Wat lievquote:Op maandag 23 juli 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had gemaild voor jou en stinho
Mailtje gestuurd voor jou en stinho dusquote:
Ik ben stiekem ook heel liefquote:
Sowieso mensen met de naam lokiquote:
Is dat niet een Noorse god ofzo?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso mensen met de naam loki!!!
Ja? Heb ooit een film gezien en daar kwam in een loki in voor en die was gayquote:
dat is vast van de power rangers?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:28 schreef onlogisch het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Loki
I was right.
[ afbeelding ]
Geen idee, first hit @ google op victory dance .gifquote:Op maandag 23 juli 2012 12:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat is vast van de power rangers?
Ja, bedankt pik.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mailtje gestuurd voor jou en stinho dus
Hmf en kapi kwamen erna met een ban
Die van hmf en kapi nog minder maar goed toen had ik al gemaildquote:Op maandag 23 juli 2012 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, bedankt pik.
Maar het sloeg ook echt helemaal nergens op.
Oke dan maar even downloadenquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Het schijnt dat ik gistermiddag de nieuwe Batman heb gekeken, kan mij er niks van herinneren dus van de week maar weer gaan
dafuq heb jij allemaal lopen gebruiken johquote:Op maandag 23 juli 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke dan maar even downloaden
Het schijnt dat ik gistermiddag de nieuwe Batman heb gekeken, kan mij er niks van herinneren dus van de week maar weer gaan
quote:
lsdquote:Op maandag 23 juli 2012 12:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dafuq heb jij allemaal lopen gebruiken joh
Dit was lsd met extra acid ofzo had die hippie het over, goed voor wat trip plezierquote:Op maandag 23 juli 2012 12:38 schreef Caland het volgende:
Ook wel eens zegeltjes op, maar dat weet ik toch altijd vrij goed na te vertellen.
Nou dat heb je gewetenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit was lsd met extra acid ofzo had die hippie het over, goed voor wat trip plezier
Ja manquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit was lsd met extra acid ofzo had die hippie het over, goed voor wat trip plezier
Lekker.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach mooi toch.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja man
Was sowieso wel stom want ik nam het zaterdagmiddag terwijl ik nog naar een feestje moest
Feestje nooit gehaald en gewoon verder gegaan met die van ons
Heb wel leuk adresje voor je danquote:Op maandag 23 juli 2012 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker.
Binnenkort ook maar weer een velletje inslaan voor de na-zomer.
Hoe oud ben je danquote:Op maandag 23 juli 2012 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Blij dat ik die tijd "ontgroeid" ben. Niet meer weten hoe je ergens terecht bent gekomen...
Vroeger leuk, nu een verschrikking
Alleen beetje verbrand gisteren op het strandquote:
Laatste keer kwam die zooi ook uit dat dorp van je. Oud omatje alles.quote:
Was je op casquote:Op maandag 23 juli 2012 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen beetje verbrand gisteren op het strand
Ik had echt iets van ja ja het zal wel toen die hippie begon te lullen hoe sterk het was, dacht dat ik wel wat gewend was nou pff heb het gewetenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste keer kwam die zooi ook uit dat dorp van je. Oud omatje alles.Bizarre dingen.
wordt gemaakt in de vieze vieze Forbo fabriekquote:Op maandag 23 juli 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste keer kwam die zooi ook uit dat dorp van je. Oud omatje alles.Bizarre dingen.
Nee zandvoortquote:
onlogisch danquote:
Leuk grapje Stevenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
onlogisch dan
Ben je getrouwd ofzo
Nee, maar de kleine is wel onderweg.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
onlogisch dan
Ben je getrouwd ofzo
Idd, in 10 jaar FOK! is ie nog nooit gemaaktquote:
Tarado volgens mij ook.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:48 schreef napoleonfour het volgende:
Dan ben je dus de tweede papa hier in de sc, of Steven moet nog ergens een kind hebben liggen.
Dat je gaat trouwen?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, maar de kleine is wel onderweg.
[..]
Idd, in 10 jaar FOK! is ie nog nooit gemaakt
Vast wel, als ie niet meer weet wat ie afgelopen weekend heeft gedaan zal dat vast niet de eerste en enige keer zijn geweestquote:Op maandag 23 juli 2012 12:48 schreef napoleonfour het volgende:
Dan ben je dus de tweede papa hier in de sc, of Steven moet nog ergens een kind hebben liggen.
Kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |