quote:Op maandag 23 juli 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Leuk man vrienden
Stuurt iemand dit naar mij:')
http://www.nederlandvacat(...)a262_tyCAT_&cu=nl-NL
[..]
''Ja hallo mean, met steven ouwe waarmee kan ik u helpen?''quote:Op maandag 23 juli 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Leuk man vrienden
[..]
quote:
Ach, het stikt van de joden in de Kuip op wedstrijddagen. Of denk je dat al die honderden stewards die extern worden ingehuurd allemaal voor Feyenoord zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Ja hallo mean, met steven ouwe waarmee kan ik u helpen?''
''HE KANKER JOOD''
Ik zie het voor me.
Seizoen '10/'11 stonden een groepje gasten achter ons constant op Biseswar te zeiken ''kanker amsterdammer'' zus ''kut jood'' zo. Met een Amsterdams accent.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, het stikt van de joden in de Kuip op wedstrijddagen. Of denk je dat al die honderden stewards die extern worden ingehuurd allemaal voor Feyenoord zijn.
Ja die zullen echt voor Ajax zijn hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, het stikt van de joden in de Kuip op wedstrijddagen. Of denk je dat al die honderden stewards die extern worden ingehuurd allemaal voor Feyenoord zijn.
Achja de zogenaamde leider en capo van 410 Dani die komt uit Rotterdamquote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Seizoen '10/'11 stonden een groepje gasten achter ons constant op Biseswar te zeiken ''kanker amsterdammer'' zus ''kut jood'' zo. Met een Amsterdams accent.![]()
![]()
Je zou niet de eerste jood zijn die daar werkt/heeft gewerktquote:Op maandag 23 juli 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Leuk man vrienden
[..]
Vorig seizoen is nog zo'n studentje achter zijn verkooptentje getrokken omdat hij iemand uitmaakte voor kutkakkerlak in de Kuip. Niet echt handig.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die zullen echt voor Ajax zijn hoor
Ik zat niet vast manquote:
En wat zijn mijn principes danquote:Op maandag 23 juli 2012 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig seizoen is nog zo'n studentje achter zijn verkooptentje getrokken omdat hij iemand uitmaakte voor kutkakkerlak in de Kuip. Niet echt handig.
Maargoed, er worden volgens mij 500 man per wedstrijddag extern ingehuurd, beveiliging, vreten verkopen noem maar op. Daar zitten natuurlijk altijd wel een paar joden tussen die niet dezelfde principes hebben als jij bijvoorbeeld.
Ik zie jou niet broodjes Unox in de Kuip verkopen op wedstrijddagen.quote:
Hehehe en onze eigen aanvoerder sliep vroeger ook onder een Ajax dekbed.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja de zogenaamde leider en capo van 410 Dani die komt uit Rotterdam
Sowieso niet neequote:Op maandag 23 juli 2012 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie jou niet broodjes Unox in de Kuip verkopen op wedstrijddagen.
vd Wiel liep met een kakkerlakken shirt met van Persie achterop door Amsterdam paar jaar terugquote:Op maandag 23 juli 2012 13:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe en onze eigen aanvoerder sliep vroeger ook onder een Ajax dekbed.![]()
Hehehe.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vd Wiel liep met een kakkerlakken shirt met van Persie achterop door Amsterdam paar jaar terug
Callie zei toen ie voor Ado speelde dat ie nooit een Ajax shirt zou aantrekkenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe.Ja ach, zoals bekend kan het de spelers zelf allemaal niks schelen wat voor shirt ze aan hebben.
Maar dát geloof ik dan weer wel wat meer. Alhoewel, als Ajax 1 miljoen per jaar bood was hij daar ook gewon gaan spelen denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Callie zei toen ie voor Ado speelde dat ie nooit een Ajax shirt zou aantrekken
Klopt helemaal.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Callie zei toen ie voor Ado speelde dat ie nooit een Ajax shirt zou aantrekken
Klopt, Messi zat ernaast en zijn linkerbeen moet geamputeerd worden.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:03 schreef Aniron het volgende:
Ik hoor geruchten dat Abidal is overleden na een auto ongeluk. Kan er echter nergens iets over vinden ... iemand enig idee?
Messi is toch maar een matige spelerquote:Op maandag 23 juli 2012 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
[..]
Klopt, Messi zat ernaast en zijn linkerbeen moet geamputeerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |