Met hmf heb ik ook al plannen staan wanneer ik er zitquote:
Hehe, wanneer trek je in dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met hmf heb ik ook al plannen staan wanneer ik er zit
Kom dan gelijk met de hele Feyenoord kliek een biertje doenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met hmf heb ik ook al plannen staan wanneer ik er zit
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want, wie is de volgende pion in deze soap?
Met oude incidenten een zaak proberen op te bouwen om hem dan voor wat langer weg te krijgen. Begint op een heksenjacht te lijken.quote:Tegen vechtsporter Badr Hari is een tweede aangifte ingediend. Die komt van mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg, schrijft De Telegraaf maandag. Van den Berg zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.
Eerder deze maand deed miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd. Na dat incident doken verschillende verhalen op over eerdere mishandelingen. Een van die verhalen kwam van Van den Berg.
Bij het rondleiden van een groepje mensen in zijn eigen club zou hij 'in de zone' van Hari zijn gekomen, waarop de vechtsporter hem zou hebben aangevallen. Van den Berg mist nog altijd enkele voortanden. Hij zou geen aangifte hebben gedaan op voorwaarde dat Hari nooit meer in de club zou komen.
Hij kwam tot dat besluit omdat hij geen vertrouwen had in justitie. Nu zegt hij dat het hem al die tijd niet lekker heeft gezeten dat Hari er zo gemakkelijk mee weg kwam. Ook was hij bij het incident in de Arena in de buurt en heeft hij gezien hoe Everink eraan toe was. "Het leek wel een oorlogsslachtoffer." In een zes uur durend verhoor heeft Van den Berg daarom zijn verhaal gedaan.
De afgelopen dagen had de politie volgens De Telegraaf contact met getuigen en meerdere mensen die zeggen in het verleden door de vechtsporter te zijn mishandeld. Een aantal overweegt volgens de krant ook alsnog aangifte te doen. De politie zou ook beschikken over een foto van een van de verdachten van de mishandeling van Everink. De recherche zou verwachten op korte termijn Hari en zijn partner Estelle Cruijff, die ook in de Arena aanwezig was, te verhoren.
Niks mis meequote:Op maandag 23 juli 2012 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom dan gelijk met de hele Feyenoord kliek een biertje doen
Maandje ofzo manquote:
Je moet ook niet aan onze ruudje komenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Met oude incidenten een zaak proberen op te bouwen en hem dan voor wat langer weg te krijgen. Begint op een heksenjacht te lijken.
Die gozert die nu aangifte heeft gedaan was doods- en doodsbang voor Hari en zijn vriendjes. Die moet wel op een bepaalde manier beschermd willen worden want anders had 'ie nooit ingestemd met het doen van een aangifte. Maar door deze aangifte + getuigen die uit de school gaan klappen is het een kwestie van tijd voor dat het OM een zaak begint.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan onze ruudje komen, denk gewoon dat het is dat mensen het nu veilig vinden om naar buiten te treden met dit soort verhalen.
steven hoefde maar een kwart te draaien en badr was nockie gegaan door een neusstoot.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij durfde jou gewoon geen tikken te geven
Ik breek zijn benenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij durfde jou gewoon geen tikken te geven
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
steven hoefde maar een kwart te draaien en badr was nockie gegaan door een neusstoot.
Bonjasky is in ieder geval niet zo'n idioot als Hari.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:28 schreef onlogisch het volgende:
Zo stond ik een keer naar Bonjasky te pissen, en dacht ik : Hem zou ik wel kunnen hebben, niet wetende dat het Bonjasky was. Dat zei mn maat later pas
Ik sta ook met Ernesto Hoost op de foto paar jaar terug bij Dance Valley, dat is echt een grote negerquote:Op maandag 23 juli 2012 13:28 schreef onlogisch het volgende:
Zo stond ik een keer naar Bonjasky te pissen, en dacht ik : Hem zou ik wel kunnen hebben, niet wetende dat het Bonjasky was. Dat zei mn maat later pas
Hoost valt wel mee. Bob Sapp, dát is pas een grote negertquote:Op maandag 23 juli 2012 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta ook met Ernesto Hoost op de foto paar jaar terug bij Dance Valley, dat is echt een grote neger
Dat is een baasquote:Op maandag 23 juli 2012 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta ook met Ernesto Hoost op de foto paar jaar terug bij Dance Valley, dat is echt een grote neger
Bruno Martins Indi, dát is pas een grote negertquote:Op maandag 23 juli 2012 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoost valt wel mee. Bob Sapp, dát is pas een grote negert
Ja die is dik, maar Hoost is echt huge manquote:Op maandag 23 juli 2012 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoost valt wel mee. Bob Sapp, dát is pas een grote negert
Hij slist wel als een bitchquote:
Ja klopt ja, bij veel van die youtube filmpjes heb je hem als co-commentator en dan spreekt 'ie nog Engels ookquote:Op maandag 23 juli 2012 13:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die is dik, maar Hoost is echt huge man
[..]
Hij slist wel als een bitch
quote:Mooie vacature voor je
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Leuk man vrienden
Stuurt iemand dit naar mij:')
http://www.nederlandvacat(...)a262_tyCAT_&cu=nl-NL
[..]
''Ja hallo mean, met steven ouwe waarmee kan ik u helpen?''quote:Op maandag 23 juli 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Leuk man vrienden
[..]
quote:
Ach, het stikt van de joden in de Kuip op wedstrijddagen. Of denk je dat al die honderden stewards die extern worden ingehuurd allemaal voor Feyenoord zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Ja hallo mean, met steven ouwe waarmee kan ik u helpen?''
''HE KANKER JOOD''
Ik zie het voor me.
Seizoen '10/'11 stonden een groepje gasten achter ons constant op Biseswar te zeiken ''kanker amsterdammer'' zus ''kut jood'' zo. Met een Amsterdams accent.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, het stikt van de joden in de Kuip op wedstrijddagen. Of denk je dat al die honderden stewards die extern worden ingehuurd allemaal voor Feyenoord zijn.
Ja die zullen echt voor Ajax zijn hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, het stikt van de joden in de Kuip op wedstrijddagen. Of denk je dat al die honderden stewards die extern worden ingehuurd allemaal voor Feyenoord zijn.
Achja de zogenaamde leider en capo van 410 Dani die komt uit Rotterdamquote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Seizoen '10/'11 stonden een groepje gasten achter ons constant op Biseswar te zeiken ''kanker amsterdammer'' zus ''kut jood'' zo. Met een Amsterdams accent.![]()
![]()
Je zou niet de eerste jood zijn die daar werkt/heeft gewerktquote:Op maandag 23 juli 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Leuk man vrienden
[..]
Vorig seizoen is nog zo'n studentje achter zijn verkooptentje getrokken omdat hij iemand uitmaakte voor kutkakkerlak in de Kuip. Niet echt handig.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die zullen echt voor Ajax zijn hoor
Ik zat niet vast manquote:
En wat zijn mijn principes danquote:Op maandag 23 juli 2012 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig seizoen is nog zo'n studentje achter zijn verkooptentje getrokken omdat hij iemand uitmaakte voor kutkakkerlak in de Kuip. Niet echt handig.
Maargoed, er worden volgens mij 500 man per wedstrijddag extern ingehuurd, beveiliging, vreten verkopen noem maar op. Daar zitten natuurlijk altijd wel een paar joden tussen die niet dezelfde principes hebben als jij bijvoorbeeld.
Ik zie jou niet broodjes Unox in de Kuip verkopen op wedstrijddagen.quote:
Hehehe en onze eigen aanvoerder sliep vroeger ook onder een Ajax dekbed.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja de zogenaamde leider en capo van 410 Dani die komt uit Rotterdam
Sowieso niet neequote:Op maandag 23 juli 2012 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie jou niet broodjes Unox in de Kuip verkopen op wedstrijddagen.
vd Wiel liep met een kakkerlakken shirt met van Persie achterop door Amsterdam paar jaar terugquote:Op maandag 23 juli 2012 13:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe en onze eigen aanvoerder sliep vroeger ook onder een Ajax dekbed.![]()
Hehehe.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vd Wiel liep met een kakkerlakken shirt met van Persie achterop door Amsterdam paar jaar terug
Callie zei toen ie voor Ado speelde dat ie nooit een Ajax shirt zou aantrekkenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe.Ja ach, zoals bekend kan het de spelers zelf allemaal niks schelen wat voor shirt ze aan hebben.
Maar dát geloof ik dan weer wel wat meer. Alhoewel, als Ajax 1 miljoen per jaar bood was hij daar ook gewon gaan spelen denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Callie zei toen ie voor Ado speelde dat ie nooit een Ajax shirt zou aantrekken
Klopt helemaal.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Callie zei toen ie voor Ado speelde dat ie nooit een Ajax shirt zou aantrekken
Klopt, Messi zat ernaast en zijn linkerbeen moet geamputeerd worden.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:03 schreef Aniron het volgende:
Ik hoor geruchten dat Abidal is overleden na een auto ongeluk. Kan er echter nergens iets over vinden ... iemand enig idee?
Messi is toch maar een matige spelerquote:Op maandag 23 juli 2012 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
[..]
Klopt, Messi zat ernaast en zijn linkerbeen moet geamputeerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |