Nicole.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is je echte naam? Ik vind je wel een.... Lizette of een.. Ines of.. . niet Marijke, geen Suzanne maar.. Kimberley?
Viel ook op toen je dat eerst zei:quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 00:55 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet. Van Heil Hitler wel. Je mag me ook wel Nicole noemen, of Anita, Of Greetje
Toch een goede binnenkomer, ga achter Fok! en zie dat er 299 reactie's zijn, dus ik doe de Ajacied422 movequote:
Aangenaamquote:Op maandag 23 juli 2012 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoi Nicole, ik ben Geonaldoaangenaam.
Ja daaromquote:Op maandag 23 juli 2012 00:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Viel ook op toen je dat eerst zei:
[..]
Heel goed van jou.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch een goede binnenkomer, ga achter Fok! en zie dat er 299 reactie's zijn, dus ik doe de Ajacied422 move
Ook goedenacht Styloquote:Op maandag 23 juli 2012 01:00 schreef mrstylo het volgende:
Ik had als tt Heil herkenbaarheid maar rens moest het weer verpesten.
Ik mag nu eten tot 3:49quote:Op maandag 23 juli 2012 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanaf welk tijdstip mag jij eten?
Lekker Turkse Pizza er door heen jassen of Koerdische gerechten of gewoon typisch Nederlands eten?quote:
half 6 is ze zon al op. half 4 komt de licht van de zon al te voorschijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je mag toch tot zonsopkomst eten of niet? Dat is wat half 6/6?
Turkse Pizzaquote:Op maandag 23 juli 2012 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker Turkse Pizza er door heen jassen of Koerdische gerechten of gewoon typisch Nederlands eten?
Doe je je gordijnen toch dichtquote:Op maandag 23 juli 2012 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
half 6 is ze zon al op. half 4 komt de licht van de zon al te voorschijn.
Gewoon broodje kaas met beetje soep.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker Turkse Pizza er door heen jassen of Koerdische gerechten of gewoon typisch Nederlands eten?
Extra sambal sowiesoquote:Op maandag 23 juli 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Turkse Pizza Döner Kebab met sambal en knoflooksaus
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:00 schreef mrstylo het volgende:
Ik had als tt Heil herkenbaarheid maar rens moest het weer verpesten.
en veelquote:Op maandag 23 juli 2012 01:04 schreef Typisch het volgende:
Ik had een moslim in mijn voetbalteam vroeger en heb daar een keer één dag mee gegeten als de zon onder ging. Godverdomme dat was lekker.![]()
Doet me denken aan zo'n gozer die ik op tv zag die zat te eten terwijl het licht was tijdens de ramadan.quote:
Ik heb al zoveel gedaan op t internet dat een naam geven niet zo erg is hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus ook weer niet zo verlegen dat je je naam niet prijs wil geven op het internet
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n gozer die ik op tv zag die zat te eten terwijl het licht was tijdens de ramadan.
''Ziet hij niet, dak boven hoofd!''
Ik ging stuk.![]()
Tafel was zeker ook helemaal vol met 8989898 verschillende gerechten? Dat is bij ons altijd. Kan ook niet allemaal op maken.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:04 schreef Typisch het volgende:
Ik had een moslim in mijn voetbalteam vroeger en heb daar een keer één dag mee gegeten als de zon onder ging. Godverdomme dat was lekker.![]()
Wat is je webcam naam?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:06 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel gedaan op t internet dat een naam geven niet zo erg is hoorNiet doordenken
Baas.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n gozer die ik op tv zag die zat te eten terwijl het licht was tijdens de ramadan.
''Ziet hij niet, dak boven hoofd!''
Ik ging stuk.![]()
Ja man. Allemaal van die Turkse shit. Echt fucking nice. Het is dat ik overdag anders niet mag eten, anders had ik elk jaar mee gedaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tafel was zeker ook helemaal vol met 8989898 verschillende gerechten? Dat is bij ons altijd. Kan ook niet allemaal op maken.
Ik altijd respect voor die moeders die gewoon kunnen koken tijdens ramadan. Ik kan dat echt niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja man. Allemaal van die Turkse shit. Echt fucking nice. Het is dat ik overdag anders niet mag eten, anders had ik elk jaar mee gedaan.
Oh okee, herkenbaarquote:Op maandag 23 juli 2012 01:06 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel gedaan op t internet dat een naam geven niet zo erg is hoorNiet doordenken
Mijn Indonesische oma maakt met verjaardagen ook altijd zoveel rijst en shit, 30% word opgegeten de rest word dan meegegeven aan familiequote:Op maandag 23 juli 2012 01:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tafel was zeker ook helemaal vol met 8989898 verschillende gerechten? Dat is bij ons altijd. Kan ook niet allemaal op maken.
Oke, halloquote:Op maandag 23 juli 2012 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh okee, herkenbaar
Aangenaam prettig te maken trouwens, ik ben Johannes Vermeer, de bekende schilder
Johannes is wel een VI Hooligan dus ik zou er niet mee omgaan Herkenbaarheid. Elke maandag en vrijdagavond is hij in de kroeg VI aan het kijken en op zondagavond slaat hij Studio Voetbal kijkers in elkaar.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh okee, herkenbaar
Aangenaam prettig te maken trouwens, ik ben Johannes Vermeer, de bekende schilder
Ik hou van VI. Vooral van die bromsnor die jij als UI hebtquote:Op maandag 23 juli 2012 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes is wel een VI Hooligan dus ik zou er niet mee omgaan Herkenbaarheid. Elke maandag en vrijdagavond is hij in de kroeg VI aan het kijken en op zondagavond slaat hij Studio Voetbal kijkers in elkaar.
Chicks die van VI houdenquote:Op maandag 23 juli 2012 01:11 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik hou van VI. Vooral van die bromsnor die jij als UI hebt. VI is chill
Dat doe ik altijd met capuchon.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes is wel een VI Hooligan dus ik zou er niet mee omgaan Herkenbaarheid. Elke maandag en vrijdagavond is hij in de kroeg VI aan het kijken en op zondagavond slaat hij Studio Voetbal kijkers in elkaar.
Wat vind je van Thijs Slegers?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:11 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Je valt wel op hele oude mannen zeg..quote:Op maandag 23 juli 2012 01:11 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Alan Rickmanquote:Op maandag 23 juli 2012 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je valt wel op hele oude mannen zeg..
Greetje het zusje van Huntelaar?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:55 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet. Van Heil Hitler wel. Je mag me ook wel Nicole noemen, of Anita, Of Greetje
waar?quote:
Als de NOS weer begint met uitzenden gaan we weer de straat op met onze honkbalknuppels in de handen, sjaal voor je gezicht en capuchon op. Kijken we naar binnen of mensen SV hebben aanstaan en daar komen we gezellig even langs. Wat nog erger is niet VI maar een ander programma kijken op de maandag en vrijdagavond. Daar zal de doodstraf weer ingevoerd voor moeten worden.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met capuchon.
En ook verspreid ik zoals bekend anti SV propaganda over het internet ('Jack is vies dik')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als de NOS weer begint met uitzenden gaan we weer de straat op met onze honkbalknuppels in de handen, sjaal voor je gezicht en capuchon op. Kijken we naar binnen of mensen SV hebben aanstaan en daar komen we gezellig even langs. Wat nog erger is niet VI maar een ander programma kijken op de maandag en vrijdagavond. Daar zal de doodstraf weer ingevoerd voor moeten worden.Heb je wel vaker jongen dat is een groot deel van je charmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
[..]
Als de NOS weer begint met uitzenden gaan we weer de straat op met onze honkbalknuppels in de handen, sjaal voor je gezicht en capuchon op. Kijken we naar binnen of mensen SV hebben aanstaan en daar komen we gezellig even langs. Wat nog erger is niet VI maar een ander programma kijken op de maandag en vrijdagavond. Daar zal de doodstraf weer ingevoerd voor moeten worden.Je bent zelden leuk, maar dit vind ik wel om te lachen Wilfred!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
[..]
Als de NOS weer begint met uitzenden gaan we weer de straat op met onze honkbalknuppels in de handen, sjaal voor je gezicht en capuchon op. Kijken we naar binnen of mensen SV hebben aanstaan en daar komen we gezellig even langs. Wat nog erger is niet VI maar een ander programma kijken op de maandag en vrijdagavond. Daar zal de doodstraf weer ingevoerd voor moeten worden.Mijn vader vond SS met Jack trouwens leuker dan VI Oranje. Je begrijpt wel dat dit niet goed is afgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus wat jij doet is journalistiek en wat ik doe niet? Wat doe ik in het dagelijkse leven dan? Dus ik zit hier een beetje uit mijn nek te lullen? Dat is duidelijk, dan zijn we er weer.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelden leuk, maar dit vind ik wel om te lachen Wilfred!
Nee ik begrijp niet vertel.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn vader vond SS met Jack trouwens leuker dan VI Oranje. Je begrijpt wel dat dit niet goed is afgelopen.
Toen hebben ze me niet meer thuis gezien tijdens het EK, want anders zou ik dus naar SS moeten kijken.quote:
Waar was hij dan en waar is hij nu?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen hebben ze me niet meer thuis gezien tijdens het EK, want anders zou ik dus naar SS moeten kijken.
Nog meer uitleg nodig?
Die was die Heitinga wel heel erg aan het verdedigen he.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die ligt nu in een kist naast Jack Spijkerman?
Hij op vakantie en jij maar blijven schilderen. #respect #rtquote:Op maandag 23 juli 2012 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was hij thuis en nu is hij op vakantie.
Dat was John van den Heuvel dorpsidoot!quote:Op maandag 23 juli 2012 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die was die Heitinga wel heel erg aan het verdedigen he.
Daar achter mij waren er drie, die konden er wel om lachen.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was John van den Heuvel dorpsidoot!
Oh het was een grap? Allemaal even lachen mensen het begint nogal zielig te worden.
Was dat je zus achter de piano en 2 mensen die je ingehuurd hebt?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar achter mij waren er drie, die konden er wel om lachen.
thx bro #foksquote:Op maandag 23 juli 2012 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij op vakantie en jij maar blijven schilderen. #respect #rt
Nee, die kende ze al.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was dat je zus achter de piano en 2 mensen die je ingehuurd hebt?
Dan maar aan het witte poeder.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
niveau daalt met de seconde, je zult het vannacht alleen moeten doen Mikey, ik spaar mijn kwaliteit wel op voor als de eckte eckte er weer zijn.
Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
niveau daalt met de seconde, je zult het vannacht alleen moeten doen Mikey, ik spaar mijn kwaliteit wel op voor als de eckte eckte er weer zijn.
Ik dacht precies hetzelfde, Zo van dit gaat hem niet worden vanavond.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
Laten ze dan gvd Kapi en HMF unbannen. Stylo en Geo4kant zijn ook ineens weg en waar is Steven dit hele weekend?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, Zo van dit gaat hem niet worden vanavond.
Steven is opgepakt met 14kilo wiet in zijn kofferbak. HMF zou toch op vakantie zijn. Geo is chicks aan het hosselen in de Nachtbagger.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laten ze dan gvd Kapi en HMF unbannen. Stylo en Geo4kant zijn ook ineens weg en waar is Steven dit hele weekend?
als je niveau nodig hebt, dan roep je maar.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal in dit topic moeten blijven om de boel nog enig niveau te geven.
Adames staat gelijk paraatquote:Op maandag 23 juli 2012 01:33 schreef Adames het volgende:
[..]
als je niveau nodig hebt, dan roep je maar.
Nog chicks gehosseld of zat Davy weer te cock blokken?quote:
Ik was bij mijn broer American Reunion kijken en een biertje (2) drinken.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog chicks gehosseld of zat Davy weer te cock blokken?
Je drinkt laatste tijd wel vaak bij je broer of niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was bij mijn broer American Reunion kijken en een biertje (2) drinken.
Mijn broer zou voor de slijterij/AA moeten gaan werken manquote:Op maandag 23 juli 2012 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je drinkt laatste tijd wel vaak bij je broer of niet?
Dit klopt dus niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn broer zou voor de slijterij/AA moeten gaan werken mandie loopt iedereen altijd aan te moedigen om aan de drank te gaan. En dit is de 3e keer, 2e keer deze week, laatste keer was Portugal - Nederland.
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van die beste, saluukes ik ga op bed an.
Wel leuk.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:17 schreef Tyron het volgende:
Die Joerie die ik afgelopen zaterdag inwerkte deed ook mee aan de ramadan, hij is wel christen maar vond het gewoon goed ofzo.
Ook bij het Christendom doen ze aan vasten, dan heet het alleen geen ramadan maar het principe is het zelfde. Al zal hij het niet goed doen want de Christenen hebben volgens mij een andere periode.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:17 schreef Tyron het volgende:
Die Joerie die ik afgelopen zaterdag inwerkte deed ook mee aan de ramadan, hij is wel christen maar vond het gewoon goed ofzo.
Misschien dat hij moslim-vrienden heeft en het daarom tergelijk doet. Heb er niet echt over door kunnen vragen.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook bij het Christendom doen ze aan vasten, dan heet het alleen geen ramadan maar het principe is het zelfde. Al zal hij het niet goed doen want de Christenen hebben volgens mij een andere periode.
Hoe oud was hij?quote:Op maandag 23 juli 2012 02:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja wel cool van hem, was sowieso een toffe gozer.
Maar dat doen ze niet meer toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 02:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook bij het Christendom doen ze aan vasten, dan heet het alleen geen ramadan maar het principe is het zelfde. Al zal hij het niet goed doen want de Christenen hebben volgens mij een andere periode.
Geen idee ik bemoei me niet veel met religie omdat ik het onzin vind.quote:
Pff lastig te schatten, ook niet naar gevraagd. Maar denk dat hij tussen de 17 en 20 jaar was.quote:
Al ben je niet religieus, religie is best leuk om over te weten. Bedoel niet het geloof zelf, maar verhalen van vroeger.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee ik bemoei me niet veel met religie omdat ik het onzin vind.
Helemaal in Nederland niet meer.quote:Maar volgens mij de de nieuwe generatie sowieso niet, en gewoon weinig mensen inderdaad..
Wow dan is het nog vetter dat hij het doet. Ik ken ook zo'n Nederlandse jongen en hij deed het vroeger ook paar dagen mee, maar nu niet meer. Is te zwaar voor hem nu.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Pff lastig te schatten, ook niet naar gevraagd. Maar denk dat hij tussen de 17 en 20 jaar was.
Dat is een van mijn mindere punten, als het me niet interesseert hoef ik er ook weinig van te weten. Ik kijk ook zelden naar het nieuws of het lezen van een krant doe ik ook niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al ben je niet religieus, religie is best leuk om over te weten. Bedoel niet het geloof zelf, maar verhalen van vroeger.
Meestal als ik in de trein zit en een krant voor me neus zie, blader ik snel door naar het voetbalnieuws.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is een van mijn mindere punten, als het me niet interesseert hoef ik er ook weinig van te weten. Ik kijk ook zelden naar het nieuws of het lezen van een krant doe ik ook niet.
Naar nieuws kijken doe ik altijd wanneer er echt niets meer op tv is (net als nu) en kranten alleen wanneer ik naar school ga (in bus of trein). Ik wil wel altijd op de hoogte zijn eigenlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is een van mijn mindere punten, als het me niet interesseert hoef ik er ook weinig van te weten. Ik kijk ook zelden naar het nieuws of het lezen van een krant doe ik ook niet.
Ja dat ben ik ook wel. Alleen ik kijk geen P&W, maar dwdd.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben juist iemand die op de hoogte wil blijven van alles, ik kijk elke dag een aantal keer het nieuws, ik volg politiek, elke dag kijk ik naar P&W.
DWDD, daarna Nieuwsuur, dan P&W.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook wel. Alleen ik kijk geen P&W, maar dwdd.
Je bent gewoon een nieuwsjunk dus.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
DWDD, daarna Nieuwsuur, dan P&W.
Af en toe zelfs Politiek 24
Als er geen voetbal op is.
Seizoen 1 gedownload, morgen begin ikquote:Op maandag 23 juli 2012 02:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent gewoon een nieuwsjunk dus.
Nieuwsuur kijk ik eigenlijk ook wel bijna elke dag.
Maar heb je Suits nog gekeken?
Oh oké.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Seizoen 1 gedownload, morgen begin ik
GTST?quote:Op maandag 23 juli 2012 02:47 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk DWDD (soms stop ik eerder om 20:00 GTST te kijken beneden). En later op de avond P&W.
Ik kan geen enkele Nederlandse serie/film kijken. Weet niet waarom, maar kan het nooit serieus nemen.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Echt vaag programma. Maar love voor GIGI
Pagina 650 is niet beter. Kim Holland TVquote:Op maandag 23 juli 2012 03:14 schreef Monopoly het volgende:
Kanker SBS 6 met hun hoeren Astro TV
Serieus wat een grafmens presenteert dat. De tv stond nog aan maar was in slaap gevallen. Word ik wakker met die teef die loopt te zeuren
Bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ik durf dat niet eens meer op te zetten . Ranzigheid allemaal.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pagina 650 is niet beter. Kim Holland TV
Laatst hadden ze een seksspeurtocht en moesten Haagse meisjes van 18 jaar zoeken naar dildo's in een bosquote:Op maandag 23 juli 2012 03:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik durf dat niet eens meer op te zetten . Ranzigheid allemaal.
Spice is nog wel te doen, vrij fatsoenlijke porno nog wel gelukkig.
Ja zag het ook laatstquote:Op maandag 23 juli 2012 03:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laatst hadden ze een seksspeurtocht en moesten Haagse meisjes van 18 jaar zoeken naar dildo's in een bos. 2 minuten volgehouden en toen maar weggegaan. Snap ook niet hoe ik tijdens het zappen hier langs kom
Zit direct boven de omroepzenders.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:18 schreef mrstylo het volgende:
Maar hoe kun je per ongeluk naar kanaal 650?
Oké.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit direct boven de omroepzenders.
Regionale omroepzenders dan hé. RTV Oost etc. Maar goed... jij mag er voorlopig toch niet naar kijkenquote:
Surequote:Op maandag 23 juli 2012 03:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit direct boven de omroepzenders.
quote:Op maandag 23 juli 2012 03:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Regionale omroepzenders dan hé. RTV Oost etc. Maar goed... jij mag er voorlopig toch niet naar kijken
Alleen eten.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag je ook masturberen tijdens die periode dat je mag eten? Of mag je echt alleen eten?
514 Omroep Zeeland, daarna KPN extra, daarna 650 dus hoezo gelul? Wtfquote:Op maandag 23 juli 2012 03:23 schreef GGMM het volgende:
Op 649 zit KPN extra, een promo-kanaal en boven 650 zit KPN extra 3, een ander promo kanaal
Wat lul je nou joh.
Ik ging nog ff tv kijken, kanaal 650 jwt.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen eten.
Maar jij ging toch slapen? Of rookpauze?
Niks mis mee.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ging nog ff tv kijken, kanaal 650 jwt.
Ja, dan kom je er toch niet per ongeluk joh.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
514 Omroep Zeeland, daarna KPN extra, daarna 650 dus hoezo gelul? Wtf
Kinderslot? Ziggo heeft dat niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan kom je er toch niet per ongeluk joh.
Daarnaast moet je handmatig het kinderslot van je kasje afhalen per tv.
Ja dat doe ik dan toch ook. Je snapt me niet ik kom er niet per ongeluk op. Maar tijdens het zappen kom ik dat kanaal tegen en dan doe ik slotje eraf en kijk ik ernaar. Is dat zo erg? Maar behalve 2 á 3 keer kijk ik het nooit.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan kom je er toch niet per ongeluk joh.
Daarnaast moet je handmatig het kinderslot van je kasje afhalen per tv.
Oh, dan is het goed. Ik dacht dat je wou beweren dat het per ongeluk was.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dan toch ook. Je snapt me niet ik kom er niet per ongeluk op. Maar tijdens het zappen kom ik dat kanaal tegen en dan doe ik slotje eraf en kijk ik ernaar. Is dat zo erg? Maar behalve 2 á 3 keer kijk ik het nooit.
Nee maar tijdens het zappen kom ik daar langs kijk ik erna en denk ik WTF is dit voor een troep.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Ik dacht dat je wou beweren dat het per ongeluk was.
Je bent nog geen 18, dus mag het nietquote:Op maandag 23 juli 2012 03:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dan toch ook. Je snapt me niet ik kom er niet per ongeluk op. Maar tijdens het zappen kom ik dat kanaal tegen en dan doe ik slotje eraf en kijk ik ernaar. Is dat zo erg? Maar behalve 2 á 3 keer kijk ik het nooit.
Nu snap ik het.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Speel ik nu op save door SlamTV te kijken met jou stadsgenoot Winne.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent nog geen 18, dus mag het niet
RTV Oost jwzquote:Op maandag 23 juli 2012 03:32 schreef GGMM het volgende:
Dan nog is het raar dat je helemaal langs regiokanalen zapt, maar oke.
Die zender stelt toch geen fuck voor.
vies manquote:Op maandag 23 juli 2012 03:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar, omdat het gratis is zie je toch niets?quote:Op maandag 23 juli 2012 03:32 schreef GGMM het volgende:
Dan nog is het raar dat je helemaal langs regiokanalen zapt, maar oke.
Die zender stelt toch geen fuck voor.
Klopt. Een soort promokanaal voor 651 en 652 die je moet kopen.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar, omdat het gratis is zie je toch niets?
Dus je ziet alleen geacteerde deel? Ze moeten het dan ook aanbieden in Guantanamo bay.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Een soort promokanaal voor 651 en 652 die je moet kopen.
Maar ben je echt 16? Want je hebt bijna hetzelfde jeugd als ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:36 schreef RensAjacied het volgende:
The Opposites - Slaap is erop. Toen vond ik ze nog baas. Kon ook aan mijn leeftijd liggen toen.
Mwa, en soft-porn, maar dat is ook het kijken niet waard.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus je ziet alleen geacteerde deel? Ze moeten het dan ook aanbieden in Guantanamo bay.
Ik ben echt 16 ja hoezo?quote:Op maandag 23 juli 2012 03:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ben je echt 16? Want je hebt bijna hetzelfde jeugd als ik.
Haha flikker op, kijkt mijn pa op de afschriften en loopt hij gelijk naar bovenquote:Op maandag 23 juli 2012 03:38 schreef GGMM het volgende:
Overigens kan je die extra kanalen gewoon kopen via je afstandsbediening Rens. Dus gewoon doen. Als de rekening komt zeg je gewoon dat je van niks weet.
Ja met Ziggo kun je straks dus op elk aparaat overal kijken, moet je alleen een EL tv abbo hebben.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik weer voor TV of voor internet ga doen.
Ik heb geen haat. Ik ben een blije jongen.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:42 schreef RensAjacied het volgende:
Mono wat is groter bij jou de "haat" tegen Ajax of de Eagles?
Ja daarom. Maar via TV heb ik natuurlijk HD.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja met Ziggo kun je straks dus op elk aparaat overal kijken, moet je alleen een EL tv abbo hebben.
Heb altijd het idee dat het in Deventer dieper zit, beetje het Ajax Feyenoord. Waar Rotterdam jaloers op Amsterdam is, is ook een beetje met Deventer en Zwolle zo.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb geen haat. Ik ben een blije jongen.
Maar wel een gezonde aversie tegen de Eagles natuurlijk.
wat daarom? waarom twijfel je dan? of heb je geen ziggo?quote:Op maandag 23 juli 2012 03:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar via TV heb ik natuurlijk HD.
Hoezo kan ik dalijk overal kijken met een TV abbo?quote:Op maandag 23 juli 2012 03:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat daarom? waarom twijfel je dan? of heb je geen ziggo?
Ik ken weinig Feyenoorders die "jaloers" zijn op Ajax hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 03:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat het in Deventer dieper zit, beetje het Ajax Feyenoord. Waar Rotterdam jaloers op Amsterdam is, is ook een beetje met Deventer en Zwolle zo.
als je dus bij ziggo zit kun je met een tv abbo op elk apparaat op internet ook kijken, overalquote:Op maandag 23 juli 2012 03:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo kan ik dalijk overal kijken met een TV abbo?
Bijna hetzelfde als bij mij.(muziek enzo)quote:
later.quote:
Feyenoord's got a problem with the second city syndrome. We are number one!quote:Op maandag 23 juli 2012 03:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken weinig Feyenoorders die "jaloers" zijn op Ajax hoor
Maar hoe zien ze dat dan? Krijg je en account?quote:Op maandag 23 juli 2012 03:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
als je dus bij ziggo zit kun je met een tv abbo op elk apparaat op internet ook kijken, overal
Misschien was ik ouder vergeleken met mijn leeftijdsgenoten of jij kinderlijker dan jou vrienden. Het is maar hoe je het bekijktquote:Op maandag 23 juli 2012 03:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als bij mij.(muziek enzo)
[..]
later.
Gewoon je ziggo account. Kan je aanmaken op ziggo site als je hun televisie abonnement hebt.quote:Op maandag 23 juli 2012 03:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar hoe zien ze dat dan? Krijg je en account?
lees maarquote:Op maandag 23 juli 2012 03:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar hoe zien ze dat dan? Krijg je en account?
je logt dan gewoon op de site in met je ziggo accountquote:Met 1 abonnement Eredivisie Live op TV, online en mobiel
Per 1 augustus introduceert Eredivisie Live een nieuwe dienst waarmee het mogelijk is om de uitzendingen van de voetbalzender overal en op alle schermen te bekijken: Eredivisie Live GO. Met Eredivisie Live GO heeft de fan met één abonnement toegang tot de online en mobiele diensten van Eredivisie Live. Eredivisie Live TV abonnees van Ziggo kunnen vanaf 1 augustus automatisch gebruik maken van Eredivisie Live GO.
Arno de Jong, Directeur Media & Marketing van Eredivisie Live: “Eredivisie Live is meer dan alleen TV. We bieden live topvoetbal via elk platform dat onze abonnees wenst. Met Eredivisie Live GO kunnen de Ziggo abonnees nu met één abonnement altijd en overal beschikken over hun live voetbalzender. Of men nu thuis is, op bezoek of onderweg: Eredivisie Live GO brengt het uitgebreide live voetbalaanbod altijd en overal naar TV, computer, tablet of mobiel.”
Marcel Nijhoff, Commercieel Directeur van Ziggo: “De introductie van Eredivisie Live GO past uitstekend in onze ‘TV overal’ strategie. Na de introductie van onze Ziggo TV App, HBO en de HBO GO App, is Eredivisie Live Go de volgende stap waarmee onze klanten, als eerste in Nederland, ook kunnen genieten van Eredivisie Live op hun tablet, smartphone of PC.”
Eredivisie Live GO: altijd en overal
Als Eredivisie Live TV abonnee van Ziggo heeft men per 1 augustus automatisch toegang tot Eredivisie Live GO. En dat betekent één abonnement dat toegang biedt tot alle schermen. Dit is Eredivisie Live GO:
Eredivisie Live altijd en overal beschikbaar
Kijk alle wedstrijden van Eredivisie Live op TV, laptop, tablet, Mac, PC of smartphone
Voor 1 vast maandbedrag automatisch toegang tot Eredivisie Live TV, online en mobiel
Live wedstrijden, goals, samenvattingen, interviews en meer
Voor het bekijken van live wedstrijden en video’s via internet of mobiel gelden minimale systeemeisen. Meer informatie is te vinden op www.eredivisielive.nl/go.
quote:Rond de oefenwedstrijd tussen Ajax en Celtic zijn zaterdagavond 12 supporters aangehouden.
Dat vertelt de politie aan AT5. Een Nederlander werd in de Arena aangehouden nadat hij een beveiliger sloeg met een riem. Een supporter van Celtic is opgepakt vanwege zware mishandeling, hij sloeg in op het gezicht van een Ajax-supporter.
Tien andere supporters werden aangehouden vanwege het afsteken van vuurwerk. Negen van hen waren Schotten, de ander een Nederlander. De politie spreekt van een 'rommelige oefenwedstrijd'.
Bovendien melden verschillende ooggetuigen aan AT5 dat er na afloop van de wedstrijd rond 21.00 uur geschoten zou zijn bij het supportershome. De politie heeft daar echter geen hulzen of kogels gevonden en weet ook niets van een slachtoffer. De politie sluit echter niet uit dat er inderdaad geschoten is en roept getuigen op zich te melden.
American dad en Futurama vind ik ook leuk.quote:Op maandag 23 juli 2012 04:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog nauwelijks om lachen. Family Guy blijf ik wel ALTIJD geniaal vinden.
Ik ook. Southpark ook hoor, maar vroeger meer. Simpsons was ook gewoon leuk.quote:Op maandag 23 juli 2012 04:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
American dad en Futurama vind ik ook leuk.
SImpson is nu een serie waar ze elke nieuwe aflevering een ster als cast hebben. Is gewoon slecht nu.quote:Op maandag 23 juli 2012 04:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ook. Southpark ook hoor, maar vroeger meer. Simpsons was ook gewoon leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dit herinnert dan snap je me.
[ Bericht 8% gewijzigd door mrstylo op 23-07-2012 04:28:32 ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 23 juli 2012 04:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
SImpson is nu een serie waar ze elke nieuwe aflevering een ster als cast hebben. Is gewoon slecht nu.
Vroeger was het echt goed.
Beste scene ooit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dit herinnert dan snap je me.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Oh oké, maar die ene aflevering is echt goed.quote:Op maandag 23 juli 2012 04:27 schreef j0rdiiii het volgende:
die doet het ja maar geen idee keek bijna nooit the simpsons
Wat kraam je nu weer voor onzin uit man, alsof Feijenoorders jaloers op de joden zijn en alsof de Eagles jaloers zijn op Zwollenaren. Heb je dat geleerd op Hardcore Hooligans ofzoquote:Op maandag 23 juli 2012 03:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat het in Deventer dieper zit, beetje het Ajax Feyenoord. Waar Rotterdam jaloers op Amsterdam is, is ook een beetje met Deventer en Zwolle zo.
Een miskoopquote:Op maandag 23 juli 2012 05:42 schreef j0rdiiii het volgende:
ajax heb een speler joh
wie de fuck is sana
Kut aflevering afgelopen vrijdag manquote:Op maandag 23 juli 2012 02:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent gewoon een nieuwsjunk dus.
Nieuwsuur kijk ik eigenlijk ook wel bijna elke dag.
Maar heb je Suits nog gekeken?
Nee man. Zolang Donna en Rachel elke aflevering langskomen, hoor je mij niet klagen.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kut aflevering afgelopen vrijdag man
Heb het idee dat ze of Donna er uit schrijven of dat ze direct weer terugkomtquote:Op maandag 23 juli 2012 08:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee man. Zolang Donna en Rachel elke aflevering langskomen, hoor je mij niet klagen.
Nog niet gekeken, doe ik vanavond welquote:Op maandag 23 juli 2012 05:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Breaking Bad S05E02 720p HDTV x264-ORENJI
Ik gok het laatste.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze of Donna er uit schrijven of dat ze direct weer terugkomt
Veel plezier gozerquote:Op maandag 23 juli 2012 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
mogguh. straks lekker naar de ardennen
een dag niet geFOK!t is en dag geleefdquote:Op maandag 23 juli 2012 10:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Veel pleziereven niet aan FOK en de dagcijfers denken, is goed voor je.
Dan wordt het tijd dat ik even een dagje ga leven.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een dag niet geFOK!t is en dag geleefd
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:32 schreef Happel het volgende:
Dat wordt afkicken voor Stijntje...
Is te hopen dat hij geen smartphone heeft...
Dat filmpjequote:Op maandag 23 juli 2012 10:47 schreef Doublepain het volgende:
'' Beter haar 700 sturen dan met 1000 euro kijken of het geen oplichter is. Ik maak nog winst ook''
Hard gelachen om dezequote:Op maandag 23 juli 2012 10:47 schreef Doublepain het volgende:
'' Beter haar 700 sturen dan met 1000 euro kijken of het geen oplichter is. Ik maak nog winst ook''
niks mis meequote:
Zat niet vast manquote:
Altijd gezellig daarquote:Op maandag 23 juli 2012 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik was zaterdag wel in la la land van de lsd
Wat moet ik met vuurwerkquote:Op maandag 23 juli 2012 11:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja vast, beetje vuurwerk meenemen naar Duijvendrecht he!
top, werd gisteren wakker op een strand en had geen flauw idee dat ik daar al sinds zondagmorgen 8uur wasquote:
Daar waren die tjappo's bij de Arena zaterdag voor opgepakt. En een beveiliger die met een riem geklapt was, maar dat zou jij nooit doen denk ik.quote:
Waar was je heen dan? Dominator?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
top, werd gisteren wakker op een strand en had geen flauw idee dat ik daar al sinds zondagmorgen 8uur was
Dan zakt mijn broek af iddquote:Op maandag 23 juli 2012 11:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daar waren die tjappo's bij de Arena zaterdag voor opgepakt. En een beveiliger die met een riem geklapt was, maar dat zou jij nooit doen denk ik.
Nee man, was vrijdagnacht naar een illegaal technofeestje geweest, liep iets uit tot gisteravond, dat feest zelf niet maar wij welquote:
Aiai, altijd tof. Vroeger ook wel eens geweest, maar laatste tijd hoor ik er nooit iets over in de omgeving Zwolle. Ik ben even naar de Ap, ontbijtje hosselenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, was vrijdagnacht naar een illegaal technofeestje geweest, liep iets uit tot gisteravond, dat feest zelf niet maar wij wel
Hoe duur zijn die kaarten normaal danquote:Op maandag 23 juli 2012 11:59 schreef Caland het volgende:
Die shit op vakantieveilingen maakt mij agressief. Gewoon al ruim een dag gaan kaarten voor walibi er steevast voor 40 uit, neppe zooi.
Waarom wil je naar Walibi?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:59 schreef Caland het volgende:
Die shit op vakantieveilingen maakt mij agressief. Gewoon al ruim een dag gaan kaarten voor walibi er steevast voor 40 uit, neppe zooi.
callie wil paardrijden daar.quote:
33 per stuk, bij vakantieveilingen betaal je 40 euro voor 2 tickets.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die kaarten normaal dan
quote:
met een pony pack naar pony parkquote:
Leipe shit manquote:Op maandag 23 juli 2012 12:06 schreef napoleonfour het volgende:
oeh steven hoe was lebensgefahr preparty?
Jaquote:Op maandag 23 juli 2012 12:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nice! hiervan gehoord trouwens? https://www.facebook.com/events/477110015651758/ ?
die van mij ondertussen ookquote:Op maandag 23 juli 2012 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Zowat heel mijn fb vriendelijst staat er tussen
Het ziet eruit als een uit de hand gelopen grap voor een verjaardagsfeestquote:Op maandag 23 juli 2012 12:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die van mij ondertussen ook, ik ben wel benieuwd of er uberhaupt iemand heen gaat of dat het gewoon 1 zieke grap is
Iets van 30 per stuk, dus je bespaart nog wel wat.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die kaarten normaal dan
Gewoon een dagje 15-jarige chickies neuken in de goliath heen met wat vrienden, aanstaande woensdag was het plan. Daarna doorrijden naar de Kuipquote:
Jij bent snel terug van je banquote:Op maandag 23 juli 2012 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets van 30 per stuk, dus je bespaart nog wel wat.
[..]
Gewoon een dagje 15-jarige chickies neuken in de goliath heen met wat vrienden, aanstaande woensdag was het plan. Daarna doorrijden naar de Kuip
klein beetje maar uit de hand toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een uit de hand gelopen grap voor een verjaardagsfeest
10000 man nu ofzo geloof ik bijnaquote:Op maandag 23 juli 2012 12:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
klein beetje maar uit de hand toch?
Ik vermaak mij prima in dat topicquote:
Ik had gemaild voor jou en stinhoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |