een dag niet geFOK!t is en dag geleefdquote:Op maandag 23 juli 2012 10:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Veel pleziereven niet aan FOK en de dagcijfers denken, is goed voor je.
Dan wordt het tijd dat ik even een dagje ga leven.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een dag niet geFOK!t is en dag geleefd
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:32 schreef Happel het volgende:
Dat wordt afkicken voor Stijntje...
Is te hopen dat hij geen smartphone heeft...
Dat filmpjequote:Op maandag 23 juli 2012 10:47 schreef Doublepain het volgende:
'' Beter haar 700 sturen dan met 1000 euro kijken of het geen oplichter is. Ik maak nog winst ook''
Hard gelachen om dezequote:Op maandag 23 juli 2012 10:47 schreef Doublepain het volgende:
'' Beter haar 700 sturen dan met 1000 euro kijken of het geen oplichter is. Ik maak nog winst ook''
niks mis meequote:
Zat niet vast manquote:
Altijd gezellig daarquote:Op maandag 23 juli 2012 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik was zaterdag wel in la la land van de lsd
Wat moet ik met vuurwerkquote:Op maandag 23 juli 2012 11:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja vast, beetje vuurwerk meenemen naar Duijvendrecht he!
top, werd gisteren wakker op een strand en had geen flauw idee dat ik daar al sinds zondagmorgen 8uur wasquote:
Daar waren die tjappo's bij de Arena zaterdag voor opgepakt. En een beveiliger die met een riem geklapt was, maar dat zou jij nooit doen denk ik.quote:
Waar was je heen dan? Dominator?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
top, werd gisteren wakker op een strand en had geen flauw idee dat ik daar al sinds zondagmorgen 8uur was
Dan zakt mijn broek af iddquote:Op maandag 23 juli 2012 11:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daar waren die tjappo's bij de Arena zaterdag voor opgepakt. En een beveiliger die met een riem geklapt was, maar dat zou jij nooit doen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |