een dag niet geFOK!t is en dag geleefdquote:Op maandag 23 juli 2012 10:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Veel pleziereven niet aan FOK en de dagcijfers denken, is goed voor je.
Dan wordt het tijd dat ik even een dagje ga leven.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een dag niet geFOK!t is en dag geleefd
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:32 schreef Happel het volgende:
Dat wordt afkicken voor Stijntje...
Is te hopen dat hij geen smartphone heeft...
Dat filmpjequote:Op maandag 23 juli 2012 10:47 schreef Doublepain het volgende:
'' Beter haar 700 sturen dan met 1000 euro kijken of het geen oplichter is. Ik maak nog winst ook''
Hard gelachen om dezequote:Op maandag 23 juli 2012 10:47 schreef Doublepain het volgende:
'' Beter haar 700 sturen dan met 1000 euro kijken of het geen oplichter is. Ik maak nog winst ook''
niks mis meequote:
Zat niet vast manquote:
Altijd gezellig daarquote:Op maandag 23 juli 2012 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik was zaterdag wel in la la land van de lsd
Wat moet ik met vuurwerkquote:Op maandag 23 juli 2012 11:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja vast, beetje vuurwerk meenemen naar Duijvendrecht he!
top, werd gisteren wakker op een strand en had geen flauw idee dat ik daar al sinds zondagmorgen 8uur wasquote:
Daar waren die tjappo's bij de Arena zaterdag voor opgepakt. En een beveiliger die met een riem geklapt was, maar dat zou jij nooit doen denk ik.quote:
Waar was je heen dan? Dominator?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
top, werd gisteren wakker op een strand en had geen flauw idee dat ik daar al sinds zondagmorgen 8uur was
Dan zakt mijn broek af iddquote:Op maandag 23 juli 2012 11:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daar waren die tjappo's bij de Arena zaterdag voor opgepakt. En een beveiliger die met een riem geklapt was, maar dat zou jij nooit doen denk ik.
Nee man, was vrijdagnacht naar een illegaal technofeestje geweest, liep iets uit tot gisteravond, dat feest zelf niet maar wij welquote:
Aiai, altijd tof. Vroeger ook wel eens geweest, maar laatste tijd hoor ik er nooit iets over in de omgeving Zwolle. Ik ben even naar de Ap, ontbijtje hosselenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, was vrijdagnacht naar een illegaal technofeestje geweest, liep iets uit tot gisteravond, dat feest zelf niet maar wij wel
Hoe duur zijn die kaarten normaal danquote:Op maandag 23 juli 2012 11:59 schreef Caland het volgende:
Die shit op vakantieveilingen maakt mij agressief. Gewoon al ruim een dag gaan kaarten voor walibi er steevast voor 40 uit, neppe zooi.
Waarom wil je naar Walibi?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:59 schreef Caland het volgende:
Die shit op vakantieveilingen maakt mij agressief. Gewoon al ruim een dag gaan kaarten voor walibi er steevast voor 40 uit, neppe zooi.
callie wil paardrijden daar.quote:
33 per stuk, bij vakantieveilingen betaal je 40 euro voor 2 tickets.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die kaarten normaal dan
quote:
met een pony pack naar pony parkquote:
Leipe shit manquote:Op maandag 23 juli 2012 12:06 schreef napoleonfour het volgende:
oeh steven hoe was lebensgefahr preparty?
Jaquote:Op maandag 23 juli 2012 12:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nice! hiervan gehoord trouwens? https://www.facebook.com/events/477110015651758/ ?
die van mij ondertussen ookquote:Op maandag 23 juli 2012 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Zowat heel mijn fb vriendelijst staat er tussen
Het ziet eruit als een uit de hand gelopen grap voor een verjaardagsfeestquote:Op maandag 23 juli 2012 12:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die van mij ondertussen ook, ik ben wel benieuwd of er uberhaupt iemand heen gaat of dat het gewoon 1 zieke grap is
Iets van 30 per stuk, dus je bespaart nog wel wat.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die kaarten normaal dan
Gewoon een dagje 15-jarige chickies neuken in de goliath heen met wat vrienden, aanstaande woensdag was het plan. Daarna doorrijden naar de Kuipquote:
Jij bent snel terug van je banquote:Op maandag 23 juli 2012 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets van 30 per stuk, dus je bespaart nog wel wat.
[..]
Gewoon een dagje 15-jarige chickies neuken in de goliath heen met wat vrienden, aanstaande woensdag was het plan. Daarna doorrijden naar de Kuip
klein beetje maar uit de hand toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een uit de hand gelopen grap voor een verjaardagsfeest
10000 man nu ofzo geloof ik bijnaquote:Op maandag 23 juli 2012 12:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
klein beetje maar uit de hand toch?
Ik vermaak mij prima in dat topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |