Dat doe ik altijd met capuchon.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes is wel een VI Hooligan dus ik zou er niet mee omgaan Herkenbaarheid. Elke maandag en vrijdagavond is hij in de kroeg VI aan het kijken en op zondagavond slaat hij Studio Voetbal kijkers in elkaar.
Wat vind je van Thijs Slegers?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:11 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik hou van VI. Vooral van die bromsnor die jij als UI hebt. VI is chill
Je valt wel op hele oude mannen zeg..quote:Op maandag 23 juli 2012 01:11 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik hou van VI. Vooral van die bromsnor die jij als UI hebt. VI is chill
Alan Rickmanquote:Op maandag 23 juli 2012 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je valt wel op hele oude mannen zeg..
Greetje het zusje van Huntelaar?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:55 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet. Van Heil Hitler wel. Je mag me ook wel Nicole noemen, of Anita, Of Greetje
waar?quote:
Als de NOS weer begint met uitzenden gaan we weer de straat op met onze honkbalknuppels in de handen, sjaal voor je gezicht en capuchon op. Kijken we naar binnen of mensen SV hebben aanstaan en daar komen we gezellig even langs. Wat nog erger is niet VI maar een ander programma kijken op de maandag en vrijdagavond. Daar zal de doodstraf weer ingevoerd voor moeten worden.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met capuchon.
En ook verspreid ik zoals bekend anti SV propaganda over het internet ('Jack is vies dik')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als de NOS weer begint met uitzenden gaan we weer de straat op met onze honkbalknuppels in de handen, sjaal voor je gezicht en capuchon op. Kijken we naar binnen of mensen SV hebben aanstaan en daar komen we gezellig even langs. Wat nog erger is niet VI maar een ander programma kijken op de maandag en vrijdagavond. Daar zal de doodstraf weer ingevoerd voor moeten worden.Heb je wel vaker jongen dat is een groot deel van je charmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
[..]
Als de NOS weer begint met uitzenden gaan we weer de straat op met onze honkbalknuppels in de handen, sjaal voor je gezicht en capuchon op. Kijken we naar binnen of mensen SV hebben aanstaan en daar komen we gezellig even langs. Wat nog erger is niet VI maar een ander programma kijken op de maandag en vrijdagavond. Daar zal de doodstraf weer ingevoerd voor moeten worden.Je bent zelden leuk, maar dit vind ik wel om te lachen Wilfred!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
[..]
Als de NOS weer begint met uitzenden gaan we weer de straat op met onze honkbalknuppels in de handen, sjaal voor je gezicht en capuchon op. Kijken we naar binnen of mensen SV hebben aanstaan en daar komen we gezellig even langs. Wat nog erger is niet VI maar een ander programma kijken op de maandag en vrijdagavond. Daar zal de doodstraf weer ingevoerd voor moeten worden.Mijn vader vond SS met Jack trouwens leuker dan VI Oranje. Je begrijpt wel dat dit niet goed is afgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus wat jij doet is journalistiek en wat ik doe niet? Wat doe ik in het dagelijkse leven dan? Dus ik zit hier een beetje uit mijn nek te lullen? Dat is duidelijk, dan zijn we er weer.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelden leuk, maar dit vind ik wel om te lachen Wilfred!
Nee ik begrijp niet vertel.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn vader vond SS met Jack trouwens leuker dan VI Oranje. Je begrijpt wel dat dit niet goed is afgelopen.
Toen hebben ze me niet meer thuis gezien tijdens het EK, want anders zou ik dus naar SS moeten kijken.quote:
Waar was hij dan en waar is hij nu?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen hebben ze me niet meer thuis gezien tijdens het EK, want anders zou ik dus naar SS moeten kijken.
Nog meer uitleg nodig?
Die was die Heitinga wel heel erg aan het verdedigen he.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die ligt nu in een kist naast Jack Spijkerman?
Hij op vakantie en jij maar blijven schilderen. #respect #rtquote:Op maandag 23 juli 2012 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was hij thuis en nu is hij op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |