit komen door mensen af te betalen en het land uit vluchten
Dat zouden ze bij iedere BN'er doenquote:Op maandag 23 juli 2012 15:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als hij die gast bij Sensation in elkaar gebeukt heeft moet hij daar gewoon voor gestraft worden, maar de Recherche is toch wel echt een heksenjacht gestart naar hem, wat ze bij (bijna) niemand anders zouden doen.
Bij hem nog wel extra omdat ze een teringhekel aan hem hebben. Die Hari is de strafrechtelijke dans al een aantal keer ontsprongen.quote:
Hij heeft natuurlijk ook losse handjes (gehad) en door intimidatie is hij er altijd goed mee weg gekomen, heb geen medelijden met hem, vechten doe je in de ring.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij hem nog wel extra omdat ze een teringhekel aan hem hebben. Die Hari is de strafrechtelijke dans al een aantal keer ontsprongen.
Inderdaad. Stop hem maar lekker een tijdje weg, maar ik vrees dat hij niks veranderd.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook losse handjes (gehad) en door intimidatie is hij er altijd goed mee weg gekomen, heb geen medelijden met hem, vechten doe je in de ring.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cesare_Lombrosoquote:Op maandag 23 juli 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
Je ziet gewoon aan sommige mensen hun kop dat het tuig/schoffie is.. hij heeft ook zo'n kop
Je ziet bij sommige gasten gewoon dat het beter is een andere horeca gelegenheid op te gaan zoeken, had ik ook in die tijd als je Cor van Hout ergens een biertje zag drinken, die was de rust zelve maar wel een doelwit.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
Je ziet gewoon aan sommige mensen hun kop dat het tuig/schoffie is.. hij heeft ook zo'n kop
En terecht geen speciale behandendeling voor die gek.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt. Binnen de Amsterdamse politie en recherche was veel woede over het feit dat Hari er toen zo gemakkelijk is afgekomen na die beukpartij tegen die uitsmijters. En vele incidenten daarvoor ook trouwens. Ze gaan nu proberen alles er bij te halen om hem zo lang mogelijk weg te krijgen.
Je vertelt mij ook iets nieuwsquote:Op maandag 23 juli 2012 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tering man, ik lees nu pas dat ons stadion IJsseldelta stadion is gaan heten_!
Wat een achterlijke naam, nou zijn er een paar managers op los gelaten en ze kwamen met dit persbericht op 12 juliquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het nu echt weer PEC Zwolle of nog steeds FC Zwolle?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is ook "eng" PEC Zwolle nieuws.
Je weet wel, die club die Champions League gaat halen
Dat is Vitesse hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 16:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
PEC.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het nu echt weer PEC Zwolle of nog steeds FC Zwolle?
Het had echt gewoon lekker FC Zwolle moeten blijven, bijna niemand heeft nog enige verbondenheid met PECquote:Op maandag 23 juli 2012 16:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het had echt gewoon lekker FC Zwolle moeten blijven, bijna niemand heeft nog enige verbondenheid met PEC
Je bedoeld, we gaan met 11 man in de 16 staan en hopen op een gelukscounter of corner.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die eten we rauw op in Zwolle als ontbijt.
Nee man, we zullen victorieus op de tribune in de 70e minuut zingen: TIEN TIEN TIENquote:Op maandag 23 juli 2012 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bedoeld, we gaan met 11 man in de 16 staan en hopen op een gelukscounter of corner.
Slot zij met onsquote:Op maandag 23 juli 2012 16:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Pluim - Benson - Narsingh
--------------Slot------------------
That's all you need
Ben daar nu verjaardag van mijn broertje saaie stad.quote:
Uit de kluiten gewassen incestdorpquote:Op maandag 23 juli 2012 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben daar nu verjaardag van mijn broertje saaie stad.
Wat vinden de Deventenaren van Zwolle, net zoiets zeker?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uit de kluiten gewassen incestdorp
In Deventer is het wel wat fanatieker allemaal heb ik het idee altijdquote:Op maandag 23 juli 2012 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat vinden de Deventenaren van Zwolle, net zoiets zeker?
Ik ken beide steden niet, Deventer een paar keer geweest, Zwolle wel vaker maar alleen om te etenquote:Op maandag 23 juli 2012 16:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Deventer is het wel wat fanatieker allemaal heb ik het idee altijd
Deventer heeft meer verpauperde wijken dan Zwolle en die wijken hebben ook allemaal een aardig hoog tokkie gehalte. Zwolle heeft dat veel minder, is wat keuriger.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ken beide steden niet, Deventer een paar keer geweest, Zwolle wel vaker maar alleen om te eten
Dit klopt. De laatste jaren is het in Zwolle ook wel afgenomen qua "haat".quote:Op maandag 23 juli 2012 16:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Deventer heeft meer verpauperde wijken dan Zwolle en die wijken hebben ook allemaal een aardig hoog tokkie gehalte. Zwolle heeft dat veel minder, is wat keuriger.
Ging tot jaren geleden ook weleens los op de zaterdagavonden, dat alle stoeltjes en tafeltjes van de terrassen weer door de Voorstraat gingenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit klopt. De laatste jaren is het in Zwolle ook wel afgenomen qua "haat".
Kan me nog wel herinneren dat ik net in Assendorp woonde in Zwolle, en vanuit de stad naar huis wou lopen 's avonds, en bij Kerkbrugje stonden aan de stadkant overal Zwolle supporters, en aan de Isalakant allemaal Eagles. Die hebben toen aardig staan knokken.
Tegenwoordig is het vanaf de Zwolle tribunes meer gezonde aversie tegen de Eagles dan echt "haat".
Dat hoef je tegenwoordig ook niet meer te proberen. Die kale bouncers zonder nek zijn ook geen lieverdjes volgens mijquote:Op maandag 23 juli 2012 17:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ging tot jaren geleden ook weleens los op de zaterdagavonden, dat alle stoeltjes en tafeltjes van de terrassen weer door de Voorstraat gingen
Bij de Bloopers werkt ook een turk van 1,75 die echt grote gasten van 1,95 op straat flikkert alsof het tennisballen zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 17:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat hoef je tegenwoordig ook niet meer te proberen. Die kale bouncers zonder nek zijn ook geen lieverdjes volgens mij
Zag daar een X aantal weken terug ook iemand even tof doen voor het PaardDie kreeg me een hengst van die speknek
Ik heb nooit mot gehad bij de Doctor. Maar ben er ook al tijdje niet meer geweest. Opa is nieuw ofzo? Ken wel die kale met grijs baardje, ik kan het altijd prima met hem vinden. Wel eens staan roken met hem en hele verhalen gehad. Toffe kerel, maar dat zal opa dan niet zijn geweest denk ik dan.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij de Bloopers werkt ook een turk van 1,75 die echt grote gasten van 1,95 op straat flikkert alsof het tennisballen zijnDie van de Doctor, die opa, is wel echt een kankervent trouwens
Dat is meestal met de ouwe van dage. Die denken nog in het verleden, toen alles nog beter was. Daar gaat iedereen zuurder van denken.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij de Bloopers werkt ook een turk van 1,75 die echt grote gasten van 1,95 op straat flikkert alsof het tennisballen zijnDie van de Doctor, die opa, is wel echt een kankervent trouwens
Zo'n ouwe gozert met kort grijs haar staat daar aan de deur vaak. Al een paar keer gezien en meegemaakt dat die vent om helemaal niks boos werd.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nooit mot gehad bij de Doctor. Maar ben er ook al tijdje niet meer geweest. Opa is nieuw ofzo? Ken wel die kale met grijs baardje, ik kan het altijd prima met hem vinden. Wel eens staan roken met hem en hele verhalen gehad. Toffe kerel, maar dat zal opa dan niet zijn geweest denk ik dan.
Veel ouderen denken sowieso dat alle jongere mensen kut zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 17:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is meestal met de ouwe van dage. Die denken nog in het verleden, toen alles nog beter was. Daar gaat iedereen zuurder van denken.
En terecht toch.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Veel ouderen denken sowieso dat alle jongere mensen kut zijn
Kijkend naar de pubers van nu denk ik er ook zo over eigenlijk.quote:
Klopt, is een hele aardige gozer. Die kale met die dikke kop ook, is echt een toffe gast. Same here, beetje fatsoenlijk doen en je weet dat je er niet uit wordt gepikt mocht er wat aan de hand zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:18 schreef Monopoly het volgende:
Die kleine turk is wel tof hoor.
Ik kan over het algemeen altijd goed met bouncers overweg. Gewoon altijd netjes goedenavond zeggen etc, en als er dan een keer gezeik is, kennen ze je als een aardige jongen.
Ik was zelf ook een druk kankerjoch toen ik puber was. Hebben er wel veel hier gehad denk ikquote:Op maandag 23 juli 2012 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijkend naar de pubers van nu denk ik er ook zo over eigenlijk.
Meeste van mijn leeftijdsgenoten zijn wel mongolen jaquote:Op maandag 23 juli 2012 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijkend naar de pubers van nu denk ik er ook zo over eigenlijk.
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Meeste van mijn leeftijdsgenoten zijn wel mongolen ja
Altijd baas dat soort dingenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik woonde vroeger in Lelystad (_! ) en daar werkte in de lokale dancing ook zo'n dikke kale. René heette die vent. Altijd als we weg gingen kleingeld geven, of wat winst uit de gokkast.
Kwam hem vorig jaar na 5 jaar weer tegen in een discotheek in Noord Holland. Gelijk werd ik uit de rij geplukt, kreeg ik VIP bandje van hem en een goed gesprekWat een held man, hij herkende me gewoon
Heel gaaf
Dat is wel vetquote:Op maandag 23 juli 2012 17:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik woonde vroeger in Lelystad (_! ) en daar werkte in de lokale dancing ook zo'n dikke kale. René heette die vent. Altijd als we weg gingen kleingeld geven, of wat winst uit de gokkast.
Kwam hem vorig jaar na 5 jaar weer tegen in een discotheek in Noord Holland. Gelijk werd ik uit de rij geplukt, kreeg ik VIP bandje van hem en een goed gesprekWat een held man, hij herkende me gewoon
Heel gaaf
Na hun 18e/19e trekken veel gasten wel bij hoor. Ik was ook altijd alleen maar aan het spijbelen, ruzie maken met leraren en stoned in de les aan het zitten.quote:
Same here. Tot mijn 20e echt veelsteveel lopen trollen en etteren.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Na hun 18e/19e trekken veel gasten wel bij hoor. Ik was ook altijd alleen maar aan het spijbelen, ruzie maken met leraren en stoned in de les aan het zitten.
Spijbelen wel gedaan paar jaar terug maar Ik besef al een tijdje dat je op school zit omdat de regering je een kans wil geven in de maatschapij niet omdat ze je graag willen pestenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Na hun 18e/19e trekken veel gasten wel bij hoor. Ik was ook altijd alleen maar aan het spijbelen, ruzie maken met leraren en stoned in de les aan het zitten.
Themajattenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Same here. Tot mijn 20e echt veelsteveel lopen trollen en etteren.
Nu ga ik over het algemeen vrij serieus door het leven, en in het weekend gewoon wel bier drinken, maar nooit meer slooptochten of dat soort gekkigheid. Wel eens een verkeersbord mee naar huis nemen ofzo, of een klein beetje kloten, maar geen gekkigheid meer.
Ja ik ook hoor. Ik heb laatst nog met vrienden moeten lopen omdat er twee agenten achter ons aankwamen. Stond op het dak van een politie-auto voor het bureau in de stad. Stond midden op straat geparkeerd en het leek mij op dat moment wel tof om er overheen te lopen (quote:Op maandag 23 juli 2012 17:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Same here. Tot mijn 20e echt veelsteveel lopen trollen en etteren.
Nu ga ik over het algemeen vrij serieus door het leven, en in het weekend gewoon wel bier drinken, maar nooit meer slooptochten of dat soort gekkigheid. Wel eens een verkeersbord mee naar huis nemen ofzo, of een klein beetje kloten, maar geen gekkigheid meer.
Hahahhaquote:Op maandag 23 juli 2012 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Ik heb laatst nog met vrienden moeten lopen omdat er twee agenten achter ons aankwamen. Stond op het dak van een politie-auto voor het bureau in de stad. Stond midden op straat geparkeerd en het leek mij op dat moment wel tof om er overheen te lopen () Zelden zo hard gerent.
Enigste club hier in de buurt is brothers en daar is de beveiliging steeds aan het kutten als ze eenmaal weten uit welk dorp je komtquote:
Zo ben ik vorig jaar een keer onder een boete uitgekomen omdat ik tijdens het pissen voorover door heg heen viel. 3 Vrienden van mij kregen een boete en ik lag met mijn zatte kop in de achtertuin van een of ander burgerlijk huis in Veeralleequote:Op maandag 23 juli 2012 17:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahha
Ik heb me een keer verstopt in de Sassenspoort in zo'n hoekje. 2 van ons kregen anders boete voor wildplassen![]()
En dan negerinnen achter laten in het parkquote:Op maandag 23 juli 2012 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Enigste club hier in de buurt is brothers en daar is de beveiliging steeds aan het kutten als ze eenmaal weten uit welk dorp je komt![]()
Daarbij zit ik veel liever met wat maten bijj een kampvuurtje ofzo.
Hahahahahahaquote:Op maandag 23 juli 2012 17:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zo ben ik vorig jaar een keer onder een boete uitgekomen omdat ik tijdens het pissen voorover door heg heen viel. 3 Vrienden van mij kregen een boete en ik lag met mijn zatte kop in de achtertuin van een of ander burgerlijk huis in Veerallee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |