Nee man, was vrijdagnacht naar een illegaal technofeestje geweest, liep iets uit tot gisteravond, dat feest zelf niet maar wij welquote:
Aiai, altijd tof. Vroeger ook wel eens geweest, maar laatste tijd hoor ik er nooit iets over in de omgeving Zwolle. Ik ben even naar de Ap, ontbijtje hosselenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, was vrijdagnacht naar een illegaal technofeestje geweest, liep iets uit tot gisteravond, dat feest zelf niet maar wij wel
Hoe duur zijn die kaarten normaal danquote:Op maandag 23 juli 2012 11:59 schreef Caland het volgende:
Die shit op vakantieveilingen maakt mij agressief. Gewoon al ruim een dag gaan kaarten voor walibi er steevast voor 40 uit, neppe zooi.
Waarom wil je naar Walibi?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:59 schreef Caland het volgende:
Die shit op vakantieveilingen maakt mij agressief. Gewoon al ruim een dag gaan kaarten voor walibi er steevast voor 40 uit, neppe zooi.
callie wil paardrijden daar.quote:
33 per stuk, bij vakantieveilingen betaal je 40 euro voor 2 tickets.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die kaarten normaal dan
quote:
met een pony pack naar pony parkquote:
Leipe shit manquote:Op maandag 23 juli 2012 12:06 schreef napoleonfour het volgende:
oeh steven hoe was lebensgefahr preparty?
Jaquote:Op maandag 23 juli 2012 12:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nice! hiervan gehoord trouwens? https://www.facebook.com/events/477110015651758/ ?
die van mij ondertussen ookquote:Op maandag 23 juli 2012 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Zowat heel mijn fb vriendelijst staat er tussen
Het ziet eruit als een uit de hand gelopen grap voor een verjaardagsfeestquote:Op maandag 23 juli 2012 12:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die van mij ondertussen ook, ik ben wel benieuwd of er uberhaupt iemand heen gaat of dat het gewoon 1 zieke grap is
Iets van 30 per stuk, dus je bespaart nog wel wat.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die kaarten normaal dan
Gewoon een dagje 15-jarige chickies neuken in de goliath heen met wat vrienden, aanstaande woensdag was het plan. Daarna doorrijden naar de Kuipquote:
Jij bent snel terug van je banquote:Op maandag 23 juli 2012 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets van 30 per stuk, dus je bespaart nog wel wat.
[..]
Gewoon een dagje 15-jarige chickies neuken in de goliath heen met wat vrienden, aanstaande woensdag was het plan. Daarna doorrijden naar de Kuip
klein beetje maar uit de hand toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een uit de hand gelopen grap voor een verjaardagsfeest
10000 man nu ofzo geloof ik bijnaquote:Op maandag 23 juli 2012 12:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
klein beetje maar uit de hand toch?
Ik vermaak mij prima in dat topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |