Omdat ik vraag wie?quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat was dat nummer wat jij net postte ook niet voor mij. Dat is pure kanker aan het gehoor.
quote:
quote:
Herkenbaarheidquote:Op maandag 23 juli 2012 15:42 schreef Typisch het volgende:
Zou wel baas zijn als het een onbekende is.
We zullen je goed aan het qerk zetten.quote:
Ja was top manquote:
qerk jaquote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We zullen je goed aan het qerk zetten.
Stukken beter.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Dat is ook weer wat overdreven.
Dit beter:
?
Je moet inderdaad even letten op wie zich hier opeens vaker laat zien. Die is het dan altijd.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Of gewoon Mono die hier een week rondhuppelt en direct mod wordt
Liever hij dan een debiel als pizzageitquote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Of gewoon Mono die hier een week rondhuppelt en direct mod wordt
Yvonne heeft gesolliciteerd voor mijquote:Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef GGMM het volgende:
Alleen mensen die zelf gesolliciteerd hebben mogen klagen.
Is jouw moeder vroeg overleden (en is dat de reden waarom jij zon kanker kind bent?) en is zij jouw surrogaat moeder ofso?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Yvonne heeft gesolliciteerd voor mij
pleegmoeder jaquote:Op maandag 23 juli 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is jouw moeder vroeg overleden (en is dat de reden waarom jij zon kanker kind bent?) en is zij jouw surrogaat moeder ofso?
aiaiaiquote:Op maandag 23 juli 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is jouw moeder vroeg overleden (en is dat de reden waarom jij zon kanker kind bent?) en is zij jouw surrogaat moeder ofso?
Dit kon weleens heel slecht uit gaan pakken voor Badrquote:Badr Hari is nu officieel verdachte in twee mishandelingszaken. Dat heeft het Openbaar Ministerie laten weten.
Vandaag is bekend geworden dat een mede-eigenaar van een Amsterdamse club aangifte heeft gedaan tegen de vechtsporter. De ondernemer zou in zijn eigen zaak, Club Air, ernstig mishandeld zijn door Hari.
Het OM kan niet zeggen wat de reden is om Hari nu officieel als verdachte aan te wijzen. Volgens een woordvoerder is er nader bekeken wat er in de aangifte stond.
Hari's advocaat zegt in een reactie dat zijn cliënt alle medewerking verleent aan het onderzoek. Volgens de vechtsporter heeft het OM hem niet laten weten waar hij van wordt verdacht.
Voorwaarde
De clubeigenaar werd in elkaar geslagen, omdat hij te dicht in de buurt van Badr Hari zou hebben gestaan. Het slachtoffer leidde op dat moment een paar buitenlandse gasten rond.
Na de mishandeling spraken de clubeigenaar en Badr Hari af om geen aangifte te doen, op voorwaarde dat de vechtsporter nooit meer in de club zou komen.
Oorlogsslachtoffer
Nu Badr Hari onlangs tijdens een dancefeest in de Amsterdam Arena weer iemand zou hebben mishandeld, heeft het slachtoffer besloten om alsnog naar de politie te stappen.
Tijdens het dancefeest in de Arena zou de vechtsporter een andere bezoeker zo ernstig hebben toegetakeld, dat die blijvend letsel opliep.
De Amsterdamse clubeigenaar was ook op het feest en zag het slachtoffer liggen. "Het leek wel een oorlogsslachtoffer", zegt hij in de Telegraaf. Daarom besloot hij om alsnog aangifte te doen van zijn eigen mishandeling.
Deel deze pagina
Ah, dat had ik hier ook wel kunnen posten ja, had het la in het MMA topic gepostquote:Op maandag 23 juli 2012 15:52 schreef SjaakBauer het volgende:
En hij is officieel verdachte in TWEE zaken.
[..]
Dit kon weleens heel slecht uit gaan pakken voor Badr
Als hij die gast bij Sensation in elkaar gebeukt heeft moet hij daar gewoon voor gestraft worden, maar de Recherche is toch wel echt een heksenjacht gestart naar hem, wat ze bij (bijna) niemand anders zouden doen.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, dat had ik hier ook wel kunnen posten ja, had het la in het MMA topic gepostziet er niet goed uit voor hem nee
Mpbiel he..quote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was top man
Was vrijdagavond nog even in Amersfoort en vanaf dat moment is het een zwart gat
[..]
qerk ja
Heksenjacht ja? Ik volg het (nieuws) allemaal niet zo.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als hij die gast bij Sensation in elkaar gebeukt heeft moet hij daar gewoon voor gestraft worden, maar de Recherche is toch wel echt een heksenjacht gestart naar hem, wat ze bij (bijna) niemand anders zouden doen.
Klopt. Binnen de Amsterdamse politie en recherche was veel woede over het feit dat Hari er toen zo gemakkelijk is afgekomen na die beukpartij tegen die uitsmijters. En vele incidenten daarvoor ook trouwens. Ze gaan nu proberen alles er bij te halen om hem zo lang mogelijk weg te krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heksenjacht ja? Ik volg het (nieuws) allemaal niet zo.
Maar misschien is het niet zo raar omdat hij een verleden heeft met onder zijn daden uit komen door mensen af te betalen en het land uit vluchten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |