Ja, vlakbij die Big Ben enzo waar je al die peperdure clubs hebt. Vroegen een propper om zo een tent.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Londen ja, defuck? In het oostblok word je niet opgelicht in die tenten. Man man man, wat is dat waar voor je geld.
Hoi A4LFquote:
Waar in Londen pik?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd genoeg ben ik in Londen laatst ook in zo'n tent beland. Waar je trouwens wel enorm werd opgelicht.
Alles goed?quote:
derde tepel?quote:
Oh ja. Succes morgenquote:
In Hongarije paar jaar geleden zijn we nog zo'n tent uitgebeukt door een paar kleerkasten. We waren met zijn twaalven in die tent. Beetje zuipen, lapdanceje. Maar een vriend van me was al straal bezopen en die pakt een van die wijven vol in tussen d'r benen. Daarna moesten we echt wegwezen want van alle kanten kwamen die gastenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, die striptenten niet. Dat is altijd wel lachen als je op een zuipweekendje bent.
Die hoerenkast was dat wel.
Ja prima joh.quote:
Mooi man. Zit blijkbaar gewoon gevoel in hè.quote:
Jaquote:
Was genietenquote:Op maandag 23 juli 2012 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Mooi verzorgd voetbal, niks mis mee. Heb er vertrouwen in.
voor meer van deze woordspelingen maak ik opnieuw reclame voor de baas der bazen in cabaretierwereld: kees torn. Komt uit Rotterdam, hebben de havenslaven ook nog een reden om dit fijne stukje cabaret eens te bekijken.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:01 schreef Adames het volgende:
Mijn relatie met mijn vriendin gaat een beetje op en neer.
Ze stoot me aan en trekt me af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |