HMF is verantwoordelijk voor het geboorteoverschot in Azie, klopt.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
HMF is verantwoordelijk voor het geboorteoverschot in Azie, klopt.
Een kind ookquote:
die zit nu boos achter zijn computertje johquote:Op maandag 23 juli 2012 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
HMF is verantwoordelijk voor het geboorteoverschot in Azie, klopt.
Dit zit gewoon mee te lezen vanaf zijn geheime locatie vakantie adres met zijn satelliet verbindingquote:Op maandag 23 juli 2012 12:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die zit nu boos achter zijn computertje johEn maar balen dat ie heeft gezegd dat ie op vakantie is.
valt vies tegenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eensch. Maar daar "geniet" je langer van dan 1 dag
Ja maar oppassen is iets anders dan papa zijn he.quote:
Nog 6 weken en dan woon ik in die tyfusstad van julliequote:Op maandag 23 juli 2012 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is alleen als ze uit Amsterdam komen hé.
Uit Rotterdam zijn ze tof hoor
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog 6 weken en dan woon ik in die tyfusstad van jullie
Hij zit nu in Pyongyang trouwens. Gaat proberen Noord en Zuid weer te herenigen.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit zit gewoon mee te lezen vanaf zijn geheime locatie vakantie adres met zijn satelliet verbinding
Lolwut?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog 6 weken en dan woon ik in die tyfusstad van jullie
Ik ga voor 1,5jaar daar wonenquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij zit nu in Pyongyang trouwens. Gaat proberen Noord en Zuid weer te herenigen.
Wat een grap.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga voor 1,5jaar daar wonen
Wil weg waar ik nu zit en kreeg de kans om 5 minuten van cs te gaan wonen
Het is serieusquote:
Ah, jawel joh. Kan best.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben al werk aan het zoeken enzo
Haven ga ik maar niet doen denk ik
Steven de haakneus in de Havenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee man, is hard werken enzo, niks voor mijquote:
quote:
en maar uitleggen waar die zijn accent vandaan haalt en waar die drie sterren voor zijnquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en maar uitleggen waar die zijn accent vandaan haalt en waar die drie sterren voor zijn. Zeg gewoon dat elke ster staat voor elke goudvis die je hebt moeten doorflushen.
Afca staat voor Alle feyenoorders comen alleenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en maar uitleggen waar die zijn accent vandaan haalt en waar die drie sterren voor zijn
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |