In Hongarije paar jaar geleden zijn we nog zo'n tent uitgebeukt door een paar kleerkasten. We waren met zijn twaalven in die tent. Beetje zuipen, lapdanceje. Maar een vriend van me was al straal bezopen en die pakt een van die wijven vol in tussen d'r benen. Daarna moesten we echt wegwezen want van alle kanten kwamen die gastenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, die striptenten niet. Dat is altijd wel lachen als je op een zuipweekendje bent.
Die hoerenkast was dat wel.
Ja prima joh.quote:
Mooi man. Zit blijkbaar gewoon gevoel in hè.quote:
Jaquote:
Was genietenquote:Op maandag 23 juli 2012 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Mooi verzorgd voetbal, niks mis mee. Heb er vertrouwen in.
voor meer van deze woordspelingen maak ik opnieuw reclame voor de baas der bazen in cabaretierwereld: kees torn. Komt uit Rotterdam, hebben de havenslaven ook nog een reden om dit fijne stukje cabaret eens te bekijken.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:01 schreef Adames het volgende:
Mijn relatie met mijn vriendin gaat een beetje op en neer.
Ze stoot me aan en trekt me af.
Hier hetzelfde, alleen Blind moet gewoon vervangen worden. Die maakte wat cruciale fouten, die door de onkunde van Celtic nu niet afgestraft werden, maar in de CL en soms in de ED is dat dodelijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was genieten![]()
Had ik totaal niet verwacht eigenlijk, maar ziet er prima uit.
Vertel eens iets nieuw over dat apparaatquote:Op maandag 23 juli 2012 00:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Fisher is wel een leuk spelertje. Het verhaal gaat dat hij, net als Litmanen, eerst bij PSV aangeboden is, maar dat die het niet in hem zagen zitten. Goed scoutingappraat bij ons in E'hoven.
Bron?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Fisher is wel een leuk spelertje. Het verhaal gaat dat hij, net als Litmanen, eerst bij PSV aangeboden is, maar dat die het niet in hem zagen zitten. Goed scoutingappraat bij ons in E'hoven.
Dat is belangrijk ja, daarnaast eventueel een rechtsvoor voor een normale prijs. Lukoki mag van mij zo snel mogelijk weg.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, alleen Blind moet gewoon vervangen worden. Die maakte wat cruciale fouten, die door de onkunde van Celtic nu niet afgestraft werden, maar in de CL en soms in de ED is dat dodelijk.
Nee. Hou ik voor mezelf.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vertel eens iets nieuw over dat apparaat
Waterquote:
Lukoki gaat er ook niet komen idd. Maar daar hebben we het vorig jaar met Baascillio ook gered, dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is belangrijk ja, daarnaast eventueel een rechtsvoor voor een normale prijs. Lukoki mag van mij zo snel mogelijk weg.
Oh, tompsv12 heeft er nog nooit wat van gehoord dus het is niet waar.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je dat gewoon verzonnen of wat? Nog nooit wat over gehoord iig
Dus als jij er nog nooit wat over hebt gehoord zou het verzonnen kunnen zijn?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je dat gewoon verzonnen of wat? Nog nooit wat over gehoord iig
Vorig seizoen met zoveel blessures ging het nog redelijk, hopen dat ze daar allemaal fit blijven, dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 23 juli 2012 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lukoki gaat er ook niet komen idd. Maar daar hebben we het vorig jaar met Baascillio ook gered, dus dat komt wel goed.
Gozer, Van Gerwen heeft Whitlock met 10-6 uit de World Matchplay geknikkerd gvdquote:Op maandag 23 juli 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, tompsv12 heeft er nog nooit wat van gehoord dus het is niet waar.
Ik vraag om een bron en die geef je niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus als jij er nog nooit wat over hebt gehoord zou het verzonnen kunnen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |