quote:
Ik wacht al de hele avond op jequote:
Sorry, maar nu ben ik er.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik wacht al de hele avond op jeAllekaarsennogaantoe
Wtfquote:Op maandag 23 juli 2012 00:23 schreef GGMM het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 410 Geo4kant
02. 384 Dj_Day-V
03. 316 Ajacied422
Gefeliciteerd Geo.
88 staat voor HH, de H is de 8e letter in het alfabet, Aryan's/racisten (aryan brotherhood bijv) hebben vaak tattoo's van 88, wat voor HH staat wat voor Heil Hitler staat. Dat waar ik aan denk als ik jouw steeds HH noem of iemand anders.quote:
Oke, dat wist ik nietquote:Op maandag 23 juli 2012 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
88 staat voor HH, de H is de 8e letter in het alfabet, Aryan's/racisten (aryan brotherhood bijv) hebben vaak tattoo's van 88, wat voor HH staat wat voor Heil Hitler staat. Dat waar ik aan denk als ik jouw steeds HH noem of iemand anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Wat is je echte naam? Ik vind je wel een.... Lizette of een.. Ines of.. . niet Marijke, geen Suzanne maar.. Kimberley?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:55 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet. Van Heil Hitler wel. Je mag me ook wel Nicole noemen, of Anita, Of Greetje
quote:Op maandag 23 juli 2012 00:56 schreef mrstylo het volgende:
Geo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks brah
Anita is meer een ajax type.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:55 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet. Van Heil Hitler wel. Je mag me ook wel Nicole noemen, of Anita, Of Greetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |