Ok.quote:
Welke? Lopen in de jeugd wel een aantal Belgen rond.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja jullie hebben dat over de paard getilde Belgje al
Bedoelde Mertens. Maar waarom ging zag het men niet in Fischer zitten dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke? Lopen in de jeugd wel een aantal Belgen rond.
Geloof hem nou maar niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Bedoelde Mertens. Maar waarom ging Fischer dan niet naar PSV ?
goh Zlatan werd ook overal aangeboden voordat ie naar Ajax ging. maar boeiend wij hebben die jongen nuquote:
Fischer is ONS talent ja. En hij gaat echt een prachtige toekomst tegemoet.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
goh Zlatan werd ook overal aangeboden voordat ie naar Ajax ging. maar boeiend wij hebben die jongen nu
als hij zijn benen niet breekt gaat die het wel redden ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Fischer is ONS talent ja. En hij gaat echt een prachtige toekomst tegemoet.
Weet ik niet. PSV heeft zich ook een beetje op de Scandinavische jeugd gericht via een aantal oud spelers. En Fischer was relatief duur en niet iedereen was overtuigd. Zie je hem gisteren zo een wedstrijd spelen en dan moet je je even achter de oren krabben.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Bedoelde Mertens. Maar waarom ging zag het men niet in Fischer zitten dan?
Dan wil ik graag zijn bron zien.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als zijn bron klopt dan kan hij best wel gelijk hebben hoor.
dat niet iedereen overtuigd was kwam zeker door zijn blessuregevoeligheid.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet ik niet. PSV heeft zich ook een beetje op de Scandinavische jeugd gericht via een aantal oud spelers. En Fischer was relatief duur en niet iedereen was overtuigd. Zie je hem gisteren zo een wedstrijd spelen en dan moet je je even achter de oren krabben.
Weet ik niet. Enige wat ik weet was dat niet iedereen overtuigd was. Denk idd niet dat het aan zijn voetbalkwaliteiten heeft gelegen.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat niet iedereen overtuigd was kwam zeker door zijn blessuregevoeligheid.
het is wel een gok om voor zoveel geld iemand van een jaar of 16 aan te trekken. Gelukkig heeft Ajax de gok genomen. ben benieuwd of die blijft staanquote:Op maandag 23 juli 2012 00:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet ik niet. Enige wat ik weet was dat niet iedereen overtuigd was. Denk idd niet dat het aan zijn voetbalkwaliteiten heeft gelegen.
ook al? dan had DAM alsnog een beetje gelijk, alleen dan scout Ajax op blessuregevoelige spelersquote:Op maandag 23 juli 2012 00:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat niet iedereen overtuigd was kwam zeker door zijn blessuregevoeligheid.
Boilesen is ook al z,on ramp met blessures jaquote:Op maandag 23 juli 2012 00:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ook al? dan had DAM alsnog een beetje gelijk, alleen dan scout Ajax op blessuregevoelige spelers
Nee joh.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:44 schreef Caland het volgende:
Zullen die prijzen op vakantieveilingen kunstmatig hoog gehouden worden?
Aangeschoten op Fok! zitten kan ik je niet aanraden, vooral niet als je echt dronken bent. Krijg je spijt van.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:27 schreef Tyron het volgende:
oke hoi ik ben terug van vrienden
ben dus op zondag kk aangeschoten
Doe deze.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:44 schreef Caland het volgende:
Zullen die prijzen op vakantieveilingen kunstmatig hoog gehouden worden?
Hoeren voor 5 euro per dag.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe deze.
http://www.boekvandaag.nl/aanbiedingen/
Gambia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |