Omdat ik vraag wie?quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat was dat nummer wat jij net postte ook niet voor mij. Dat is pure kanker aan het gehoor.
quote:
quote:
Herkenbaarheidquote:Op maandag 23 juli 2012 15:42 schreef Typisch het volgende:
Zou wel baas zijn als het een onbekende is.
We zullen je goed aan het qerk zetten.quote:
Ja was top manquote:
qerk jaquote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We zullen je goed aan het qerk zetten.
Stukken beter.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Dat is ook weer wat overdreven.
Dit beter:
?
Je moet inderdaad even letten op wie zich hier opeens vaker laat zien. Die is het dan altijd.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Of gewoon Mono die hier een week rondhuppelt en direct mod wordt
Liever hij dan een debiel als pizzageitquote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Of gewoon Mono die hier een week rondhuppelt en direct mod wordt
Yvonne heeft gesolliciteerd voor mijquote:Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef GGMM het volgende:
Alleen mensen die zelf gesolliciteerd hebben mogen klagen.
Is jouw moeder vroeg overleden (en is dat de reden waarom jij zon kanker kind bent?) en is zij jouw surrogaat moeder ofso?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Yvonne heeft gesolliciteerd voor mij
pleegmoeder jaquote:Op maandag 23 juli 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is jouw moeder vroeg overleden (en is dat de reden waarom jij zon kanker kind bent?) en is zij jouw surrogaat moeder ofso?
aiaiaiquote:Op maandag 23 juli 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is jouw moeder vroeg overleden (en is dat de reden waarom jij zon kanker kind bent?) en is zij jouw surrogaat moeder ofso?
Dit kon weleens heel slecht uit gaan pakken voor Badrquote:Badr Hari is nu officieel verdachte in twee mishandelingszaken. Dat heeft het Openbaar Ministerie laten weten.
Vandaag is bekend geworden dat een mede-eigenaar van een Amsterdamse club aangifte heeft gedaan tegen de vechtsporter. De ondernemer zou in zijn eigen zaak, Club Air, ernstig mishandeld zijn door Hari.
Het OM kan niet zeggen wat de reden is om Hari nu officieel als verdachte aan te wijzen. Volgens een woordvoerder is er nader bekeken wat er in de aangifte stond.
Hari's advocaat zegt in een reactie dat zijn cliënt alle medewerking verleent aan het onderzoek. Volgens de vechtsporter heeft het OM hem niet laten weten waar hij van wordt verdacht.
Voorwaarde
De clubeigenaar werd in elkaar geslagen, omdat hij te dicht in de buurt van Badr Hari zou hebben gestaan. Het slachtoffer leidde op dat moment een paar buitenlandse gasten rond.
Na de mishandeling spraken de clubeigenaar en Badr Hari af om geen aangifte te doen, op voorwaarde dat de vechtsporter nooit meer in de club zou komen.
Oorlogsslachtoffer
Nu Badr Hari onlangs tijdens een dancefeest in de Amsterdam Arena weer iemand zou hebben mishandeld, heeft het slachtoffer besloten om alsnog naar de politie te stappen.
Tijdens het dancefeest in de Arena zou de vechtsporter een andere bezoeker zo ernstig hebben toegetakeld, dat die blijvend letsel opliep.
De Amsterdamse clubeigenaar was ook op het feest en zag het slachtoffer liggen. "Het leek wel een oorlogsslachtoffer", zegt hij in de Telegraaf. Daarom besloot hij om alsnog aangifte te doen van zijn eigen mishandeling.
Deel deze pagina
Ah, dat had ik hier ook wel kunnen posten ja, had het la in het MMA topic gepostquote:Op maandag 23 juli 2012 15:52 schreef SjaakBauer het volgende:
En hij is officieel verdachte in TWEE zaken.
[..]
Dit kon weleens heel slecht uit gaan pakken voor Badr
Als hij die gast bij Sensation in elkaar gebeukt heeft moet hij daar gewoon voor gestraft worden, maar de Recherche is toch wel echt een heksenjacht gestart naar hem, wat ze bij (bijna) niemand anders zouden doen.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, dat had ik hier ook wel kunnen posten ja, had het la in het MMA topic gepostziet er niet goed uit voor hem nee
Mpbiel he..quote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was top man
Was vrijdagavond nog even in Amersfoort en vanaf dat moment is het een zwart gat
[..]
qerk ja
Heksenjacht ja? Ik volg het (nieuws) allemaal niet zo.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als hij die gast bij Sensation in elkaar gebeukt heeft moet hij daar gewoon voor gestraft worden, maar de Recherche is toch wel echt een heksenjacht gestart naar hem, wat ze bij (bijna) niemand anders zouden doen.
Klopt. Binnen de Amsterdamse politie en recherche was veel woede over het feit dat Hari er toen zo gemakkelijk is afgekomen na die beukpartij tegen die uitsmijters. En vele incidenten daarvoor ook trouwens. Ze gaan nu proberen alles er bij te halen om hem zo lang mogelijk weg te krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heksenjacht ja? Ik volg het (nieuws) allemaal niet zo.
Maar misschien is het niet zo raar omdat hij een verleden heeft met onder zijn daden uit komen door mensen af te betalen en het land uit vluchten
Dat zouden ze bij iedere BN'er doenquote:Op maandag 23 juli 2012 15:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als hij die gast bij Sensation in elkaar gebeukt heeft moet hij daar gewoon voor gestraft worden, maar de Recherche is toch wel echt een heksenjacht gestart naar hem, wat ze bij (bijna) niemand anders zouden doen.
Bij hem nog wel extra omdat ze een teringhekel aan hem hebben. Die Hari is de strafrechtelijke dans al een aantal keer ontsprongen.quote:
Hij heeft natuurlijk ook losse handjes (gehad) en door intimidatie is hij er altijd goed mee weg gekomen, heb geen medelijden met hem, vechten doe je in de ring.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij hem nog wel extra omdat ze een teringhekel aan hem hebben. Die Hari is de strafrechtelijke dans al een aantal keer ontsprongen.
Inderdaad. Stop hem maar lekker een tijdje weg, maar ik vrees dat hij niks veranderd.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook losse handjes (gehad) en door intimidatie is hij er altijd goed mee weg gekomen, heb geen medelijden met hem, vechten doe je in de ring.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cesare_Lombrosoquote:Op maandag 23 juli 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
Je ziet gewoon aan sommige mensen hun kop dat het tuig/schoffie is.. hij heeft ook zo'n kop
Je ziet bij sommige gasten gewoon dat het beter is een andere horeca gelegenheid op te gaan zoeken, had ik ook in die tijd als je Cor van Hout ergens een biertje zag drinken, die was de rust zelve maar wel een doelwit.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
Je ziet gewoon aan sommige mensen hun kop dat het tuig/schoffie is.. hij heeft ook zo'n kop
En terecht geen speciale behandendeling voor die gek.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt. Binnen de Amsterdamse politie en recherche was veel woede over het feit dat Hari er toen zo gemakkelijk is afgekomen na die beukpartij tegen die uitsmijters. En vele incidenten daarvoor ook trouwens. Ze gaan nu proberen alles er bij te halen om hem zo lang mogelijk weg te krijgen.
Je vertelt mij ook iets nieuwsquote:Op maandag 23 juli 2012 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tering man, ik lees nu pas dat ons stadion IJsseldelta stadion is gaan heten_!
Wat een achterlijke naam, nou zijn er een paar managers op los gelaten en ze kwamen met dit persbericht op 12 juliquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het nu echt weer PEC Zwolle of nog steeds FC Zwolle?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is ook "eng" PEC Zwolle nieuws.
Je weet wel, die club die Champions League gaat halen
Dat is Vitesse hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 16:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
PEC.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het nu echt weer PEC Zwolle of nog steeds FC Zwolle?
Het had echt gewoon lekker FC Zwolle moeten blijven, bijna niemand heeft nog enige verbondenheid met PECquote:Op maandag 23 juli 2012 16:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het had echt gewoon lekker FC Zwolle moeten blijven, bijna niemand heeft nog enige verbondenheid met PEC
Je bedoeld, we gaan met 11 man in de 16 staan en hopen op een gelukscounter of corner.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die eten we rauw op in Zwolle als ontbijt.
Nee man, we zullen victorieus op de tribune in de 70e minuut zingen: TIEN TIEN TIENquote:Op maandag 23 juli 2012 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bedoeld, we gaan met 11 man in de 16 staan en hopen op een gelukscounter of corner.
Slot zij met onsquote:Op maandag 23 juli 2012 16:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Pluim - Benson - Narsingh
--------------Slot------------------
That's all you need
Ben daar nu verjaardag van mijn broertje saaie stad.quote:
Uit de kluiten gewassen incestdorpquote:Op maandag 23 juli 2012 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben daar nu verjaardag van mijn broertje saaie stad.
Wat vinden de Deventenaren van Zwolle, net zoiets zeker?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uit de kluiten gewassen incestdorp
In Deventer is het wel wat fanatieker allemaal heb ik het idee altijdquote:Op maandag 23 juli 2012 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat vinden de Deventenaren van Zwolle, net zoiets zeker?
Ik ken beide steden niet, Deventer een paar keer geweest, Zwolle wel vaker maar alleen om te etenquote:Op maandag 23 juli 2012 16:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Deventer is het wel wat fanatieker allemaal heb ik het idee altijd
Deventer heeft meer verpauperde wijken dan Zwolle en die wijken hebben ook allemaal een aardig hoog tokkie gehalte. Zwolle heeft dat veel minder, is wat keuriger.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ken beide steden niet, Deventer een paar keer geweest, Zwolle wel vaker maar alleen om te eten
Dit klopt. De laatste jaren is het in Zwolle ook wel afgenomen qua "haat".quote:Op maandag 23 juli 2012 16:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Deventer heeft meer verpauperde wijken dan Zwolle en die wijken hebben ook allemaal een aardig hoog tokkie gehalte. Zwolle heeft dat veel minder, is wat keuriger.
Ging tot jaren geleden ook weleens los op de zaterdagavonden, dat alle stoeltjes en tafeltjes van de terrassen weer door de Voorstraat gingenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit klopt. De laatste jaren is het in Zwolle ook wel afgenomen qua "haat".
Kan me nog wel herinneren dat ik net in Assendorp woonde in Zwolle, en vanuit de stad naar huis wou lopen 's avonds, en bij Kerkbrugje stonden aan de stadkant overal Zwolle supporters, en aan de Isalakant allemaal Eagles. Die hebben toen aardig staan knokken.
Tegenwoordig is het vanaf de Zwolle tribunes meer gezonde aversie tegen de Eagles dan echt "haat".
Dat hoef je tegenwoordig ook niet meer te proberen. Die kale bouncers zonder nek zijn ook geen lieverdjes volgens mijquote:Op maandag 23 juli 2012 17:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ging tot jaren geleden ook weleens los op de zaterdagavonden, dat alle stoeltjes en tafeltjes van de terrassen weer door de Voorstraat gingen
Bij de Bloopers werkt ook een turk van 1,75 die echt grote gasten van 1,95 op straat flikkert alsof het tennisballen zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 17:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat hoef je tegenwoordig ook niet meer te proberen. Die kale bouncers zonder nek zijn ook geen lieverdjes volgens mij
Zag daar een X aantal weken terug ook iemand even tof doen voor het PaardDie kreeg me een hengst van die speknek
Ik heb nooit mot gehad bij de Doctor. Maar ben er ook al tijdje niet meer geweest. Opa is nieuw ofzo? Ken wel die kale met grijs baardje, ik kan het altijd prima met hem vinden. Wel eens staan roken met hem en hele verhalen gehad. Toffe kerel, maar dat zal opa dan niet zijn geweest denk ik dan.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij de Bloopers werkt ook een turk van 1,75 die echt grote gasten van 1,95 op straat flikkert alsof het tennisballen zijnDie van de Doctor, die opa, is wel echt een kankervent trouwens
Dat is meestal met de ouwe van dage. Die denken nog in het verleden, toen alles nog beter was. Daar gaat iedereen zuurder van denken.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij de Bloopers werkt ook een turk van 1,75 die echt grote gasten van 1,95 op straat flikkert alsof het tennisballen zijnDie van de Doctor, die opa, is wel echt een kankervent trouwens
Zo'n ouwe gozert met kort grijs haar staat daar aan de deur vaak. Al een paar keer gezien en meegemaakt dat die vent om helemaal niks boos werd.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nooit mot gehad bij de Doctor. Maar ben er ook al tijdje niet meer geweest. Opa is nieuw ofzo? Ken wel die kale met grijs baardje, ik kan het altijd prima met hem vinden. Wel eens staan roken met hem en hele verhalen gehad. Toffe kerel, maar dat zal opa dan niet zijn geweest denk ik dan.
Veel ouderen denken sowieso dat alle jongere mensen kut zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 17:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is meestal met de ouwe van dage. Die denken nog in het verleden, toen alles nog beter was. Daar gaat iedereen zuurder van denken.
En terecht toch.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Veel ouderen denken sowieso dat alle jongere mensen kut zijn
Kijkend naar de pubers van nu denk ik er ook zo over eigenlijk.quote:
Klopt, is een hele aardige gozer. Die kale met die dikke kop ook, is echt een toffe gast. Same here, beetje fatsoenlijk doen en je weet dat je er niet uit wordt gepikt mocht er wat aan de hand zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:18 schreef Monopoly het volgende:
Die kleine turk is wel tof hoor.
Ik kan over het algemeen altijd goed met bouncers overweg. Gewoon altijd netjes goedenavond zeggen etc, en als er dan een keer gezeik is, kennen ze je als een aardige jongen.
Ik was zelf ook een druk kankerjoch toen ik puber was. Hebben er wel veel hier gehad denk ikquote:Op maandag 23 juli 2012 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijkend naar de pubers van nu denk ik er ook zo over eigenlijk.
Meeste van mijn leeftijdsgenoten zijn wel mongolen jaquote:Op maandag 23 juli 2012 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijkend naar de pubers van nu denk ik er ook zo over eigenlijk.
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Meeste van mijn leeftijdsgenoten zijn wel mongolen ja
Altijd baas dat soort dingenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik woonde vroeger in Lelystad (_! ) en daar werkte in de lokale dancing ook zo'n dikke kale. René heette die vent. Altijd als we weg gingen kleingeld geven, of wat winst uit de gokkast.
Kwam hem vorig jaar na 5 jaar weer tegen in een discotheek in Noord Holland. Gelijk werd ik uit de rij geplukt, kreeg ik VIP bandje van hem en een goed gesprekWat een held man, hij herkende me gewoon
Heel gaaf
Dat is wel vetquote:Op maandag 23 juli 2012 17:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik woonde vroeger in Lelystad (_! ) en daar werkte in de lokale dancing ook zo'n dikke kale. René heette die vent. Altijd als we weg gingen kleingeld geven, of wat winst uit de gokkast.
Kwam hem vorig jaar na 5 jaar weer tegen in een discotheek in Noord Holland. Gelijk werd ik uit de rij geplukt, kreeg ik VIP bandje van hem en een goed gesprekWat een held man, hij herkende me gewoon
Heel gaaf
Na hun 18e/19e trekken veel gasten wel bij hoor. Ik was ook altijd alleen maar aan het spijbelen, ruzie maken met leraren en stoned in de les aan het zitten.quote:
Same here. Tot mijn 20e echt veelsteveel lopen trollen en etteren.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Na hun 18e/19e trekken veel gasten wel bij hoor. Ik was ook altijd alleen maar aan het spijbelen, ruzie maken met leraren en stoned in de les aan het zitten.
Spijbelen wel gedaan paar jaar terug maar Ik besef al een tijdje dat je op school zit omdat de regering je een kans wil geven in de maatschapij niet omdat ze je graag willen pestenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Na hun 18e/19e trekken veel gasten wel bij hoor. Ik was ook altijd alleen maar aan het spijbelen, ruzie maken met leraren en stoned in de les aan het zitten.
Themajattenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Same here. Tot mijn 20e echt veelsteveel lopen trollen en etteren.
Nu ga ik over het algemeen vrij serieus door het leven, en in het weekend gewoon wel bier drinken, maar nooit meer slooptochten of dat soort gekkigheid. Wel eens een verkeersbord mee naar huis nemen ofzo, of een klein beetje kloten, maar geen gekkigheid meer.
Ja ik ook hoor. Ik heb laatst nog met vrienden moeten lopen omdat er twee agenten achter ons aankwamen. Stond op het dak van een politie-auto voor het bureau in de stad. Stond midden op straat geparkeerd en het leek mij op dat moment wel tof om er overheen te lopen (quote:Op maandag 23 juli 2012 17:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Same here. Tot mijn 20e echt veelsteveel lopen trollen en etteren.
Nu ga ik over het algemeen vrij serieus door het leven, en in het weekend gewoon wel bier drinken, maar nooit meer slooptochten of dat soort gekkigheid. Wel eens een verkeersbord mee naar huis nemen ofzo, of een klein beetje kloten, maar geen gekkigheid meer.
Hahahhaquote:Op maandag 23 juli 2012 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Ik heb laatst nog met vrienden moeten lopen omdat er twee agenten achter ons aankwamen. Stond op het dak van een politie-auto voor het bureau in de stad. Stond midden op straat geparkeerd en het leek mij op dat moment wel tof om er overheen te lopen () Zelden zo hard gerent.
Enigste club hier in de buurt is brothers en daar is de beveiliging steeds aan het kutten als ze eenmaal weten uit welk dorp je komtquote:
Zo ben ik vorig jaar een keer onder een boete uitgekomen omdat ik tijdens het pissen voorover door heg heen viel. 3 Vrienden van mij kregen een boete en ik lag met mijn zatte kop in de achtertuin van een of ander burgerlijk huis in Veeralleequote:Op maandag 23 juli 2012 17:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahha
Ik heb me een keer verstopt in de Sassenspoort in zo'n hoekje. 2 van ons kregen anders boete voor wildplassen![]()
En dan negerinnen achter laten in het parkquote:Op maandag 23 juli 2012 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Enigste club hier in de buurt is brothers en daar is de beveiliging steeds aan het kutten als ze eenmaal weten uit welk dorp je komt![]()
Daarbij zit ik veel liever met wat maten bijj een kampvuurtje ofzo.
Hahahahahahaquote:Op maandag 23 juli 2012 17:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zo ben ik vorig jaar een keer onder een boete uitgekomen omdat ik tijdens het pissen voorover door heg heen viel. 3 Vrienden van mij kregen een boete en ik lag met mijn zatte kop in de achtertuin van een of ander burgerlijk huis in Veerallee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |