Adames staat gelijk paraatquote:Op maandag 23 juli 2012 01:33 schreef Adames het volgende:
[..]
als je niveau nodig hebt, dan roep je maar.
Nog chicks gehosseld of zat Davy weer te cock blokken?quote:
Ik was bij mijn broer American Reunion kijken en een biertje (2) drinken.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog chicks gehosseld of zat Davy weer te cock blokken?
Je drinkt laatste tijd wel vaak bij je broer of niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was bij mijn broer American Reunion kijken en een biertje (2) drinken.
Mijn broer zou voor de slijterij/AA moeten gaan werken manquote:Op maandag 23 juli 2012 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je drinkt laatste tijd wel vaak bij je broer of niet?
Dit klopt dus niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn broer zou voor de slijterij/AA moeten gaan werken mandie loopt iedereen altijd aan te moedigen om aan de drank te gaan. En dit is de 3e keer, 2e keer deze week, laatste keer was Portugal - Nederland.
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van die beste, saluukes ik ga op bed an.
Wel leuk.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:17 schreef Tyron het volgende:
Die Joerie die ik afgelopen zaterdag inwerkte deed ook mee aan de ramadan, hij is wel christen maar vond het gewoon goed ofzo.
Ook bij het Christendom doen ze aan vasten, dan heet het alleen geen ramadan maar het principe is het zelfde. Al zal hij het niet goed doen want de Christenen hebben volgens mij een andere periode.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:17 schreef Tyron het volgende:
Die Joerie die ik afgelopen zaterdag inwerkte deed ook mee aan de ramadan, hij is wel christen maar vond het gewoon goed ofzo.
Misschien dat hij moslim-vrienden heeft en het daarom tergelijk doet. Heb er niet echt over door kunnen vragen.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook bij het Christendom doen ze aan vasten, dan heet het alleen geen ramadan maar het principe is het zelfde. Al zal hij het niet goed doen want de Christenen hebben volgens mij een andere periode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |