Ja, vlakbij die Big Ben enzo waar je al die peperdure clubs hebt. Vroegen een propper om zo een tent.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Londen ja, defuck? In het oostblok word je niet opgelicht in die tenten. Man man man, wat is dat waar voor je geld.
Hoi A4LFquote:
Waar in Londen pik?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd genoeg ben ik in Londen laatst ook in zo'n tent beland. Waar je trouwens wel enorm werd opgelicht.
Alles goed?quote:
derde tepel?quote:
Oh ja. Succes morgenquote:
In Hongarije paar jaar geleden zijn we nog zo'n tent uitgebeukt door een paar kleerkasten. We waren met zijn twaalven in die tent. Beetje zuipen, lapdanceje. Maar een vriend van me was al straal bezopen en die pakt een van die wijven vol in tussen d'r benen. Daarna moesten we echt wegwezen want van alle kanten kwamen die gastenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, die striptenten niet. Dat is altijd wel lachen als je op een zuipweekendje bent.
Die hoerenkast was dat wel.
Ja prima joh.quote:
Mooi man. Zit blijkbaar gewoon gevoel in hè.quote:
Jaquote:
Was genietenquote:Op maandag 23 juli 2012 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Mooi verzorgd voetbal, niks mis mee. Heb er vertrouwen in.
voor meer van deze woordspelingen maak ik opnieuw reclame voor de baas der bazen in cabaretierwereld: kees torn. Komt uit Rotterdam, hebben de havenslaven ook nog een reden om dit fijne stukje cabaret eens te bekijken.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:01 schreef Adames het volgende:
Mijn relatie met mijn vriendin gaat een beetje op en neer.
Ze stoot me aan en trekt me af.
Hier hetzelfde, alleen Blind moet gewoon vervangen worden. Die maakte wat cruciale fouten, die door de onkunde van Celtic nu niet afgestraft werden, maar in de CL en soms in de ED is dat dodelijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was genieten![]()
Had ik totaal niet verwacht eigenlijk, maar ziet er prima uit.
Vertel eens iets nieuw over dat apparaatquote:Op maandag 23 juli 2012 00:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Fisher is wel een leuk spelertje. Het verhaal gaat dat hij, net als Litmanen, eerst bij PSV aangeboden is, maar dat die het niet in hem zagen zitten. Goed scoutingappraat bij ons in E'hoven.
Bron?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Fisher is wel een leuk spelertje. Het verhaal gaat dat hij, net als Litmanen, eerst bij PSV aangeboden is, maar dat die het niet in hem zagen zitten. Goed scoutingappraat bij ons in E'hoven.
Dat is belangrijk ja, daarnaast eventueel een rechtsvoor voor een normale prijs. Lukoki mag van mij zo snel mogelijk weg.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, alleen Blind moet gewoon vervangen worden. Die maakte wat cruciale fouten, die door de onkunde van Celtic nu niet afgestraft werden, maar in de CL en soms in de ED is dat dodelijk.
Nee. Hou ik voor mezelf.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vertel eens iets nieuw over dat apparaat
Waterquote:
Lukoki gaat er ook niet komen idd. Maar daar hebben we het vorig jaar met Baascillio ook gered, dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is belangrijk ja, daarnaast eventueel een rechtsvoor voor een normale prijs. Lukoki mag van mij zo snel mogelijk weg.
Oh, tompsv12 heeft er nog nooit wat van gehoord dus het is niet waar.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je dat gewoon verzonnen of wat? Nog nooit wat over gehoord iig
Dus als jij er nog nooit wat over hebt gehoord zou het verzonnen kunnen zijn?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je dat gewoon verzonnen of wat? Nog nooit wat over gehoord iig
Vorig seizoen met zoveel blessures ging het nog redelijk, hopen dat ze daar allemaal fit blijven, dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 23 juli 2012 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lukoki gaat er ook niet komen idd. Maar daar hebben we het vorig jaar met Baascillio ook gered, dus dat komt wel goed.
Gozer, Van Gerwen heeft Whitlock met 10-6 uit de World Matchplay geknikkerd gvdquote:Op maandag 23 juli 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, tompsv12 heeft er nog nooit wat van gehoord dus het is niet waar.
Ik vraag om een bron en die geef je niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus als jij er nog nooit wat over hebt gehoord zou het verzonnen kunnen zijn?
quote:Op maandag 23 juli 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, tompsv12 heeft er nog nooit wat van gehoord dus het is niet waar.
quote:Op maandag 23 juli 2012 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gozer, Van Gerwen heeft Whitlock met 10-6 uit de World Matchplay geknikkerd gvd
Lees bijna nooit mee.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:08 schreef Tjacka het volgende:
Ah Tom je leest altijd mee dus? Maar je durf niet te postten?
Jawel. Nu in je dm.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vraag om een bron en die geef je niet.
Nu dan.quote:
Onzinquote:Op maandag 23 juli 2012 00:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Ok.quote:
Welke? Lopen in de jeugd wel een aantal Belgen rond.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja jullie hebben dat over de paard getilde Belgje al
Bedoelde Mertens. Maar waarom ging zag het men niet in Fischer zitten dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke? Lopen in de jeugd wel een aantal Belgen rond.
Geloof hem nou maar niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Bedoelde Mertens. Maar waarom ging Fischer dan niet naar PSV ?
goh Zlatan werd ook overal aangeboden voordat ie naar Ajax ging. maar boeiend wij hebben die jongen nuquote:
Fischer is ONS talent ja. En hij gaat echt een prachtige toekomst tegemoet.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
goh Zlatan werd ook overal aangeboden voordat ie naar Ajax ging. maar boeiend wij hebben die jongen nu
als hij zijn benen niet breekt gaat die het wel redden ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Fischer is ONS talent ja. En hij gaat echt een prachtige toekomst tegemoet.
Weet ik niet. PSV heeft zich ook een beetje op de Scandinavische jeugd gericht via een aantal oud spelers. En Fischer was relatief duur en niet iedereen was overtuigd. Zie je hem gisteren zo een wedstrijd spelen en dan moet je je even achter de oren krabben.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Bedoelde Mertens. Maar waarom ging zag het men niet in Fischer zitten dan?
Dan wil ik graag zijn bron zien.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als zijn bron klopt dan kan hij best wel gelijk hebben hoor.
dat niet iedereen overtuigd was kwam zeker door zijn blessuregevoeligheid.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet ik niet. PSV heeft zich ook een beetje op de Scandinavische jeugd gericht via een aantal oud spelers. En Fischer was relatief duur en niet iedereen was overtuigd. Zie je hem gisteren zo een wedstrijd spelen en dan moet je je even achter de oren krabben.
Weet ik niet. Enige wat ik weet was dat niet iedereen overtuigd was. Denk idd niet dat het aan zijn voetbalkwaliteiten heeft gelegen.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat niet iedereen overtuigd was kwam zeker door zijn blessuregevoeligheid.
het is wel een gok om voor zoveel geld iemand van een jaar of 16 aan te trekken. Gelukkig heeft Ajax de gok genomen. ben benieuwd of die blijft staanquote:Op maandag 23 juli 2012 00:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet ik niet. Enige wat ik weet was dat niet iedereen overtuigd was. Denk idd niet dat het aan zijn voetbalkwaliteiten heeft gelegen.
ook al? dan had DAM alsnog een beetje gelijk, alleen dan scout Ajax op blessuregevoelige spelersquote:Op maandag 23 juli 2012 00:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat niet iedereen overtuigd was kwam zeker door zijn blessuregevoeligheid.
Boilesen is ook al z,on ramp met blessures jaquote:Op maandag 23 juli 2012 00:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ook al? dan had DAM alsnog een beetje gelijk, alleen dan scout Ajax op blessuregevoelige spelers
Nee joh.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:44 schreef Caland het volgende:
Zullen die prijzen op vakantieveilingen kunstmatig hoog gehouden worden?
Aangeschoten op Fok! zitten kan ik je niet aanraden, vooral niet als je echt dronken bent. Krijg je spijt van.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:27 schreef Tyron het volgende:
oke hoi ik ben terug van vrienden
ben dus op zondag kk aangeschoten
Doe deze.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:44 schreef Caland het volgende:
Zullen die prijzen op vakantieveilingen kunstmatig hoog gehouden worden?
Hoeren voor 5 euro per dag.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe deze.
http://www.boekvandaag.nl/aanbiedingen/
Gambia.
quote:
Jijquote:
Ik wacht al de hele avond op jequote:
Sorry, maar nu ben ik er.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik wacht al de hele avond op jeAllekaarsennogaantoe
Wtfquote:Op maandag 23 juli 2012 00:23 schreef GGMM het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 410 Geo4kant
02. 384 Dj_Day-V
03. 316 Ajacied422
Gefeliciteerd Geo.
88 staat voor HH, de H is de 8e letter in het alfabet, Aryan's/racisten (aryan brotherhood bijv) hebben vaak tattoo's van 88, wat voor HH staat wat voor Heil Hitler staat. Dat waar ik aan denk als ik jouw steeds HH noem of iemand anders.quote:
Oke, dat wist ik nietquote:Op maandag 23 juli 2012 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
88 staat voor HH, de H is de 8e letter in het alfabet, Aryan's/racisten (aryan brotherhood bijv) hebben vaak tattoo's van 88, wat voor HH staat wat voor Heil Hitler staat. Dat waar ik aan denk als ik jouw steeds HH noem of iemand anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Wat is je echte naam? Ik vind je wel een.... Lizette of een.. Ines of.. . niet Marijke, geen Suzanne maar.. Kimberley?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:55 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet. Van Heil Hitler wel. Je mag me ook wel Nicole noemen, of Anita, Of Greetje
quote:Op maandag 23 juli 2012 00:56 schreef mrstylo het volgende:
Geo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks brah
Anita is meer een ajax type.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:55 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet. Van Heil Hitler wel. Je mag me ook wel Nicole noemen, of Anita, Of Greetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |